Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #6
Yay-topic #6
xDevilBitch zei op 7 maart 2012 - 22:26:
Yay, mams wordt misschien toch niet ontslagen.
Yay, mams wordt misschien toch niet ontslagen.
xEmma zei op 8 maart 2012 - 21:45:
Yay maandag Ed Sheeran whohooooo o.oJE LEEFT. EN DAAR GA IK MISSCHIEN OOK HEEN. Awesome.
xjeszell zei op 8 maart 2012 - 22:06:
Yay - Boys Like Girls gaat weer touren van de zomer en in de herfst komt er waarschijnlijk een world tour *.*
Yay - Boys Like Girls gaat weer touren van de zomer en in de herfst komt er waarschijnlijk een world tour *.*
Vespertine zei op 9 maart 2012 - 11:01:
Boys Like Girls! <3
YAY, ik ben twee keer gaan lopen deze week. Ik heb gesport! o/ ...en ik heb ook drie enorme paaseieren heerlijk snel naar binnen geschrokt, dus het sporten had niet echt zin - maar omg zomer here I come! Ik voel me niet dik, maar sommige nogal prominente übervrouwelijke vetkwabbetjes vermijden dat ik zonder aarzelen in een bikini ga rondlopen, en aangezien ik deze zomer op vakantie ga met vriendlief en zijn familie EN ik dat niet voor mezelf wil verpesten door koppig telkens er iets over heen te leggen... Stiekem is sporten nog wel... leuk? o.o Zolang het niet alleen is. Met vriendlief lopen is fijn. *brabbel* Anyhow: YAY FOR ME!
Boys Like Girls! <3
YAY, ik ben twee keer gaan lopen deze week. Ik heb gesport! o/ ...en ik heb ook drie enorme paaseieren heerlijk snel naar binnen geschrokt, dus het sporten had niet echt zin - maar omg zomer here I come! Ik voel me niet dik, maar sommige nogal prominente übervrouwelijke vetkwabbetjes vermijden dat ik zonder aarzelen in een bikini ga rondlopen, en aangezien ik deze zomer op vakantie ga met vriendlief en zijn familie EN ik dat niet voor mezelf wil verpesten door koppig telkens er iets over heen te leggen... Stiekem is sporten nog wel... leuk? o.o Zolang het niet alleen is. Met vriendlief lopen is fijn. *brabbel* Anyhow: YAY FOR ME!
Nianne zei op 9 maart 2012 - 14:32:
Mike, hé? Die is echt ontzettend knap! ;D
Yay, nog maar 8 dagen tot de 17e! <3
Yay in GTST is nu zo'n leuke jongen! <3
Mike, hé? Die is echt ontzettend knap! ;D
Yay, nog maar 8 dagen tot de 17e! <3
MickyMuis zei op 9 maart 2012 - 19:08:
Yay ik ben bij met all sierraadjes die ik heb voor mijn EFF outfit
Yay ik ben bij met all sierraadjes die ik heb voor mijn EFF outfit
YAY.
Ik was de laatste hier dus een nieuw.
*hugs*