Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #189
Offtopic #189
MariTom zei op 28 jan 2013 - 21:02:
En sowieso is ze natuurlijk wel een soort symbool. En ze moet toch ook wetten ondertekenen enzo?Ik let niet genoeg op bij MAW, heb het er een maand geleden nog over gehad. En als zij iets stoms zegt moet Rutte dat toch verantwoorden?
Het eerste waar ik aan dacht waren stiekem al die dingen die veranderd moeten worden.maar dat ligt vast aan mijn verjaardag, oeps. I mean. 'Koningsdag' nah, dat klinkt niet. Dat liedje van 'oranje boven, leve de koningin'.. wat wordt dat? leve de kohoning?
En sowieso is ze natuurlijk wel een soort symbool. En ze moet toch ook wetten ondertekenen enzo?
Het eerste waar ik aan dacht waren stiekem al die dingen die veranderd moeten worden.
xEmma zei op 28 jan 2013 - 21:19:
Ik vond het een goede speech trouwens. Niet te lang, duidelijk, gewoon goed.
Ik vond het een goede speech trouwens. Niet te lang, duidelijk, gewoon goed.
TWINcest zei op 29 jan 2013 - 9:21:
Ja idd, koningsdag! En ik hoorde ook dat het vanaf 2014 dan niet meer gevierd wordt op de 30ste, maar op de 27ste. Vaag..
Ja idd, koningsdag! En ik hoorde ook dat het vanaf 2014 dan niet meer gevierd wordt op de 30ste, maar op de 27ste. Vaag..
Bodine zei op 29 jan 2013 - 15:09:
Ik hoorde juist dat het Koningedag gaat heten en op de 26e gevierd wordt, maar ik weet niet wat de bron daarvan is, dus jullie zullen wel gelijk hebben.
Ik hoorde juist dat het Koningedag gaat heten en op de 26e gevierd wordt, maar ik weet niet wat de bron daarvan is, dus jullie zullen wel gelijk hebben.
xjeszell zei op 29 jan 2013 - 15:28:
Het wordt in 2014 op de 26e gevierd, want dan valt Koningsdag (datklinktzovreemd) op een zondag. Dat was 't, volgens mij.
Het wordt in 2014 op de 26e gevierd, want dan valt Koningsdag (datklinktzovreemd) op een zondag. Dat was 't, volgens mij.
MariTom zei op 29 jan 2013 - 16:11:
Ja wat Jess zegt klopt idd, daarna wordt het de 27ste.
Lol, nou, dan hebben we fijn geruild Bo! (de 30ste is mijn verjaardag)
Ja wat Jess zegt klopt idd, daarna wordt het de 27ste.
Lol, nou, dan hebben we fijn geruild Bo! (de 30ste is mijn verjaardag)
xDevilBitch zei op 29 jan 2013 - 18:37:
Mevrouw Paasendebatteambegeleider van 80 was helemaal euforisch omdat ze een taalfout in Beatrix' speech had gevonden.
Mevrouw Paasen
xDevilBitch zei op 29 jan 2013 - 18:54:
En ik vergeet woorden en zo. Ik heb een beetje een faal-dag.
En ik vergeet woorden en zo. Ik heb een beetje een faal-dag.
Bodine zei op 5 feb 2013 - 15:48:
@Yas; awh. ^^
Ik voel me zo'n idioot. Ik heb nog zes weken les voor de examentraining, dus ik moet nu wel zo'n beetje slim worden. Nee, zit ik al een kwartier vast met m'n natuurkunde omdat ik Uranium niet in het periodieksysteem kan vinden. Applausje voor mij. (:
EDIT; oh, het heet Uraan in het Nederlands. Had m'n natuurkundeboek er ook wel even bij mogen zetten.
@Yas; awh. ^^
Ik voel me zo'n idioot. Ik heb nog zes weken les voor de examentraining, dus ik moet nu wel zo'n beetje slim worden. Nee, zit ik al een kwartier vast met m'n natuurkunde omdat ik Uranium niet in het periodieksysteem kan vinden. Applausje voor mij. (:
EDIT; oh, het heet Uraan in het Nederlands. Had m'n natuurkundeboek er ook wel even bij mogen zetten.
Bodine zei op 5 feb 2013 - 17:01:
Wikipedia zegt dat het allebei kan. In de Binas staat Uraan. Idunno. ^^
Wikipedia zegt dat het allebei kan. In de Binas staat Uraan. Idunno. ^^
Tja. Ik open eigenlijk niet zo vaak offtopics, deels omdat ik eigenlijk nooit zo goed weet wat ik dan in de beginpost zou moeten zetten. Dat is wel heel belangrijk, natuurlijk, het staat immers twintig pagina's bovenaan. Maar aangezien niemand anders het lijkt te gaan doen, doe ik het toch maar en geef ik jullie deze wijze levensles mee: Als het koud is, moet je in de hoek gaan zitten. Die zijn vaak zo'n negentig graden. Fahrenheit, hoop ik voor je. Hoewel dat eigenlijk ook al erg warm is. Hmmmmm.