Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #5
Depressie topic #5
Monster23 zei op 15 dec 2010 - 13:24:
YAAAY '3'
-kuch- Iemaaaand werd boos omdat ik geen broodje voor haar wilde kopen --'
YAAAY '3'
-kuch- Iemaaaand werd boos omdat ik geen broodje voor haar wilde kopen --'
Kayley zei op 15 dec 2010 - 13:48:
En dan kan je als afreageerboksbal voor je opgefokte broer fungerel. Kwartier gejankt puur om de pijn, darna nog een kwartier omdat ik me zielig voelde en ik de meest klote examenperiode ooit aan het meemaken ben. Vuist los op mijn neus en een op de zijkant van mijn hoofd, die twee plekken zijn nu hypergevoelig. Ik ben nu mijn tweede aspirine aan het klaarmaken, hoofdpijn tot en met en dat terwijl ik Geschiedenis moet leren.
Gelukkig bestaan er nog Natascha's in de wereld.
En dan kan je als afreageerboksbal voor je opgefokte broer fungerel. Kwartier gejankt puur om de pijn, darna nog een kwartier omdat ik me zielig voelde en ik de meest klote examenperiode ooit aan het meemaken ben. Vuist los op mijn neus en een op de zijkant van mijn hoofd, die twee plekken zijn nu hypergevoelig. Ik ben nu mijn tweede aspirine aan het klaarmaken, hoofdpijn tot en met en dat terwijl ik Geschiedenis moet leren.
Gelukkig bestaan er nog Natascha's in de wereld.
Vespertine zei op 15 dec 2010 - 14:33:
Je weet wat ik ervan vind, lieverd. Ik geloof in je! En nog even volhouden, die examenperiode gaat je lukken!
Je weet wat ik ervan vind, lieverd. Ik geloof in je! En nog even volhouden, die examenperiode gaat je lukken!
Monster23 zei op 15 dec 2010 - 16:58:
Aaaaahw, Kaaay, muuuuuh <3 -knuffel- Whngmbl <3 Maar ik ben er ook voor je, enenen ik heb nu echt de neiging om je broer in een dieeeeeepe afgrond te duwen. NIEMAND komt aan MIJN eigenaar >:[
Alles komt goeeeed, denk ik, hoop ik...
Aaaaahw, Kaaay, muuuuuh <3 -knuffel- Whngmbl <3 Maar ik ben er ook voor je, enenen ik heb nu echt de neiging om je broer in een dieeeeeepe afgrond te duwen. NIEMAND komt aan MIJN eigenaar >:[
Alles komt goeeeed, denk ik, hoop ik...
Vespertine zei op 15 dec 2010 - 18:02:
Dat bovenstaande niet vergeten hé, K.? You iz not alone. <3
Dat bovenstaande niet vergeten hé, K.? You iz not alone. <3
NaNaa zei op 15 dec 2010 - 19:42:
@Kayley; Dat is zo fucking notfair! Srsly. Kgg. >< echt. Zelfs ik word daar on-blij van.Alsin;laatstaanjijzelf. Iloveyouhun. <3 [Ikweetinderdaadhelemaalgeenfucknuttigstezeggen.]
@Kayley; Dat is zo fucking notfair! Srsly. Kgg. >< echt. Zelfs ik word daar on-blij van.
xSoParanoid zei op 15 dec 2010 - 19:51:
ik word knetter gek man, je eige zusje slaan en dan niet op een leuke manier.
is niet normaal ik had hem serieus ook gewoon aangegeven dan maar een broer minder thuis..
ik word knetter gek man, je eige zusje slaan en dan niet op een leuke manier.
is niet normaal ik had hem serieus ook gewoon aangegeven dan maar een broer minder thuis..
Monster23 zei op 16 dec 2010 - 12:15:
Grlmbw, jaa, inderdaad >.<
En en en ik zou hem opsluiten in de kelder en hem alleen maar beschimmeld brood voeren >:[
Grlmbw, jaa, inderdaad >.<
En en en ik zou hem opsluiten in de kelder en hem alleen maar beschimmeld brood voeren >:[
xDevilBitch zei op 16 dec 2010 - 15:33:
Alleen in de kelder opsluiten is al genoeg in het Dekkers Mansion, daar zorgen de kelderbewoners wel voor.
Alleen in de kelder opsluiten is al genoeg in het Dekkers Mansion, daar zorgen de kelderbewoners wel voor.
Monster23 zei op 16 dec 2010 - 17:16:
Gheheheee >:]
Mwuuuuuh zometeen kerstgala, maar ik wil eigenlijk niet (heb al een kaartje gekocht) en buuuuh ik voel me kut.
Gheheheee >:]
Mwuuuuuh zometeen kerstgala, maar ik wil eigenlijk niet (heb al een kaartje gekocht) en buuuuh ik voel me kut.
Deel hier je leed, drama en depressies :3
We will listen