Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 97
Offtopic 97
VampireFangs zei op 12 sep 2010 - 20:05:
JorinJorin, weetje, zelfs al worden we beiden in September jarig, jij kunt eerder je rijbewijs halen.
Maar dat is net niet voor je verjaardag.
Maar dan ben je gewoon op je negentiende verjaardag in Nederland, want ik wil samen met jou uit eten en naar de film en dan kinderen horror laten kijken (:
JorinJorin, weetje, zelfs al worden we beiden in September jarig, jij kunt eerder je rijbewijs halen.
Maar dan ben je gewoon op je negentiende verjaardag in Nederland, want ik wil samen met jou uit eten en naar de film en dan kinderen horror laten kijken (:
Rianne zei op 12 sep 2010 - 20:07:
@kol; Dat mag niet, we moeten eten wat we normaal ook eten XD
@kol; Dat mag niet, we moeten eten wat we normaal ook eten XD
jorinloveth zei op 12 sep 2010 - 20:08:
ja ja, dat wil ik ook<3
ja ja, dat wil ik ook<3
Eliros zei op 12 sep 2010 - 20:30:
Shane Dawson als teletubbie . Ghehe.Die ben ik nu aan het kijken. Hoe toevallig! x'D
xEmma zei op 12 sep 2010 - 20:33:
(...)Die ben ik nu aan het kijken. Hoe toevallig! x'Do.o dat is cuwl^^.
xEmma zei op 12 sep 2010 - 20:33:
Ik vind Charlie McDonnell [zoheetietoch?] eigenlijk ook cuwler, maar Shane is ook wel vet ^^
Ik vind Shane Dawson zo not genious.
Ik vind Charlie McDonnell [zoheetietoch?] eigenlijk ook cuwler, maar Shane is ook wel vet ^^
jorinloveth zei op 12 sep 2010 - 20:46:
yaaiy al 363 woorden verbeeling, het schiet eindelijk een beetje op
yaaiy al 363 woorden verbeeling, het schiet eindelijk een beetje op
YEAH!