Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #178
Offtopic #178
CosmicPurple zei op 28 maart 2012 - 12:05:
Batman.
Guys, random question:
Als je één iemand uit een boek of film zou mogen uit het boek halen, dat zij/hij echt is, wie zou dat dan zijn?
Batman.
xNadezhda zei op 28 maart 2012 - 12:16:
Kirtash, uit Geheime Welt Idhíºn. Slightly dangerous, maar zó awesome. Of Marvin uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. :'D Of Iejoor!
Kirtash, uit Geheime Welt Idhíºn. Slightly dangerous, maar zó awesome. Of Marvin uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. :'D Of Iejoor!
xNadezhda zei op 28 maart 2012 - 12:29:
Of Frodo. Sauron lijkt me niet zo'n goed idee. :' Of Stofvinger uit Tintenherz. Of Artemis Fowl! Zoveel personages zouden geweldig zijn. *-*
Of Frodo. Sauron lijkt me niet zo'n goed idee. :' Of Stofvinger uit Tintenherz. Of Artemis Fowl! Zoveel personages zouden geweldig zijn. *-*
Vespertine zei op 28 maart 2012 - 12:53:
Makkelijk: Jess Day.
En Luna Lovegood.
EN FRED EN GEORGE OMG.
En ik sluit me ook wel aan bij Batman, stiekem.
[/niet zo'n lezer van academisch verantwoorde, hoogstaande literatuur ^^"]
Makkelijk: Jess Day.
En Luna Lovegood.
EN FRED EN GEORGE OMG.
En ik sluit me ook wel aan bij Batman, stiekem.
[/niet zo'n lezer van academisch verantwoorde, hoogstaande literatuur ^^"]
xNadezhda zei op 28 maart 2012 - 15:14:
Weet iemand een nummer dat goed past bij depressie? Ik moet een stuk over depressie schrijven voor psychologie, inspiration would be welcome. :'
Weet iemand een nummer dat goed past bij depressie? Ik moet een stuk over depressie schrijven voor psychologie, inspiration would be welcome. :'
CosmicPurple zei op 28 maart 2012 - 15:24:
Nine Inch Nails - Hurt
Er is geen betere. En zeker de live versie. Breaks my heart.
Nine Inch Nails - Hurt
Er is geen betere. En zeker de live versie. Breaks my heart.
xNadezhda zei op 28 maart 2012 - 15:28:
@Mascha; omg, daar luisterde ik vroeger altijd naar o.o Dat liedje heb ik echt keilang niet meer gehoord. *zet op*
@ Do; wow. I see what you mean. Danke <3
@Mascha; omg, daar luisterde ik vroeger altijd naar o.o Dat liedje heb ik echt keilang niet meer gehoord. *zet op*
Celestial zei op 28 maart 2012 - 15:38:
Ik luister nu even niks ben niet in de stemming voor muziek [a]
Ik luister nu even niks ben niet in de stemming voor muziek [a]
CosmicPurple zei op 28 maart 2012 - 15:39:
U'r welcome.
It's my depression song. Maar ik heb er vast meer, als je er nog zoekt.
U'r welcome.
Celestial zei op 28 maart 2012 - 15:41:
Ik hoop dat ik een beetje veranderd ben, in de positieve zit want het zit me nog steeds dwars -urgh-
Ik hoop dat ik een beetje veranderd ben, in de positieve zit want het zit me nog steeds dwars -urgh-
xNadezhda zei op 28 maart 2012 - 15:44:
(...)Neh, ik hoef niet meer verder te zoeken. Got my two songs. ^^ Merci, both of you <3
U'r welcome.
offtopic.