Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #238
Offtopic #238
xDevilBitch zei op 18 maart 2015 - 17:26:
Hier zou je het poollicht gisteravond ook kunnen zien, maar helaas. En ik woon nog in een vrij donker gebied.
Hier zou je het poollicht gisteravond ook kunnen zien, maar helaas. En ik woon nog in een vrij donker gebied.
MoonRocker zei op 18 maart 2015 - 19:01:
Ja, hier is het nu sinds een paar uur bewolkt, terwijl daarvoor de zon lekker scheen, dus waarschijnlijk kan ik ook niets zien D: Niet eerlijk!
Ja, hier is het nu sinds een paar uur bewolkt, terwijl daarvoor de zon lekker scheen, dus waarschijnlijk kan ik ook niets zien D: Niet eerlijk!
YarahartBill zei op 18 maart 2015 - 19:02:
Oh guys, het is een lange tijd geleden dat ik mij zo slecht heb gevoeld.
Oh guys, het is een lange tijd geleden dat ik mij zo slecht heb gevoeld.
YarahartBill zei op 18 maart 2015 - 20:49:
Voor nu alleen nog een zware verkoudheid of lichte griep.
Voor nu alleen nog een zware verkoudheid of lichte griep.
MoonRocker zei op 18 maart 2015 - 20:58:
Ah, sipperd :[ *zakdoekjes* *dekentjes* *voorzichtige plet* beterschap<3
Ah, sipperd :[ *zakdoekjes* *dekentjes* *voorzichtige plet* beterschap<3
xjeszell zei op 18 maart 2015 - 21:07:
Aww, Yaar ): Beterschap!<3
Aaaah guys, 'n vriend van me zit in de PR van het studentenfeest en belde me net en nu ben ik er ook bij betrokken en zit ik te brainstormen over uitnodigende mails enzo voor school en studenten en ik heb er zó'n zin in.
Aww, Yaar ): Beterschap!<3
Aaaah guys, 'n vriend van me zit in de PR van het studentenfeest en belde me net en nu ben ik er ook bij betrokken en zit ik te brainstormen over uitnodigende mails enzo voor school en studenten en ik heb er zó'n zin in.
YarahartBill zei op 18 maart 2015 - 21:41:
Thanks Girls. Ik ga lekker slapen nu. Ben kapot.
Thanks Girls. Ik ga lekker slapen nu. Ben kapot.
xEmma zei op 19 maart 2015 - 12:23:
Ik kijk een Graham Norton show met Emma Thompson, Matt Smith, David Tennant, Robbie Williams, Jimmy Carr en Olly Murs o.o
Ik kijk een Graham Norton show met Emma Thompson, Matt Smith, David Tennant, Robbie Williams, Jimmy Carr en Olly Murs o.o
Krewella zei op 19 maart 2015 - 12:56:
Jaaaa die is vet leuk!
Meh. Over een uurtje kaakchirurg afspraak. Ik ben best nerveus.
Jaaaa die is vet leuk!
Meh. Over een uurtje kaakchirurg afspraak. Ik ben best nerveus.
MoonRocker zei op 19 maart 2015 - 17:11:
@Cyn: voor je verstandskies/zen? Hoe is het gegaan?
@Cyn: voor je verstandskies/zen? Hoe is het gegaan?
Kayley zei op 20 maart 2015 - 15:41:
Deze week was zo dom en vermoeiend en ik heb zo slecht geslapen maar nu is het weekend dus <3.
Deze week was zo dom en vermoeiend en ik heb zo slecht geslapen maar nu is het weekend dus <3.
xjeszell zei op 20 maart 2015 - 15:57:
laatmaar @Cyn; nope. we (Dyl, Merijn, Pim en ik) hebben alle vier mailtjes geschreven, en daar maken we dan één geheel van. Zo hadden we allemaal dingen bij elkaar van "oh, ja, dat moet er zeker in" en volgens Pim was mijn woordkeuze/woordspeling leuk en jaaa leuk. Ik heb er nu al zó'n zin in, het duurt nog maar iets meer dan een maandje!
EN JAAA WEEKEND. <3
laatmaar @Cyn; nope. we (Dyl, Merijn, Pim en ik) hebben alle vier mailtjes geschreven, en daar maken we dan één geheel van. Zo hadden we allemaal dingen bij elkaar van "oh, ja, dat moet er zeker in" en volgens Pim was mijn woordkeuze/woordspeling leuk en jaaa leuk. Ik heb er nu al zó'n zin in, het duurt nog maar iets meer dan een maandje!
EN JAAA WEEKEND. <3
Ode aan het