Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post your face #8
Post your face #8
xjeszell zei op 15 okt 2010 - 13:13:
Als ik thuis ben, post ik mijn klassenfoto wel.
Ik vind hem zo leuk, haha<3.
EDIT; 3VT1.<3
Als ik thuis ben, post ik mijn klassenfoto wel.
Ik vind hem zo leuk, haha<3.
EDIT; 3VT1.<3
VampireFangs zei op 15 okt 2010 - 18:26:
Bij de 6e ben je met dat oranje shirt, vooraan en bij de 4e ben je helemaal links met het paarse shirtje :'3
De eerste weet ik zeker, maar bij 4e twijfel ik nog een beetje x]
Edit:
Oh, ja, je hebt het al gezegd. En ik heb het goed
You be cute!:3
Een lagereschoolklasgenoot heeft net oude klasfoto's op FaceBook gezet. o.o
Search me!
4e
6e
Bij de 6e ben je met dat oranje shirt, vooraan en bij de 4e ben je helemaal links met het paarse shirtje :'3
De eerste weet ik zeker, maar bij 4e twijfel ik nog een beetje x]
Edit:
Oh, ja, je hebt het al gezegd. En ik heb het goed
You be cute!:3
Kayley zei op 15 okt 2010 - 18:32:
Wí¡s. Ik wí¡s cute.
Ik ga mijn klasfoto van dit jaar eens inscannen. But I warn thee, ik sta er mongolisch op.
Wí¡s. Ik wí¡s cute.
Ik ga mijn klasfoto van dit jaar eens inscannen. But I warn thee, ik sta er mongolisch op.
VampireFangs zei op 15 okt 2010 - 18:38:
Ik ga ook mijn klassenfoto scannen als die er is. En weetje: ik sta er pas mongolisch op (ik wist niet dat ze al was beginnen met schieten, ze kan blijkbaar niet eens waarschuwen. En ik wist niet dat we schoolfoto's hadden><
Ik ga ook mijn klassenfoto scannen als die er is. En weetje: ik sta er pas mongolisch op (ik wist niet dat ze al was beginnen met schieten, ze kan blijkbaar niet eens waarschuwen. En ik wist niet dat we schoolfoto's hadden><
jorinloveth zei op 15 okt 2010 - 18:39:
haha wij maken geen klasfoto 8D
maar we hebben er vandaag wel 1 gemaakt [':
ik hoop dat we hem snel krijgen van Willem fzo? xp
haha wij maken geen klasfoto 8D
maar we hebben er vandaag wel 1 gemaakt [':
ik hoop dat we hem snel krijgen van Willem fzo? xp
Kayley zei op 15 okt 2010 - 19:33:
Klasfoto 2010-2011
Klasfoto 2008-2009
Voor mensen die willen weten wie al die mensen zijn, vraag het maar. ^^ Sander staat er ook op, op beiden.
Klasfoto 2010-2011
Klasfoto 2008-2009
Voor mensen die willen weten wie al die mensen zijn, vraag het maar. ^^ Sander staat er ook op, op beiden.
xjeszell zei op 15 okt 2010 - 19:35:
Ik vind die van 2010-2011 het leukst^^
Klasfoto 2010-2011
Klasfoto 2008-2009
Ik vind die van 2010-2011 het leukst^^
MyReflection zei op 15 okt 2010 - 20:37:
mijn klassenfoto's worden pas in november gemaakt. En tot die tijd moet ik het met de oude pasjes ect doen.
mijn klassenfoto's worden pas in november gemaakt. En tot die tijd moet ik het met de oude pasjes ect doen.
xDevilBitch zei op 15 okt 2010 - 20:39:
Is mijn school echt de enige zonder klassenfoto's? ><
Is mijn school echt de enige zonder klassenfoto's? ><
xSoParanoid zei op 15 okt 2010 - 20:51:
KAY je staat er kei mooi op =]! en wie is sander ?_?alkeweer s bij de 2de foto de ene achterste links met kort zwartbruinig haar?
Die vind ik ook het leukst. ^^
KAY je staat er kei mooi op =]! en wie is sander ?_?alkeweer s bij de 2de foto de ene achterste links met kort zwartbruinig haar?
Kayley zei op 15 okt 2010 - 20:57:
Aw, thank you.
En ja, bij de tweede is hij dat ja. Op de eerste zit hij helemaal vooraan, met die roodige trui.
Aw, thank you.
En ja, bij de tweede is hij dat ja. Op de eerste zit hij helemaal vooraan, met die roodige trui.
Ghehehe, show us your very nice... You. x3
-Ik ben moe-