Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #28
Gooi-het-eruit-topic #28
Monster23 zei op 13 jan 2012 - 19:06:
Trein? R'dam? KOMNAARHIERIKHEBKOEKJES!
Ik moet binnen een half uur op de trein naar R'dam zitten en ik space een beetje. (Also, ik ben waarschijnlijk niet terug voor twaalf uur vannacht en nu al moe *gaap*)
Trein? R'dam? KOMNAARHIERIKHEBKOEKJES!
xEmma zei op 13 jan 2012 - 19:08:
@ Mars: Eigenlijk lijken er twee op JB en ze staan ook nog eens naast elkaar, Kasper (die meisje in rode jurk nadoet) en Sam (derde van rechts). Alleen heeft men het blijkbaar alleen van Sam door x)
Oh, en met de blote rug is Bob, haha. Hij kijkt echt ge-wel-dig.
En Mees (witte trui) ook. Fucking hilarisch. He made my day x)
@Emma; als die tweede de oudste was dan zou ik nu echt naast mijn stoel liggen.Ik dacht, ik zeg 't er even bij x) Uit de reacties blijkt dat sommige mensen het niet doorhebben.
@ Mars: Eigenlijk lijken er twee op JB en ze staan ook nog eens naast elkaar, Kasper (die meisje in rode jurk nadoet) en Sam (derde van rechts). Alleen heeft men het blijkbaar alleen van Sam door x)
Oh, en met de blote rug is Bob, haha. Hij kijkt echt ge-wel-dig.
En Mees (witte trui) ook. Fucking hilarisch. He made my day x)
xDevilBitch zei op 14 jan 2012 - 13:02:
Even op en neer naar Rotterdam is eigenlijk best wel vermoeiend (en station Zwolle is rond elf uur 's avonds niet bijster interessant)
Even op en neer naar Rotterdam is eigenlijk best wel vermoeiend (en station Zwolle is rond elf uur 's avonds niet bijster interessant)
ZeroGravity zei op 14 jan 2012 - 15:11:
En dan word je gebeld door de bankgiroloterij, denk je éindelijk een miljoen gewonnen te hebben, maar nee hoor...
En dan word je gebeld door de bankgiroloterij, denk je éindelijk een miljoen gewonnen te hebben, maar nee hoor...
ZeroGravity zei op 14 jan 2012 - 19:02:
Awesomee. <3
Mijn exemplaar is er nog niet. ): Maarveelpleziermetlezenenmwiiiih. Is het cool?
Awesomee. <3
Mijn exemplaar is er nog niet. ): Maarveelpleziermetlezenenmwiiiih. Is het cool?
xNadezhda zei op 14 jan 2012 - 22:45:
Gespreksonderwerpen van vandaag: (en het telt pas als gespreksonderwerp als er minstens een kwartier over gepraat is...)
- prullenbakken, en hoe vaak ze geleegd worden
- dat de papieren handdoekjes altijd op zijn in de toiletten
- bestek
- dat de kat van mijn tante zoveel eet
- de visbanken
Yay for birthday parties.
Gespreksonderwerpen van vandaag: (en het telt pas als gespreksonderwerp als er minstens een kwartier over gepraat is...)
- prullenbakken, en hoe vaak ze geleegd worden
- dat de papieren handdoekjes altijd op zijn in de toiletten
- bestek
- dat de kat van mijn tante zoveel eet
- de visbanken
Yay for birthday parties.
xEmma zei op 15 jan 2012 - 10:51:
Geen zin in het leren van natuurkunde ):
Maar gelukkig heb ik echt een awesome samenvatting toegestuurd gekregen, dus dat moet het al wat makkelijker maken. Alsnog geen zin. Moet nog zo'n zes hoofdstukken ><'
Geen zin in het leren van natuurkunde ):
Maar gelukkig heb ik echt een awesome samenvatting toegestuurd gekregen, dus dat moet het al wat makkelijker maken. Alsnog geen zin. Moet nog zo'n zes hoofdstukken ><'
xEmma zei op 15 jan 2012 - 14:18:
Ik. Word. Gek. Van. Natuurkunde.
Ik ben nu oude stof aan het herhalen en ik snap er geen drol van. Ik weet niet hoe ik vorig jaar die proefwerken heb gehaald, want het is allemaal totaal onlogisch en niet zelf-bedenkbaar.
Ik. Word. Gek. Van. Natuurkunde.
Ik ben nu oude stof aan het herhalen en ik snap er geen drol van. Ik weet niet hoe ik vorig jaar die proefwerken heb gehaald, want het is allemaal totaal onlogisch en niet zelf-bedenkbaar.
Monster23 zei op 15 jan 2012 - 15:58:
D'aahw, natuurkunde is echt een kutvak eh. Gelukkig heb ik het niet meer, maar anders zou ik helemaal gek worden.
D'aahw, natuurkunde is echt een kutvak eh. Gelukkig heb ik het niet meer, maar anders zou ik helemaal gek worden.
xEmma zei op 15 jan 2012 - 16:36:
Ik kan me echt totaal niet concentreren ): En ik moet nog steeds zes hoofdstukken. Voor morgen.
Ik kan me echt totaal niet concentreren ): En ik moet nog steeds zes hoofdstukken. Voor morgen.
Ik heb even een nieuw gemaakt. Omdat ik de laatste was in vorige topic n_n