Hoofdcategorien
Home » Forum » Stamcafé » jou CtrlV
jou CtrlV
KolaLollie zei op 10 okt 2009 - 12:55:
http://www.youtube.com/watch?v=ONg-xjSTveI
mweh. iemand wou me heel lief laten zien dat er nog mensjes bestaan die levenlozer zijn dan ik. endatmensjesheelsnelmethunvingerskunnenbewegenalszedatzoudenwillen.
http://www.youtube.com/watch?v=ONg-xjSTveI
mweh. iemand wou me heel lief laten zien dat er nog mensjes bestaan die levenlozer zijn dan ik. endatmensjesheelsnelmethunvingerskunnenbewegenalszedatzoudenwillen.
Kayley zei op 10 okt 2009 - 12:57:
Liefste fans. Alsjeblieft, stop ermee. We zijn jullie niet waard als fans. Het is beter zo. Hij kijkt omhoog, in de camera. Een vreemd gevoel gaat Dorien heen. Ze weet waar hij is!
Ohja
Dat mag dus niemand lezen die WO III Leest!
Liefste fans. Alsjeblieft, stop ermee. We zijn jullie niet waard als fans. Het is beter zo. Hij kijkt omhoog, in de camera. Een vreemd gevoel gaat Dorien heen. Ze weet waar hij is!
Ohja
xNadezhda zei op 10 okt 2009 - 14:54:
Te laat x'D
En onder mijn CtrlV staat niks
Ohja
Te laat x'D
En onder mijn CtrlV staat niks
xDevilBitch zei op 10 okt 2009 - 14:56:
XD Te laat
Dat staat nu trouwens ook onder mijn ctrl+v XD
Ohja
XD Te laat
Dat staat nu trouwens ook onder mijn ctrl+v XD
Kayley zei op 11 okt 2009 - 11:02:
Schrijf-ze-Vrijdag
1) Amnesty International
- Allemaal bundel gekregen.
- DVD aangevraagd, al gekregen?
2) Informatiebrief
- Ian & Lino voorbeeldbrief gekregen. Bundel lezen en dan aanpassen tegen 11 oktober.
3) Dagindeling
- Meneer Janssens  Al mee klaar?
4) Leerlingen voorbereiden in de klas
Ahja, ik ben de vergadering van morgen aan het voorbereiden? oÃâ
Schrijf-ze-Vrijdag
1) Amnesty International
- Allemaal bundel gekregen.
- DVD aangevraagd, al gekregen?
2) Informatiebrief
- Ian & Lino voorbeeldbrief gekregen. Bundel lezen en dan aanpassen tegen 11 oktober.
3) Dagindeling
- Meneer Janssens  Al mee klaar?
4) Leerlingen voorbereiden in de klas
Ahja, ik ben de vergadering van morgen aan het voorbereiden? oÃâ
Kayley zei op 11 okt 2009 - 12:51:
Oké, sprookje 1. mompel ik en strijk het blad glad. Niet lachen. Tom legt zijn vinger op zijn mond en kijkt toe, met pretlichtjes in zijn ogen. Er waren eens, heel erg lang geleden in een paddenstoel in het Berlijnse bos, 4 kabouters. De eerste had zwart haar dat altijd recht op zijn hoofd stond en een dikke, zwarte snor. De tweede had bruinblonde dreads en een pluizige, bruine baard die tot op zijn tenen kwam. De derde had korte, blonde stekels en altijd een puntmuts op. Hij had geen baard of snor, maar wel blonde bakkebaarden. De vierde had lang, bruin haar en een lange, bruine sik. Alle vier droegen ze hetzelfde rood en blauwe pakje met de zwarte gympen. Ze hadden een band. Tokio Paddenstoel. Tom kijkt me even serieus aan, zijn onderlip begint te trillen en dan valt hij van zijn stoel. Hij begint te schaterlachen. Ik kijk even naar mijn blad. Er staan ook tekeningetjes bij. Ik moet zeggen, het is inderdaad lachwekkend. Toms hand klemt zich om de tafel. Niet veel later komt Tom er weer boven. Oké, volgende. hikt hij.
Ahja
Mijn eerste probeersel TC ooit. ^^
Oké, sprookje 1. mompel ik en strijk het blad glad. Niet lachen. Tom legt zijn vinger op zijn mond en kijkt toe, met pretlichtjes in zijn ogen. Er waren eens, heel erg lang geleden in een paddenstoel in het Berlijnse bos, 4 kabouters. De eerste had zwart haar dat altijd recht op zijn hoofd stond en een dikke, zwarte snor. De tweede had bruinblonde dreads en een pluizige, bruine baard die tot op zijn tenen kwam. De derde had korte, blonde stekels en altijd een puntmuts op. Hij had geen baard of snor, maar wel blonde bakkebaarden. De vierde had lang, bruin haar en een lange, bruine sik. Alle vier droegen ze hetzelfde rood en blauwe pakje met de zwarte gympen. Ze hadden een band. Tokio Paddenstoel. Tom kijkt me even serieus aan, zijn onderlip begint te trillen en dan valt hij van zijn stoel. Hij begint te schaterlachen. Ik kijk even naar mijn blad. Er staan ook tekeningetjes bij. Ik moet zeggen, het is inderdaad lachwekkend. Toms hand klemt zich om de tafel. Niet veel later komt Tom er weer boven. Oké, volgende. hikt hij.
Ahja
Mijn eerste probeersel TC ooit. ^^
SpamTijger zei op 11 okt 2009 - 16:59:
'Als u zich afvraagt wat er zo stinkt, moeder: er is net een Modderbloedje binnengekomen.'
Draco, HBP p. 88
'Als u zich afvraagt wat er zo stinkt, moeder: er is net een Modderbloedje binnengekomen.'
Draco, HBP p. 88
Kayley zei op 11 okt 2009 - 17:06:
Het meest irritante vond ik dat ze uit het niets begonnen te gillen. Als er ergens in de verte een gilletje weerklonk, begon ineens heel de menigte te gillen alsof hun leven er vanaf hing.
Het meest irritante vond ik dat ze uit het niets begonnen te gillen. Als er ergens in de verte een gilletje weerklonk, begon ineens heel de menigte te gillen alsof hun leven er vanaf hing.
KolaLollie zei op 12 okt 2009 - 19:18:
http://www.last.fm/music/Accursed+Bludgeon
meh.
datismijnvader'soudebandje.
het is vreselijk.
hijspeeltgitaar,mochtiemanddaternoguitwetentehalen o.o
http://www.last.fm/music/Accursed+Bludgeon
meh.
datismijnvader'soudebandje.
het is vreselijk.
hijspeeltgitaar,mochtiemanddaternoguitwetentehalen o.o
Druk op 'Ctrl'+'v' (of rechter muisknop -> plakken) en kijk wat eruit komt, en geeft er ook wat uitleg bij
de mijne:
Owja, mij planning op msn met Amy voor het 'slaapfeestje' dat ik ergens gedropt heb (mijn nick is dus onleesbaar )