Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post your face #6
Post your face #6
Bodine zei op 13 aug 2010 - 19:57:
Wil je een stukje van mijn lengte?
(...)
dankjewel ;3
jammer van de korte beentjes
AnotherZero zei op 13 aug 2010 - 21:23:
heb jij lengte teveel? ;3
graag dan :a
ik ben niet eens zo klein, al mijn vrienden zijn gewoon groot :a
(...)
Bodine zei op 13 aug 2010 - 22:49:
Veel te veel lengte, ja. Ik zou zo graag kleiner zijn. x:
(...)
AnotherZero zei op 14 aug 2010 - 0:21:
hoe groot ben jij dan? :a
* of of. is dat onbeleefd om te vragen? *
(...)
Bodine zei op 14 aug 2010 - 1:03:
1.88 als het goed is. Maar misschien ook wel groter. Stiekem durf ik niet meer te meten, ik haat mijn lengte.
*om ontopic te blijven, http://bodientje12.hyves.nl/album/40099308/me_friends/Amw2H7ks/fotos/918239677/0/DeYm/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo Die middelste ben ik, en ik sta gebukt, dus je ziet niet goed hoever ik erbovenuit steek, maar okee. :"D gewoon om een idee te krijgen, of zo.
(...)
* of of. is dat onbeleefd om te vragen? *
1.88 als het goed is. Maar misschien ook wel groter. Stiekem durf ik niet meer te meten, ik haat mijn lengte.
*om ontopic te blijven, http://bodientje12.hyves.nl/album/40099308/me_friends/Amw2H7ks/fotos/918239677/0/DeYm/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo Die middelste ben ik, en ik sta gebukt, dus je ziet niet goed hoever ik erbovenuit steek, maar okee. :"D gewoon om een idee te krijgen, of zo.
AnotherZero zei op 14 aug 2010 - 10:40:
mag ik dan zeker vijf centimer hebben? :a
en;
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
(...)
mag ik dan zeker vijf centimer hebben? :a
en;
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Bodine zei op 14 aug 2010 - 13:59:
Ja hoor, mag je hebben. ^^
En, oh, maar ik weet niet hoe ik die foto ergens anders moet uploaden of zo? x:
Ja hoor, mag je hebben. ^^
En, oh, maar ik weet niet hoe ik die foto ergens anders moet uploaden of zo? x:
xjeszell zei op 14 aug 2010 - 15:17:
Renate; kan je 'm zo wel zien? ^^.
ik blijf die foto één van de leukste vinden, gehehe. Met onze mooie tekeningen.<3
En Bodine, geef mij ook maar een beetje lengte. n_n. Mijn 1.62 is niet geweldig, dus.. Renate en ik allebei vijf centimeter?^^
Renate; kan je 'm zo wel zien? ^^.
En Bodine, geef mij ook maar een beetje lengte. n_n. Mijn 1.62 is niet geweldig, dus.. Renate en ik allebei vijf centimeter?^^
CosmicPurple zei op 14 aug 2010 - 20:18:
Ik ben één meter niksenzeventig, en ik voel mij ook klein. Bluh.
Ik ben één meter niksenzeventig, en ik voel mij ook klein. Bluh.
xDevilBitch zei op 14 aug 2010 - 20:20:
Ik ben precies één meter vijfenzeventig en ik voel me eigenlijk alleen klein als ik naast Bo sta ><
Ik ben precies één meter vijfenzeventig en ik voel me eigenlijk alleen klein als ik naast Bo sta ><
xNadezhda zei op 14 aug 2010 - 20:35:
Ik ben 1m67-en-een-half en ik voel mij mini. [Vooral naast mijn vader, maar naast hem is iederéén mini. 1m94, hij is precies een halve meter langer dan mijn moeder. ]
Ik ben 1m67-en-een-half en ik voel mij mini. [Vooral naast mijn vader, maar naast hem is iederéén mini. 1m94, hij is precies een halve meter langer dan mijn moeder. ]
Bodine zei op 14 aug 2010 - 20:44:
Mijn vader is 2.01? En mijn broertje wordt nog langer. En ik ben zelf ook bijna 1.90. *cries* iedereen wil groot zijn, behalve ik. Waarom ben ik dan degene die groot is?
Mijn vader is 2.01? En mijn broertje wordt nog langer. En ik ben zelf ook bijna 1.90. *cries* iedereen wil groot zijn, behalve ik. Waarom ben ik dan degene die groot is?
xDevilBitch zei op 14 aug 2010 - 20:52:
Da's waar ook, ik voel me ook klein naast jouw pa. [Herinneringen x'D]
En jouw moeder is klein ö
Da's waar ook, ik voel me ook klein naast jouw pa. [Herinneringen x'D]
En jouw moeder is klein ö
Let's go!
Titel spreekt voor zicht;
Plaats hier foto's van jezelf, vrienden, famililie, etc.
That's me in NYC.
Click if you dare
- yay m'n eerste topic, lol -