Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 60
Offtopic 60
NaNaa zei op 24 mei 2010 - 19:08:
Schuilen.
Neemaar even serieus, hoe snel moet je dan echt niet lopen?
Wedden dat ik er 5 dagen over doe, minstens?
Schuilen.
TWINcest zei op 24 mei 2010 - 19:10:
Als je met mij loopt zijn we er snel :3
Like, seriously, dat moeten we voor de grap doen :']
Schuilen.
Als je met mij loopt zijn we er snel :3
Like, seriously, dat moeten we voor de grap doen :']
NaNaa zei op 24 mei 2010 - 19:11:
Oh, ik ben ook wel een snelle loper hoor n__n
Ik heb alleen snel zere voeten x:
Enen, ik vind het best x']
Oh, ik ben ook wel een snelle loper hoor n__n
Ik heb alleen snel zere voeten x:
Enen, ik vind het best x']
TWINcest zei op 24 mei 2010 - 19:20:
Hahah.. als mensen de wereld rond kunnen lopen, dan kunnen we ook één miezerige grens oversteken
Hahah.. als mensen de wereld rond kunnen lopen, dan kunnen we ook één miezerige grens oversteken
VampireFangs zei op 24 mei 2010 - 19:30:
Jorin, het is jouw schuld! Bill en seks met durex -heb jij bedacht, niet ik-, geen Mak.
Zoiets, maar ze was afwezig, dus dus, moest ze het hier maar lezen.
Wat was haar tweede nickname dan?
Allee Mak, fun en sex met durex. D:
Zoiets, maar ze was afwezig, dus dus, moest ze het hier maar lezen.
NaNaa zei op 24 mei 2010 - 20:07:
Alleen, hoe willen mijn ouders goedkeuren dat ik de grens over ga lopen met een meisje[eigenlijkvrouw] dat ze niet eens kennen? x']
-Very late reactie-
Alleen, hoe willen mijn ouders goedkeuren dat ik de grens over ga lopen met een meisje
-Very late reactie-
MoonRocker zei op 24 mei 2010 - 20:07:
@Tessa: zeggen dat jij haar wel kent?
@Mak: sex met durex *plat* why the hell moet dat nou weer rijmen, dat doen ze vast expres *wbw*
@Tessa: zeggen dat jij haar wel kent?
@Mak: sex met durex *plat* why the hell moet dat nou weer rijmen, dat doen ze vast expres *wbw*
VampireFangs zei op 24 mei 2010 - 20:09:
Uhu, dat denk ik ook Juul, beter voor de verkoop percentage x]
Uhu, dat denk ik ook Juul, beter voor de verkoop percentage x]
NaNaa zei op 24 mei 2010 - 20:09:
Janee, ze vinden het niet erg dat ik naar jullie toe wil alles. Zij vinden [Eigenlijk alleen mama] jullie gewoon vriendinnen die net iets verder weg wonen n___n
Alleen. Het voegt wel wat toe in dit geval ^^"
Njaa, als het sowieso ooit zover komt zeg ik wel dat ik bij Yasmin blijf logeren. Moeten ze niet bellen.
Janee, ze vinden het niet erg dat ik naar jullie toe wil alles. Zij vinden [Eigenlijk alleen mama] jullie gewoon vriendinnen die net iets verder weg wonen n___n
Alleen. Het voegt wel wat toe in dit geval ^^"
Njaa, als het sowieso ooit zover komt zeg ik wel dat ik bij Yasmin blijf logeren. Moeten ze niet bellen.
MoonRocker zei op 24 mei 2010 - 20:17:
Ghehe, kun je ook doen.
Mijn moeder elke keer als ik over FanFic begin, of toen ik vroeg voor de meeting, of toen ik Daantje & Jamila hier wilde hebben: "Ja, maar die wonen hier toch niet in de buurt, ga dan naar vriendinnnen/nodig dan vriendinnen uit/spreek dan met vriendinnen af." Ik: "Maar zij zíjn mijn vrienden." "Maar ze wonen hier een heel eind vandaan." "Ja, en?" Toen gaf ze op
Ghehe, kun je ook doen.
Mijn moeder elke keer als ik over FanFic begin, of toen ik vroeg voor de meeting, of toen ik Daantje & Jamila hier wilde hebben: "Ja, maar die wonen hier toch niet in de buurt, ga dan naar vriendinnnen/nodig dan vriendinnen uit/spreek dan met vriendinnen af." Ik: "Maar zij zíjn mijn vrienden." "Maar ze wonen hier een heel eind vandaan." "Ja, en?" Toen gaf ze op
xNadezhda zei op 24 mei 2010 - 20:20:
Mijn moeder denkt het liefst dat jullie allemaal getrainde huurmoordenaars/kinderlokkers zijn, die stuk voor stuk hun leven wijden aan mij verkrachten, vierendelen en in de rivier gooien. ><
Mijn moeder denkt het liefst dat jullie allemaal getrainde huurmoordenaars/kinderlokkers zijn, die stuk voor stuk hun leven wijden aan mij verkrachten, vierendelen en in de rivier gooien. ><
It's to late to apologize,
it's to late!