Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #9
Yay-topic #9
Pline zei op 8 jan 2014 - 10:42:
Yayayayayayaaaay!! Ik snap eindelijk een oefening waar ik echt al 2 weken mee aan het sukkelen was Deze namiddag examen...
Mijn zelfvertrouwen staat al een trede hoger
Yayayayayayaaaay!! Ik snap eindelijk een oefening waar ik echt al 2 weken mee aan het sukkelen was Deze namiddag examen...
Mijn zelfvertrouwen staat al een trede hoger
Bodine zei op 8 jan 2014 - 17:10:
Yay, ik heb structuren opgehaald tot een 8,0 dus nu hoef ik nog maar een 7,6 te halen om een 8 te eindigen whoe. whoeeee.
Yay, ik heb structuren opgehaald tot een 8,0 dus nu hoef ik nog maar een 7,6 te halen om een 8 te eindigen whoe. whoeeee.
xDevilBitch zei op 8 jan 2014 - 17:56:
Yay, ik ben heel erg trots op jullie allebei!
Yay, ik ben heel erg trots op jullie allebei!
xEmma zei op 9 jan 2014 - 15:20:
Yay for the internet - scheelt me weer €187,15 voor een boek dat ik maar vier weken hoef te gebruiken!
Yay for the internet - scheelt me weer €187,15 voor een boek dat ik maar vier weken hoef te gebruiken!
Bodine zei op 22 jan 2014 - 17:02:
Yay, Jared (in een jurk) op de voorkant van de Spits.
Yay, Jared (in een jurk) op de voorkant van de Spits.
1Dzayn zei op 22 jan 2014 - 17:26:
Yeeeh, mijn toetsweek is voorbij en ik heb de eerste voldoendes alweer binnen =D
Yeeeh, mijn toetsweek is voorbij en ik heb de eerste voldoendes alweer binnen =D
SJELSYxYMAS zei op 24 jan 2014 - 19:07:
Yay, na twee jaar kan ik eindelijk terug op dit FanFic account!
Yay, na twee jaar kan ik eindelijk terug op dit FanFic account!
xDevilBitch zei op 3 feb 2014 - 15:40:
Ach so. Ik heb... geen idee, maar al mijn bh's komen uit een veel te dure Duitse lingeriezaak waar het opruiming was.
Ach so. Ik heb... geen idee, maar al mijn bh's komen uit een veel te dure Duitse lingeriezaak waar het opruiming was.
CosmicPurple zei op 3 feb 2014 - 15:46:
Mijn beha die ik nu aanheb is van Marlies Dekkers, want fancy shit die veel te goedkoop was dankzij solden
Mijn beha die ik nu aanheb is van Marlies Dekkers, want fancy shit die veel te goedkoop was dankzij solden
Het negende topic speciaal voor iedereens vreugde-uitbarstingen. ^^