Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 22
Offtopic 22
CosmicPurple zei op 23 feb 2010 - 12:59:
De AS Adventure in Gent
En naar de Coolcat voor een knalblauw shirt.
En naar de Fnac om oortjes voor mijn iPod, want mijn koptelefoon neem ik dus echt niet mee...
De AS Adventure in Gent
En naar de Coolcat voor een knalblauw shirt.
En naar de Fnac om oortjes voor mijn iPod, want mijn koptelefoon neem ik dus echt niet mee...
KolaLollie zei op 23 feb 2010 - 13:00:
hoezoeenblauwshirt? ^^
enen. hoe wil je naar Gent gaan zonder dat je moeder het merkt? o.o
hoezoeenblauwshirt? ^^
enen. hoe wil je naar Gent gaan zonder dat je moeder het merkt? o.o
CosmicPurple zei op 23 feb 2010 - 13:01:
Met mijn eigen auto. Ik heb vanavond en morgen nog les, dus ik moet er sowieso heen. En dan ga ik snel even inkopen doen, en tussendoor lekker dingen kopen die ze niet mag weten.
Met mijn eigen auto. Ik heb vanavond en morgen nog les, dus ik moet er sowieso heen. En dan ga ik snel even inkopen doen, en tussendoor lekker dingen kopen die ze niet mag weten.
CosmicPurple zei op 23 feb 2010 - 13:03:
En Yas, Ari, Renate en ik gaan allevier in het blauw. Voor mij is het traditie [ik ga TH voor de 5e keer zien en ik droeg iedere keer blauw], en nu moeten ze meedoen van mij. Maar ik heb dus geen blauw shirt dat me nog past, dus ga ik even naar de Coolcat. Ta-daaah.
En Yas, Ari, Renate en ik gaan allevier in het blauw. Voor mij is het traditie [ik ga TH voor de 5e keer zien en ik droeg iedere keer blauw], en nu moeten ze meedoen van mij. Maar ik heb dus geen blauw shirt dat me nog past, dus ga ik even naar de Coolcat. Ta-daaah.
CosmicPurple zei op 23 feb 2010 - 13:04:
Schrijversacademie is avondschool, cabron (:
Schrijversacademie is avondschool, cabron (:
xNadezhda zei op 23 feb 2010 - 13:38:
Me ist wieder da!
Mét oortjes. =D
En ikke jaloers, ik wil ook auto + schrijfacademie.
Me ist wieder da!
Mét oortjes. =D
En ikke jaloers, ik wil ook auto + schrijfacademie.
KolaLollie zei op 23 feb 2010 - 15:22:
hebjeniettothalf - oh. heh. ^^''
laat opstaan verpest het heel klein beetje gevoel voor tijd dat ik nog had. ^^''
hebjeniettothalf - oh. heh. ^^''
laat opstaan verpest het heel klein beetje gevoel voor tijd dat ik nog had. ^^''
KolaLollie zei op 23 feb 2010 - 15:27:
nee, hetgaatautomatisch.
like.
zo typ ik al heel lang. ^^
sorryalshetjeirriteert. I:
nee, hetgaatautomatisch.
like.
zo typ ik al heel lang. ^^
sorryalshetjeirriteert. I:
MightGuy zei op 23 feb 2010 - 15:30:
HetIsWelGeinig
AlsHetKortIs
WantHeleLangeStukjesZijnDanVeelMoeilijkerTeLezenOfniet ?
ZouMeNietKunnenVoorstellenHoeHetZouZijnAlsJeEenHeleFanFictionZoZouSchrijven
HetIsWelGeinig
AlsHetKortIs
WantHeleLangeStukjesZijnDanVeelMoeilijkerTeLezenOfniet ?
ZouMeNietKunnenVoorstellenHoeHetZouZijnAlsJeEenHeleFanFictionZoZouSchrijven
KolaLollie zei op 23 feb 2010 - 15:34:
noukijk. jijdoethetnogmethoofdletters. maaralsjehelestukkenlangenaanelkaarschrijft. doethetpijn. aanjevingers. ikmeenhet - probeer maar eens. ^^
duslike. ikzounooiteenheleficzoschrijven. dieschrijfikeigenlijkgewoonzoalsiederanderpersoonhierdoet.alleennietzogoed.
enikgeloofdatdemeestemensenhierhetalgewendzijn - dat ik aanelkaar typ, bedoel ik. ^^
noukijk. jijdoethetnogmethoofdletters. maaralsjehelestukkenlangenaanelkaarschrijft. doethetpijn. aanjevingers. ikmeenhet - probeer maar eens. ^^
duslike. ikzounooiteenheleficzoschrijven. dieschrijfikeigenlijkgewoonzoalsiederanderpersoonhierdoet.
enikgeloofdatdemeestemensenhierhetalgewendzijn - dat ik aanelkaar typ, bedoel ik. ^^
MightGuy zei op 23 feb 2010 - 15:41:
jehebtwelgelijkalsjezolangaanelkaarblijfttypenwordthetwelmoeilijkerendoethetuiteindelijkwelpijnaanjevingers.
hebjijzelfgeenmoeitemethetlezenvanaanelkaargeschrevenzinnen ?
ikvindhetgewooneenepicwinlol
bennuzelfaanhetnadenkeneenfanfictionzoteschrijvenendanzodatjijhemkuntlezenlol.
jehebtwelgelijkalsjezolangaanelkaarblijfttypenwordthetwelmoeilijkerendoethetuiteindelijkwelpijnaanjevingers.
hebjijzelfgeenmoeitemethetlezenvanaanelkaargeschrevenzinnen ?
ikvindhetgewooneenepicwinlol
bennuzelfaanhetnadenkeneenfanfictionzoteschrijvenendanzodatjijhemkuntlezenlol.
You can tell a child is growing up when he stops asking where he came from and starts refusing to tell where he is going.
~Author Unknown