Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Wat zit er op dit moment in je tas/broekzak.
Wat zit er op dit moment in je tas/broekzak.
NovaFlowne zei op 15 jan 2011 - 22:31:
Niets.
In mijn tas zitten schoolboeken, een felsje water, agenda, etui en een kam.
Niets.
In mijn tas zitten schoolboeken, een felsje water, agenda, etui en een kam.
Neeriash zei op 21 jan 2011 - 15:24:
Tas: plattegronden, berekeningen, boeken, brood, drinken, maandverband, geld, stiekjes.
Broekzakken: portemonnee, sleutels, blackberry, oortjes.
Tas: plattegronden, berekeningen, boeken, brood, drinken, maandverband, geld, stiekjes.
Broekzakken: portemonnee, sleutels, blackberry, oortjes.
Thijntje zei op 21 jan 2011 - 15:36:
Broek:
Portomoneeehj, Mobiel, Sleutels =D x'D en net nog een iPod maar ik zet nieuwe muziek op.
Broek:
Portomoneeehj, Mobiel, Sleutels =D x'D en net nog een iPod maar ik zet nieuwe muziek op.
MoonRocker zei op 21 jan 2011 - 15:36:
Broekzakken: mobiel
Tas: boeken Grieks, boek Engels en de WaspReporter met een ondergeklierderde Justin Bieber op de voorkant (gnagnagnaaa), map economie, boeken en tekstbundeltje Duits, flesje water, agenda (SPONGEBOB<3), zakdoekjes, rekenmachine, portemonnee
Ja. Dat was het vandaag (:
Broekzakken: mobiel
Tas: boeken Grieks, boek Engels en de WaspReporter met een ondergeklierderde Justin Bieber op de voorkant (gnagnagnaaa), map economie, boeken en tekstbundeltje Duits, flesje water, agenda (SPONGEBOB<3), zakdoekjes, rekenmachine, portemonnee
Ja. Dat was het vandaag (:
Bodine zei op 21 jan 2011 - 18:02:
Dit is de eerste keer dat ik hier kan reageren! Normaal als ik hier kom heb ik niets in mijn zakken. Maar nu mijn mobiel. :]
Dit is de eerste keer dat ik hier kan reageren! Normaal als ik hier kom heb ik niets in mijn zakken. Maar nu mijn mobiel. :]
Okeeee ik heb niks te doen dus ik d8, eey leuk :3
Nou mensen... wat zit er op dit moment in je tas/broekzak?