Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [2]

FanFic Schrijft [2]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 dec 2014 - 23:08:
Lieve FanFic'ers,

Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma

Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K
- Dorien - 7K - Speed of Darkness
- xCalPal - 7K - The Last of Us
- Jess - 7K

Gezamenlijk woordendoel
267500 woorden

Huidig aantal woorden
62332

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 29 dec 2014 - 10:00:
oeh diehard! goed bezig iedereen!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2014 - 10:21:
1003
Ik ga vanavond nog wel verder, hopelijk kan ik wat uitlopen en hoef ik dan andere dagen wat minder te schrijven. Maar in ieder geval blij dat ik het doel van de eerste dag al heb (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 dec 2014 - 10:22:
Netjes! Wat ben je uiteindelijk gaan schrijven?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2014 - 11:10:
SP haha
Volgens mij is mijn personage echter nu al geestelijk ongezonder dan ik 'm ingepland had. _0_

Edit: 1514!
En nu haasten om nog op tijd te komen voor lunchafspraak haha

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 dec 2014 - 11:35:
Welkom aan boord, FanFic’ers!

Het is maandag 29 december en het is ontzettend koud buiten. We zullen zodadelijk vertrekken, maar eerst nog een paar veiligheidsmaatregelen van de organisatie…

Vandaag begint een reis waar je ongetwijfeld herinneringen aan zult overhouden, of ze nu goed of slecht zijn, en waarschijnlijk ook een hoop verwondingen van het worstelen met koppige plots en het proberen personage’s onder controle te krijgen. Een reis als deze maak je niet zomaar. En of je nu het vliegtuig neemt en door de wolken heen klieft, onder water gaat met een onderzeeër, je heen en weer laat schommelen door een bus over de bergen of jezelf helemaal door het landschap heen fietst, vandaag vertrekken we allemaal op reis.

Dus, heb je alles? Écht alles? Aangezien wij bij het reisagentschap zelf nogal eens wat vergeten, heb ik voor jullie een handig lijstje opgesteld zodat je heel erg, 100%, super duper zéker niets meer vergeet:

* Tickets: heb je ons verteld dat je meedoet?

* Paspoort: weet je wie je zal/zullen vergezellen op je reis? Of het nu gaat over Louis’ Britse paspoort of Bills Duitse, ze laten je niet door zonder paspoort!

* Een bomvolle koffer vol kleren: zorg dat je verhaal genoeg om het lijf heeft dat het tot leven komt! (Maar niet letterlijk. Daaraan doen we niet meer mee na dat ongeval een paar jaar geleden…)

* Zonnebril/zonnehoed/skibril/duikspullen: zorg dat je beschermd wordt van alle afleidingen om je heen, de externe druk waardoor je je niet kan focussen, en dergelijke.

Een week is om voor je het weet. En prop zeker voor je vertrekt nog een extra paar sokken bij in je koffer. Je weet nooit waar je sokken nog voor nodig kan hebben, geloof me.

Het laatste advies dat ik jullie nog kan meegeven voor we jullie op pad laten gaan, is het volgende: vergeet ons geen postkaartje sturen!

Veel liefs en veilig weer thuis!
Stewardesse Kayley,
FanFic Airlines

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 dec 2014 - 11:43:
Ik zit na een korte twintig minuten schrijven op 674 woorden, waarmee mn proloog klaar is

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 29 dec 2014 - 11:52:
Leuk gedaan kayley
Iemand misschien tips om te weten hoeveel woorden je hebt geschreven als je met de hand schrijft?

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 29 dec 2014 - 11:54:
Haha, Kays! Nice! =D

@Jenn: Tel het aantal woorden van 5 tot 10 regels, deel het door het gebruikte aantal regels (dan heb je het gemiddelde aantal woorden per regel) en vermenigvuldig dat antwoord met de hoeveelheid regels op een pagina

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 dec 2014 - 11:55:
Nog 275 woorden erbij en daarmee houdt ik het voor nu voor gezien. Ik ga lekker op stap met mn vriendin hihi. Misschien dat ik vanavond nog wat schrijf.

@Jen. Tellen hoeveel woorden je ongeveer per regel schrijft en dan je regels tellen? Idk, ik schrijf niet graag met de hand haha

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 dec 2014 - 12:03:
Weet je, ik wil gewoon even zeggen hoe fijn het is dat zoveel van jullie meedoen, inclusief een hoop mensen die niet zo vaak op het forum zitten. Nu voelt het echt alsof we gewoon één grote groep zijn. c:

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 29 dec 2014 - 12:04:
Danke ^^
Dan zit ik nu op ongeveer 243 woorden
*auch*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 dec 2014 - 13:09:
Ik kom op de valreep nog meedoen voor 7K, with thanks to Kay for the kick in the pants.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 dec 2014 - 13:12:
Hoezo is dat auch, Jen?

Enen ik zit nu ruim een uur in de trein dus dat is genoeg tijd om nog wat woordjes op papier te zetten!

EDIT; jaaaaa Cap!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 29 dec 2014 - 13:15:
@bo omdat het nog niet zoveel is

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 dec 2014 - 13:16: