Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #30
Gooi-het-eruit-topic #30
xNadezhda zei op 20 maart 2012 - 19:27:
UGH BROER PISS. OFF. PLEASE! -head meets wall-
UGH BROER PISS. OFF. PLEASE! -head meets wall-
xEmma zei op 20 maart 2012 - 19:28:
Mwuh. Volgens mij wordt ik ziek door proefwerkweken. Zit tegen koorts aan en voel me beroerd.
Mwuh. Volgens mij wordt ik ziek door proefwerkweken. Zit tegen koorts aan en voel me beroerd.
Celestial zei op 22 maart 2012 - 11:37:
Misschien heb ik een goede filmsite gevonden;
http://www.moviesnl.com<3333;D
Misschien heb ik een goede filmsite gevonden;
http://www.moviesnl.com<3333;D
Vespertine zei op 22 maart 2012 - 13:03:
^ What's wrong? *knuffelt* o.o
Ik ben daarnet gaan bloed geven. Myeah! De goodiebag stelt wel niks voor, maar soit.
^ What's wrong? *knuffelt* o.o
Ik ben daarnet gaan bloed geven. Myeah! De goodiebag stelt wel niks voor, maar soit.
Vespertine zei op 22 maart 2012 - 13:34:
Haha, hallo! :'D
By the way: Emma, veel beterschap en veel succes met je proefwerken! o.o <3
xEmma zei op 22 maart 2012 - 14:49:
Thanks (:
Ik had eerst koorts, maar ik heb nu zoveel koortsremmers genomen dat ik op 36,3 graden zit xd
Ik voel me daardoor wel iets beter en ik hoop dat ik morgen Nederlands literatuur mondeling kan doen, kan ik het eindelijk afsluiten!
Thanks (:
Ik had eerst koorts, maar ik heb nu zoveel koortsremmers genomen dat ik op 36,3 graden zit xd
Ik voel me daardoor wel iets beter en ik hoop dat ik morgen Nederlands literatuur mondeling kan doen, kan ik het eindelijk afsluiten!
NaNaa zei op 22 maart 2012 - 17:29:
@Do; first of all; it's a song and I sing the "I'm gonna kill somebody important" part when I'm frustrated. That having cleared up; My English essay was killing me.
oh, en ik heb net met 'n scheermesje in de top van m'n vinger gesneden. don't ask how.
@Ema; glad to hear you're kinda better.<3
@Do; first of all; it's a song and I sing the "I'm gonna kill somebody important" part when I'm frustrated. That having cleared up; My English essay was killing me.
oh, en ik heb net met 'n scheermesje in de top van m'n vinger gesneden. don't ask how.
@Ema; glad to hear you're kinda better.<3
xDevilBitch zei op 22 maart 2012 - 20:29:
Ik zou vandaag gaan vioolspelen en lezen en tekenen maar uiteindelijk heb ik alleen maar gewandeld en hard gelopen en geholpen met knollen afzadelen en zo. Hmm.
Ik zou vandaag gaan vioolspelen en lezen en tekenen maar uiteindelijk heb ik alleen maar gewandeld en hard gelopen en geholpen met knollen afzadelen en zo. Hmm.
Gooi het er uit ^^