Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Het Grondwet Spel
Het Grondwet Spel
Monster23 zei op 7 juli 2010 - 20:57:
63. Alle vliegende koeien en paarden genaamd Antoine moeten worden aanbeden (lang verhaal)
63. Alle vliegende koeien en paarden genaamd Antoine moeten worden aanbeden (lang verhaal)
CosmicPurple zei op 7 juli 2010 - 21:14:
Nee. Echt niet.
Jij hebt het over meervoudige persoonlijkheids stoornis, en dat heeft niks met schizofrenie te maken. Schizofrenie wordt vaak vertaald als 'gespleten geest' maar betekent eigenlijk 'verwarde geest'.
Ik heb mijn eindwerk over schizofrenie geschreven, ik weet er dus wel iets over.
Dat is toch logisch x)
Nee. Echt niet.
Jij hebt het over meervoudige persoonlijkheids stoornis, en dat heeft niks met schizofrenie te maken. Schizofrenie wordt vaak vertaald als 'gespleten geest' maar betekent eigenlijk 'verwarde geest'.
Ik heb mijn eindwerk over schizofrenie geschreven, ik weet er dus wel iets over.
VampireFangs zei op 7 juli 2010 - 21:23:
@Do:Ik heb gister nog Wikipedia in 3 talen doorzocht naar Schizofrenie, -nodig gehad voor fictie- en wat jij zegt stond er inderdaad.
Veel mensen verwarren het met Alter ego's en andere identiteit stoornissen.
Ja, dat hoefde jij niet te weten, maar goed.
@Do:Ik heb gister nog Wikipedia in 3 talen doorzocht naar Schizofrenie, -nodig gehad voor fictie- en wat jij zegt stond er inderdaad.
Veel mensen verwarren het met Alter ego's en andere identiteit stoornissen.
MightGuy zei op 7 juli 2010 - 21:35:
Dat weet ik ook wel, in het kort samengevat. Iemand die ''snel'' van gedrag veranderd en ''meestal'' een vorm van agressie vertoond. Ik heb/had zelf een schizotypische persoonlijkheidsstoornis, had even therapie; maar heb dat nooit afgemaakt.
64. Nederland wordt automatisch Wereld Kampioen.
(...)
Nee. Echt niet.
Dat weet ik ook wel, in het kort samengevat. Iemand die ''snel'' van gedrag veranderd en ''meestal'' een vorm van agressie vertoond. Ik heb/had zelf een schizotypische persoonlijkheidsstoornis, had even therapie; maar heb dat nooit afgemaakt.
64. Nederland wordt automatisch Wereld Kampioen.
xDevilBitch zei op 8 juli 2010 - 0:30:
66. Bodine mag NIET zeggen dat ze slecht schrijft. [Dat geld ook voor o.a. Kol, Nadezh en Kay]
66. Bodine mag NIET zeggen dat ze slecht schrijft. [Dat geld ook voor o.a. Kol, Nadezh en Kay]
miniboesz zei op 8 juli 2010 - 9:19:
Ehem..
68. In plaats daarvan krijgt iedereen een helikopter voor 6 personen en bagage =3
Ehem..
68. In plaats daarvan krijgt iedereen een helikopter voor 6 personen en bagage =3
CosmicPurple zei op 8 juli 2010 - 10:01:
69. Captains mogen auto behouden indien gewenst.
69. Captains mogen auto behouden indien gewenst.
xSoParanoid zei op 8 juli 2010 - 12:46:
71. waarom zijn we al zo ver !, betere scholen
71. waarom zijn we al zo ver !, betere scholen
VampireFangs zei op 8 juli 2010 - 13:09:
73. Wel scholen! [wil je dat de economie ten onder gaat ofzo?O.O] Minder lesuren (:
73. Wel scholen! [wil je dat de economie ten onder gaat ofzo?O.O] Minder lesuren (:
Wat nou als je jouw eigen land kon hebben, dan zou er zelf nog veel moeten gebeuren. Het belangrijkste is wel, dat er regels moeten zijn. Begin bij de eerste, en per post verzint de volgende weer een regel erbij.
1. Alle Justin Bieber fans worden het land uitgezet.
^
De meest belangrijke regel.