Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [3]
FanFic Schrijft [3]
Krewella zei op 1 jan 2015 - 22:43:
Moet je bij wordwar gewoon van zolaat tot zolaat zoveel mogelijk woorden aan je verhaal schrijven of zo? Haha.
Moet je bij wordwar gewoon van zolaat tot zolaat zoveel mogelijk woorden aan je verhaal schrijven of zo? Haha.
1Dzayn zei op 1 jan 2015 - 22:43:
Door een word war met Bo heb ik er nog eens 679 woorden bij geschreven en zit ik dus boven de 8K die ik had moeten bereike vandaag
KAN IK EEN HOERA KRIJGEN =D
Door een word war met Bo heb ik er nog eens 679 woorden bij geschreven en zit ik dus boven de 8K die ik had moeten bereike vandaag
KAN IK EEN HOERA KRIJGEN =D
xNadezhda zei op 1 jan 2015 - 22:45:
@ Iv: HOERA! :'D Goed werk!
@ Cyn: jep, je spreekt een tijd af (bijv. van 23u tot 23u15) en wie in die tijd de meeste woorden heeft geschreven, die wint.
@ Iv: HOERA! :'D Goed werk!
@ Cyn: jep, je spreekt een tijd af (bijv. van 23u tot 23u15) en wie in die tijd de meeste woorden heeft geschreven, die wint.
xjeszell zei op 1 jan 2015 - 22:47:
Ik loop kinda achter op schema - ik voelde me vandaag niet heel lekker en ben gister niet echt eraan toegekomen. Hopelijk haal ik 't zo een heel eind in, al ben ik stiekem allang blij dat ik eindelijk wat eruit krijg.^^
Ik loop kinda achter op schema - ik voelde me vandaag niet heel lekker en ben gister niet echt eraan toegekomen. Hopelijk haal ik 't zo een heel eind in, al ben ik stiekem allang blij dat ik eindelijk wat eruit krijg.^^
xjeszell zei op 1 jan 2015 - 23:01:
't Is gebaseerd op een droom die ik ooit had, en het idee om er een verhaal van te maken spookt al heel lang door mijn hoofd. Gaat over een vriendengroep die op vakantie gaat, en eerst is alles gewoon heel leuk - zon, zee, gezelligheid enzo. Maar dan slaat de sfeer in het hotel ineens heel erg om, en voelen ze een creepy aanwezigheid, en blijkt later dat het spookt in het hotel.
Ik schrijf normaal nooit "enge" dingen, dus ik probeer horror een beetje te combineren met comedy. Maar ik wil het hele verhaal gewoon rustig opbouwen, but I can't wait to get to the more exciting stuff. ^^
't Is gebaseerd op een droom die ik ooit had, en het idee om er een verhaal van te maken spookt al heel lang door mijn hoofd. Gaat over een vriendengroep die op vakantie gaat, en eerst is alles gewoon heel leuk - zon, zee, gezelligheid enzo. Maar dan slaat de sfeer in het hotel ineens heel erg om, en voelen ze een creepy aanwezigheid, en blijkt later dat het spookt in het hotel.
Ik schrijf normaal nooit "enge" dingen, dus ik probeer horror een beetje te combineren met comedy. Maar ik wil het hele verhaal gewoon rustig opbouwen, but I can't wait to get to the more exciting stuff. ^^
Krewella zei op 1 jan 2015 - 23:40:
Ik heb vandaag 1560 woorden erbij geschreven. Dat is niet helemaal de 2K die ik wilde, maar ik heb vandaag met de hand geschreven en ik dacht dat het wel iets meer was dan dat. Oeps.
Morgen weer verder en dan nog wat erbij doen, want ik ben nu echt super duper moe.
Mijn totaal aantal is nu 2641 .
Morgen weer heel wat erbij schrijven, dan komt het wel goeeed.
Ik heb vandaag 1560 woorden erbij geschreven. Dat is niet helemaal de 2K die ik wilde, maar ik heb vandaag met de hand geschreven en ik dacht dat het wel iets meer was dan dat. Oeps.
Morgen weer verder en dan nog wat erbij doen, want ik ben nu echt super duper moe.
Mijn totaal aantal is nu 2641 .
Morgen weer heel wat erbij schrijven, dan komt het wel goeeed.
xNadezhda zei op 1 jan 2015 - 23:49:
Ik heb er nu 4174, dus ik loop weer op schema! Mijn scène is nog niet af though, want ik heb iets teveel lol met Bill en startkabels _0_
Ik heb er nu 4174, dus ik loop weer op schema! Mijn scène is nog niet af though, want ik heb iets teveel lol met Bill en startkabels _0_
MoonRocker zei op 1 jan 2015 - 23:50:
Dezh, omg _0_
Ik heb nu in totaal 2134 woorden, dus ik loop verschrikkelijk achter, want ik heb vandaag eigenlijk niks gedaan :x
Dezh, omg _0_
Ik heb nu in totaal 2134 woorden, dus ik loop verschrikkelijk achter, want ik heb vandaag eigenlijk niks gedaan :x
xjeszell zei op 1 jan 2015 - 23:51:
Ik zit nu op 2600. Morgen ga ik er gewoon weer helemaal voor, heb dan flink wat in te halen maar hopelijk heb ik dan ook een iets beter concentratievermogen.
Ik zit nu op 2600. Morgen ga ik er gewoon weer helemaal voor, heb dan flink wat in te halen maar hopelijk heb ik dan ook een iets beter concentratievermogen.
Lieve FanFic'ers,
Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma
Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K