Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 132
Offtopic 132
Monster23 zei op 17 jan 2011 - 21:29:
Maar er moet ook nog een streepje tussen, als in Tee-hee
Maar er moet ook nog een streepje tussen, als in Tee-hee
Monster23 zei op 17 jan 2011 - 21:31:
Zo had ik het wel in manga-strips gezien :] -heeft nog steeds een boekje dat vorig jaar al terug op school had moeten zijn- Het is gewoon een leuk boekje x]
Zo had ik het wel in manga-strips gezien :] -heeft nog steeds een boekje dat vorig jaar al terug op school had moeten zijn- Het is gewoon een leuk boekje x]
xDevilBitch zei op 17 jan 2011 - 21:33:
@Emma, nah, niet over de daken, wel door de gangen van onze school. 'Daan is pot!'
@Emma, nah, niet over de daken, wel door de gangen van onze school. 'Daan is pot!'
NaNaa zei op 17 jan 2011 - 21:35:
@Marije; Dat is andeeeers. Hachi zegt ook Tee-hee. Maar dan. Is het verticaal undso. Dat is andeeeers.
@Marije; Dat is andeeeers. Hachi zegt ook Tee-hee. Maar dan. Is het verticaal undso. Dat is andeeeers.
KolaLollie zei op 17 jan 2011 - 21:38:
IKBENTERUGGEKEERD. *staatopuitgraf* *looptrondalszombie*
IKBENTERUGGEKEERD. *staatopuitgraf* *looptrondalszombie*
xEmma zei op 17 jan 2011 - 21:39:
OMG KOL! Ik ben vandaag ook al een keer herrezen uit de dood!
OMG KOL! Ik ben vandaag ook al een keer herrezen uit de dood!
xSoParanoid zei op 17 jan 2011 - 21:40:
teehee IS VAN NIGAHIGA !
teehee IS VAN NIGAHIGA !
Priscilla zei op 17 jan 2011 - 21:40:
Ik ga juist naar de dood :3
*loopt als zombie naar de dood ^^*
Ik ga juist naar de dood :3
*loopt als zombie naar de dood ^^*
Priscilla zei op 17 jan 2011 - 21:43:
Kunnen ze nou alleen nog maar tegen me praten via smsjes O_o
Kunnen ze nou alleen nog maar tegen me praten via smsjes O_o
Bodine zei op 17 jan 2011 - 21:44:
Wel Tessa. Het is jouw schuld. Jij hebt mijn hart gebroken, en toen kon het niet meer kloppen en toen kreeg ik geen bloed meer en toen ging ik dood en het is í¡llemaal jouw schuld. BITCH.
Wel Tessa. Het is jouw schuld. Jij hebt mijn hart gebroken, en toen kon het niet meer kloppen en toen kreeg ik geen bloed meer en toen ging ik dood en het is í¡llemaal jouw schuld. BITCH.