Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #196
Offtopic #196
Bodine zei op 17 juli 2013 - 12:34:
Nee, maar ik ben meer gewoon buiten bezig dan dat ik zon. Zo ben ik maandag met Doos naar Hoek van Holland gefietst en zo. Dan houd ik ze wel aan, ja. ^^
Nee, maar ik ben meer gewoon buiten bezig dan dat ik zon. Zo ben ik maandag met Doos naar Hoek van Holland gefietst en zo. Dan houd ik ze wel aan, ja. ^^
YarahartBill zei op 17 juli 2013 - 12:39:
Oooow zo. Ja dan is het logisch. Moet je eigenlijk nu in de zon gaan zitten met blote voeten/benen. Dan gaan de lijntjes weg en zijn je voeten niet witter als je benen. C:
Oooow zo. Ja dan is het logisch. Moet je eigenlijk nu in de zon gaan zitten met blote voeten/benen. Dan gaan de lijntjes weg en zijn je voeten niet witter als je benen. C:
Bodine zei op 17 juli 2013 - 12:49:
Ja, ik kom zo m'n bed uit en dan ga ik buiten schrijven. ^^
Ja, ik kom zo m'n bed uit en dan ga ik buiten schrijven. ^^
MariTom zei op 17 juli 2013 - 14:18:
Nou, jouw benen zijn wel kinda bruin Bo? C:
Ik zal wel gewoon niks zeggen want ik ben een kreeft of melk. Dus shh.
En ik zit in mijn kamer met de luxaflex naar beneden en de ventilator aan, hahaha oops
Nou, jouw benen zijn wel kinda bruin Bo? C:
Ik zal wel gewoon niks zeggen want ik ben een kreeft of melk. Dus shh.
MariTom zei op 17 juli 2013 - 14:43:
Guuuut! ^^
En Bo, ik ga echt nog steeds stuk om onze QAF actie.
Guuuut! ^^
En Bo, ik ga echt nog steeds stuk om onze QAF actie.
Bodine zei op 17 juli 2013 - 14:56:
Hahaha. Nou ja, wij deden vrij weinig volgens mij maar - idd. Doos vond het ook weird.
Hahaha. Nou ja, wij deden vrij weinig volgens mij maar - idd. Doos vond het ook weird.
MariTom zei op 17 juli 2013 - 15:13:
Ja, maar toch. Het was zo geniaal. ''NU WORDT 'IE GEBELD'' ''OP ZIJN GEZICHT, IS DAT NOU...''
Ja, maar toch. Het was zo geniaal. ''NU WORDT 'IE GEBELD'' ''OP ZIJN GEZICHT, IS DAT NOU...''
MariTom zei op 17 juli 2013 - 15:31:
Ja haha. En het was ook gewoon zo heerlijk ouderwets en omg.
Ja haha. En het was ook gewoon zo heerlijk ouderwets en omg.
YarahartBill zei op 17 juli 2013 - 15:31:
komt topic binnen vallen
Ik loop in me ondergoed door het huis. YOLO!
Ik loop in me ondergoed door het huis. YOLO!
YarahartBill zei op 17 juli 2013 - 15:34:
Dat vond ik nou ook. Heb alleen nu wel even een shirtje aangetrokken. De mensen die langs fietsten keken een beetje raar naar binnen. C:
Dat vond ik nou ook. Heb alleen nu wel even een shirtje aangetrokken. De mensen die langs fietsten keken een beetje raar naar binnen. C: