Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Concert & Festival Topic 2
Het Concert & Festival Topic 2
Chayenne zei op 29 april 2014 - 18:42:
AAAAH zo verdrietig en jaloers. Waarom was ik nou niet bij Panic
@Yara. Teskee! Ken je haar ook persoonlijk 0.0
AAAAH zo verdrietig en jaloers. Waarom was ik nou niet bij Panic
@Yara. Teskee! Ken je haar ook persoonlijk 0.0
YarahartBill zei op 29 april 2014 - 18:50:
@Jenn; ik heb haar een aantal keer ontmoed ja. En ben met haar koffie wezen drinken. Hoezo?
@Jenn; ik heb haar een aantal keer ontmoed ja. En ben met haar koffie wezen drinken. Hoezo?
Chayenne zei op 29 april 2014 - 18:56:
@Yara omdat ze mijn voorbeeld is En ik een soort van zeg maar best jaloers op je ben nu.
@Yara omdat ze mijn voorbeeld is En ik een soort van zeg maar best jaloers op je ben nu.
YarahartBill zei op 29 april 2014 - 19:13:
Aaaw wat leuk! Ik zal het tegen haar zeggen vrijdag.
Aaaw wat leuk! Ik zal het tegen haar zeggen vrijdag.
YarahartBill zei op 29 april 2014 - 19:38:
Nee. Ik zie haar vrijdag omdat we naar het zelfde feestje gaan.zullen we dit in het offtopic voortzetten?
Nee. Ik zie haar vrijdag omdat we naar het zelfde feestje gaan.
Chayenne zei op 5 juli 2014 - 18:59:
Ik ga dit even omhoog gooien. Sorry als het niet mag.
Maar ik vroeg me af wie er allemaal van plan waren om naar 5sos te gaan?
Ik ga dit even omhoog gooien. Sorry als het niet mag.
Maar ik vroeg me af wie er allemaal van plan waren om naar 5sos te gaan?
1Dzayn zei op 5 juli 2014 - 19:41:
Ik ben sowieso van plan er naartoe te gaan. Als ik kaarten krijg ofcourse.
Een avondje met mn vriendin helemaal losgaan haha
Ik ben sowieso van plan er naartoe te gaan. Als ik kaarten krijg ofcourse.
Een avondje met mn vriendin helemaal losgaan haha
Bodine zei op 8 juli 2014 - 0:15:
@Jen; als je iets te zeggen hebt dat relevant is in een topic, dan mag je 't altijd omhoog schoppen. ^^
Ik wil wel naar 5SOS, maar heb nu even geen geld. Dus hangt er vanaf hoe snel 't uitverkocht raakt.
@Jen; als je iets te zeggen hebt dat relevant is in een topic, dan mag je 't altijd omhoog schoppen. ^^
Ik wil wel naar 5SOS, maar heb nu even geen geld. Dus hangt er vanaf hoe snel 't uitverkocht raakt.
Bodine zei op 2 aug 2014 - 23:20:
Ik ga naar Three Days Grace, want als ik Matt Walst niet kan krijgen met My Darkest Days, dan is Matt Walst met Three Days Grace the next best thing.
*________*
Ik ga naar Three Days Grace, want als ik Matt Walst niet kan krijgen met My Darkest Days, dan is Matt Walst met Three Days Grace the next best thing.
*________*
neversay zei op 2 aug 2014 - 23:29:
Ik ga (waarschijnlijk) ook naar Three Days Grace. Alleen beetje jammer dat ik ze zonder Adam ga zien. Maarja, Matt Walst is ook niet slecht ;" Gheghe
Oh En ik ga waarschijnlijk naar Skillet ^^
En naar Demi Lovato ;D Life is gooood
Ik ga (waarschijnlijk) ook naar Three Days Grace. Alleen beetje jammer dat ik ze zonder Adam ga zien. Maarja, Matt Walst is ook niet slecht ;" Gheghe
Oh En ik ga waarschijnlijk naar Skillet ^^
En naar Demi Lovato ;D Life is gooood
neversay zei op 2 aug 2014 - 23:30:
I'll see ^^ Het is gewoon raar om de nummers met een andere stem te horen. Ik was zo gewend aan Adam. :' Maar het wordt vast en zeker leuk ;D
I'll see ^^ Het is gewoon raar om de nummers met een andere stem te horen. Ik was zo gewend aan Adam. :' Maar het wordt vast en zeker leuk ;D
Naar welke concerten en festivals ga jij? ^^