Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #234
Offtopic #234
MoonRocker zei op 6 jan 2015 - 18:13:
Zullen we dan maar gewoon koekenpannen meenemen naar Utrecht?
Zullen we dan maar gewoon koekenpannen meenemen naar Utrecht?
YarahartBill zei op 6 jan 2015 - 18:16:
OHOHOOOO!! En Bill en Tom waren weg. Ze waren niet eens in Amerika. Dus misschien is daarom de missie een beetje anders gelopen dan we dachten.
OHOHOOOO!! En Bill en Tom waren weg. Ze waren niet eens in Amerika. Dus misschien is daarom de missie een beetje anders gelopen dan we dachten.
YarahartBill zei op 6 jan 2015 - 21:19:
Eh. Gals, don't wanna sound rude. But both of you didn't join us on that trip. C:
Eh. Gals, don't wanna sound rude. But both of you didn't join us on that trip. C:
Bodine zei op 6 jan 2015 - 21:21:
Well they can still join us if we go to finish what we started.
Well they can still join us if we go to finish what we started.
YarahartBill zei op 6 jan 2015 - 21:23:
I don't know where we ended. I shall look for that. Maybe we did finish it. Let me search!
I don't know where we ended. I shall look for that. Maybe we did finish it. Let me search!
MoonRocker zei op 6 jan 2015 - 21:24:
Did I though? Want ik herinner me maar een klein beetje van dat avontuur.
Did I though? Want ik herinner me maar een klein beetje van dat avontuur.
MoonRocker zei op 6 jan 2015 - 21:41:
Dan zal ik er wel toevallig een stukje van gelezen hebben ^^
Edit: of we zijn vaker van plan geweest Tom & Bill in elkaar te slaan...
Dan zal ik er wel toevallig een stukje van gelezen hebben ^^
Edit: of we zijn vaker van plan geweest Tom & Bill in elkaar te slaan...
YarahartBill zei op 6 jan 2015 - 22:01:
Julia was erbij. Wel pas toen we al twee dagen in LA waren. Maar rond die tijd kwam Juul terug en ze zei zelfs: "ik ga FF nooit meer verlaten." Waarop Bo antwoordden: "We laten je ook nooit meer gaan."
Juul en Daan werden namelijk overgevlogen door mij. En laten betrokken we met zijn allen het penthouse.
We waren toen in LA met: Mars, Jess, Bo, Tesja, Ems, Niall, Josh, Zayn, Liam, Danielle(zijn toen der tijd nog vriendin), Hazz, Loue en ik. En Daan en Juul zouden onderweg zijn. En volgens mij joinde Captain ons later ook omdat ze T&B ook wilde gaan slaan.
Julia was erbij. Wel pas toen we al twee dagen in LA waren. Maar rond die tijd kwam Juul terug en ze zei zelfs: "ik ga FF nooit meer verlaten." Waarop Bo antwoordden: "We laten je ook nooit meer gaan."
Juul en Daan werden namelijk overgevlogen door mij. En laten betrokken we met zijn allen het penthouse.
We waren toen in LA met: Mars, Jess, Bo, Tesja, Ems, Niall, Josh, Zayn, Liam, Danielle(zijn toen der tijd nog vriendin), Hazz, Loue en ik. En Daan en Juul zouden onderweg zijn. En volgens mij joinde Captain ons later ook omdat ze T&B ook wilde gaan slaan.
Bodine zei op 6 jan 2015 - 22:03:
Danielle is still his girlfriend I don't care what Liam and Danielle and Sophia and everyone else says, but I WILL GO DOWN WITH THIS SHIP
Danielle is still his girlfriend I don't care what Liam and Danielle and Sophia and everyone else says, but I WILL GO DOWN WITH THIS SHIP
YarahartBill zei op 6 jan 2015 - 22:11:
@Huss; I know right. Sophia is a beautiful girl and probably very nice. But I still ship Dani and Liam so hard!
EDIT: Also, in case someone wants to read the LONDON/LA story back. We started in Offtopic 178. [Somewhere in the middle.] And ended in Offtopic 181 or 182.
@Huss; I know right. Sophia is a beautiful girl and probably very nice. But I still ship Dani and Liam so hard!
EDIT: Also, in case someone wants to read the LONDON/LA story back. We started in Offtopic 178. [Somewhere in the middle.] And ended in Offtopic 181 or 182.
Bodine zei op 6 jan 2015 - 22:19:
Martijn slaapt en ik maak huiswerk aan zijn bureau, yay. ):
Martijn slaapt en ik maak huiswerk aan zijn bureau, yay. ):
NOT PREGNANT! WHOHOOO