Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 105
Offtopic 105
NovaFlowne zei op 26 sep 2010 - 19:38:
Ik had gelukkig alleen huiswerk voor morgen.
Maar iedereen met toetsen, succes. ^^
@Juul: Wiki is inderdaad handig.
Ik had gelukkig alleen huiswerk voor morgen.
Maar iedereen met toetsen, succes. ^^
@Juul: Wiki is inderdaad handig.
KolaLollie zei op 26 sep 2010 - 19:43:
@Juliaaaaaa; eh. graaggedaan? ^^'' <3
enikmoet. beestjesuitdeslootvissenvoorBiologie. metiemandanders. samen. maarzijheefthetnetje. enzeneemthaartelefoonnietop. dusdanniet. ^^
@Juliaaaaaa; eh. graaggedaan? ^^'' <3
enikmoet. beestjesuitdeslootvissenvoorBiologie. metiemandanders. samen. maarzijheefthetnetje. enzeneemthaartelefoonnietop. dusdanniet. ^^
VampireFangs zei op 26 sep 2010 - 19:44:
Ik wil morgen niet naar school en overmorgen ook niet en de dag daarna ook niet en de hele week niet. En Buh. Kut toetsen en kut wiskunde ><
Ik wil morgen niet naar school en overmorgen ook niet en de dag daarna ook niet en de hele week niet. En Buh. Kut toetsen en kut wiskunde ><
KolaLollie zei op 26 sep 2010 - 19:50:
*HUG* <3
*HUG* <3
Bodine zei op 26 sep 2010 - 20:14:
*komt binnenvallen*
Guys, I got a new mobile phone. :3
Maar ik moest al jullie nummers dus opnieuw invoeren, en ik weet zeker dat ik de helft verkeerd heb gedaan. Dus kunnen jullie - als je beltegoed hebt - mij alsjeblieft even smsen? <3
*komt binnenvallen*
Guys, I got a new mobile phone. :3
Maar ik moest al jullie nummers dus opnieuw invoeren, en ik weet zeker dat ik de helft verkeerd heb gedaan. Dus kunnen jullie - als je beltegoed hebt - mij alsjeblieft even smsen? <3
Bodine zei op 26 sep 2010 - 20:16:
Ja, ik heb nog hetzelfde nummer. ^^
Maar mijn contacten stonden niet op mijn simkaart, maar op mijn mobiel zelf, dus die moest 'k overzetten.
Ja, ik heb nog hetzelfde nummer. ^^
Maar mijn contacten stonden niet op mijn simkaart, maar op mijn mobiel zelf, dus die moest 'k overzetten.
VampireFangs zei op 26 sep 2010 - 20:31:
*danst mee*
Ik heb mijn verstand gevonden 8D
MIJN WIKIPEDIA LEEFT WEER
*doet vreugdedansje*
*danst mee*
MoonRocker zei op 26 sep 2010 - 20:35:
WAUW. Wat goed van je *geeft koekje* ;D
@Bo: ik sms je zo, okie? ;3
(...)
*danst mee*
WAUW. Wat goed van je *geeft koekje* ;D
@Bo: ik sms je zo, okie? ;3
xDevilBitch zei op 26 sep 2010 - 21:28:
[/laat]
Ik hou van die boeken! <3
TIIIIIME MACHIIIIINEE.
[okay. sorry. ^^'']
[HOI. <3]
[/laat]
Ik hou van die boeken! <3
MoonRocker zei op 26 sep 2010 - 21:39:
Aardrijkskunde is af.
En nu doe ik Duits.
En het is stom. Want ik kí¡n dat allemaal al omdat ik dat vorig jaar al heb gehad. [/mijn leraar heeft ons blijkbaar te veel grammatica uitgelegd]
Ik kan minstens het komende half jaar fluitend naar het plafond gaan zitten kijken --'
ANYWAY.
Ohja. ik moest Bo nog sms'en.
Aardrijkskunde is af.
En nu doe ik Duits.
En het is stom. Want ik kí¡n dat allemaal al omdat ik dat vorig jaar al heb gehad. [/mijn leraar heeft ons blijkbaar te veel grammatica uitgelegd]
Ik kan minstens het komende half jaar fluitend naar het plafond gaan zitten kijken --'
ANYWAY.
Ohja. ik moest Bo nog sms'en.
YarahartBill zei op 26 sep 2010 - 22:02:
OMG!
Wat ik net hoorde op het nieuws!
Er is een bus door een fietser ontspoord en tegen een brug aan gereden in Berlijn!
Er zijn geen doden maar wel 6 zwaar gewonden!
Echt erg!
OMG!
Wat ik net hoorde op het nieuws!
Er is een bus door een fietser ontspoord en tegen een brug aan gereden in Berlijn!
Er zijn geen doden maar wel 6 zwaar gewonden!
Echt erg!
WAAAH IK MIJN MIJN !!