Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #9
Gooi-het-eruit-topic #9
MoonRocker zei op 21 jan 2011 - 20:50:
@Emma: zit er niet zo'n knopje op jullie TV waarmee je ook kan zappen, dan? ;O
CHOCOLADEMELK. YES<3
@Emma: zit er niet zo'n knopje op jullie TV waarmee je ook kan zappen, dan? ;O
CHOCOLADEMELK. YES<3
xEmma zei op 21 jan 2011 - 20:54:
@ Julia: dan wordt mijn vader kwaad, for sure ö
Hij keek uitgesproken Nl/Vara/EO of wat het verschil ook is tussen al die programma's, want er was een demonstratie waarin hij had meegelopen [you know, met 800 hoogleraren in toga]. maar dat is allang over en toch mag ik geen Top Gear kijken ):
Top Gear is geweldig<3
@ Julia: dan wordt mijn vader kwaad, for sure ö
Hij keek uitgesproken Nl/Vara/EO of wat het verschil ook is tussen al die programma's, want er was een demonstratie waarin hij had meegelopen [you know, met 800 hoogleraren in toga]. maar dat is allang over en toch mag ik geen Top Gear kijken ):
Top Gear is geweldig<3
MoonRocker zei op 21 jan 2011 - 20:55:
Arme jij, en het is nog wel de Botswana [right?] special. *aai*
Arme jij, en het is nog wel de Botswana [right?] special. *aai*
xEmma zei op 21 jan 2011 - 20:56:
Jaaaa, en Hammond had zijn auto een naam gegeven [Oliver] en het was net heel erg leuk en toen pakte mijn vader de afstandbediening af *pruil*
Jaaaa, en Hammond had zijn auto een naam gegeven [Oliver] en het was net heel erg leuk en toen pakte mijn vader de afstandbediening af *pruil*
MoonRocker zei op 21 jan 2011 - 20:59:
OLIVER -0_
Awwww. *hug*
Ik weet nog dat ik dat 2 jaar terug & vorig jaar vaak keek met papa en Pim en dat was best gezellig.
OLIVER -0_
Awwww. *hug*
Ik weet nog dat ik dat 2 jaar terug & vorig jaar vaak keek met papa en Pim en dat was best gezellig.
jorinloveth zei op 21 jan 2011 - 21:02:
ik heb damn veel heimwee naar de humanoid tour *gaat in een hoekje zitten huilen*
ik heb net de dvd nog eens bekeken en *snif*
ik mis hen
ik heb damn veel heimwee naar de humanoid tour *gaat in een hoekje zitten huilen*
ik heb net de dvd nog eens bekeken en *snif*
ik mis hen
xEmma zei op 21 jan 2011 - 21:05:
Het is zooo leuk<3
Met hun heerlijk droge kuthumor. Het past echt bij mij, die humor x3
Ik rol half van de bank af van het lachen altijd xd
Het is zooo leuk<3
Met hun heerlijk droge kuthumor. Het past echt bij mij, die humor x3
Ik rol half van de bank af van het lachen altijd xd
MoonRocker zei op 21 jan 2011 - 21:07:
Inderdaad x'D Ik heb echt níets met auto's, maar Top Gear kijk ik met plezier ^^
@Jorin: *geeft Bill-knuffel* Zo. Jij geen heimwee hebben. ^^
Inderdaad x'D Ik heb echt níets met auto's, maar Top Gear kijk ik met plezier ^^
@Jorin: *geeft Bill-knuffel* Zo. Jij geen heimwee hebben. ^^
xEmma zei op 21 jan 2011 - 21:08:
Ik vind auto's wel leuk. Ik heb er niet bijzonder veel mee of iets, en ik kijk Top Gear ook niet speciaal voor de auto's. Maar auto's zijn wel stoer
Ik vind auto's wel leuk. Ik heb er niet bijzonder veel mee of iets, en ik kijk Top Gear ook niet speciaal voor de auto's. Maar auto's zijn wel stoer
xEmma zei op 21 jan 2011 - 22:57:
Ik vond het echt geweldig toen die Kever op het eind aan kwam zetten, en dat hij toch in de Lancia bleek te zitten xd
TOPGEAAAR. <3Oliver is cuwl<3 [ikhebheteindnoggezien^^]
enOliverwaszoawesome. ^^
Ik vond het echt geweldig toen die Kever op het eind aan kwam zetten, en dat hij toch in de Lancia bleek te zitten xd
LxKaulitz zei op 21 jan 2011 - 23:00:
zo geweldig is dat niet hoor.
met blackberry's heb je geen rust.
die dingen gaan altijd af, of je het nou wilt of niet.
haha.
& ik hou van davy jones <333
zo geweldig is dat niet hoor.
met blackberry's heb je geen rust.
die dingen gaan altijd af, of je het nou wilt of niet.
haha.
& ik hou van davy jones <333
xEmma zei op 21 jan 2011 - 23:12:
Ik ben met een nieuw verhaal begonnen. en het heeft tot nu toe 176 woorden ^^
[en de inleiding heeft 26 woorden. de omschrijvingen van personages [niethoofdpersoon,dieheeftbijmijnooiteenbeschrijving] 544, en de rode draad 154. maar toch ben ik heel blij dat ik 176 woorden aan het eerste deel heb ]
Ik ben met een nieuw verhaal begonnen. en het heeft tot nu toe 176 woorden ^^
[en de inleiding heeft 26 woorden. de omschrijvingen van personages [niethoofdpersoon,dieheeftbijmijnooiteenbeschrijving] 544, en de rode draad 154. maar toch ben ik heel blij dat ik 176 woorden aan het eerste deel heb ]
De vorige was alweer vol