Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 150
Offtopic 150
Bodine zei op 26 feb 2011 - 12:33:
Ik werd wakker om acht uur omdat de kip een ei had gelegd en besloot het de hele wereld te laten weten. Stomme Gustav.
En @ Yara; yeeeey. <3 omg. omg. ik wil zo graag terug. ):
Ik werd wakker om acht uur omdat de kip een ei had gelegd en besloot het de hele wereld te laten weten. Stomme Gustav.
En @ Yara; yeeeey. <3 omg. omg. ik wil zo graag terug. ):
xEmma zei op 26 feb 2011 - 12:33:
Ik ga zometeen Criminal Minds kijken
Had woensdag opgenomen, maar nog steeds niet bekeken.
Maar ben nu bezig met het laatste deel van Collapse O.O
Ik ga zometeen Criminal Minds kijken
Had woensdag opgenomen, maar nog steeds niet bekeken.
Maar ben nu bezig met het laatste deel van Collapse O.O
xEmma zei op 26 feb 2011 - 12:34:
sorry ;'
Ik werd wakker om acht uur omdat de kip een ei had gelegd en besloot het de hele wereld te laten weten. Stomme Gustav.Hahahaaa, dat klinkt zo hilarisch xd
sorry ;'
YarahartBill zei op 26 feb 2011 - 12:34:
Bo, de kip had wat gelegd?? En huh? Stomme Gus??
Gus is cute!! ^.^
Bo, de kip had wat gelegd?? En huh? Stomme Gus??
Gus is cute!! ^.^
Bodine zei op 26 feb 2011 - 12:36:
Ja, maar mijn kippen heten Gustav en Georg - also. Stomme Gus tokte me wakker. (:
Daarbij - volgens mij is Gus best een bitch.
En ik moet trouwens sowieso mijn Duits-katernen gaan betalen. Bij twee liggen de nietjes eruit, één ben ik kwijt, en ik heb er allemaal hartjes in getekend (Tokio Hotel stond erin. En Schäfer stond in de lijst meest-voorkomende-achternamen, noem maar op. Damn it).
Ja, maar mijn kippen heten Gustav en Georg - also. Stomme Gus tokte me wakker. (:
Daarbij - volgens mij is Gus best een bitch.
En ik moet trouwens sowieso mijn Duits-katernen gaan betalen. Bij twee liggen de nietjes eruit, één ben ik kwijt, en ik heb er allemaal hartjes in getekend (Tokio Hotel stond erin. En Schäfer stond in de lijst meest-voorkomende-achternamen, noem maar op. Damn it).
xEmma zei op 26 feb 2011 - 12:36:
Ik moet nog wel alles nog een keer nakijken & laten bèta-en, maar toch. Ik heb het voor mijn doen heel snel geschreven x)
Heeft nu 16.237 woorden O.O
@Emma; laatste deel van Collapse? AWESOME!Mhihi, thanks^^
Ik moet nog wel alles nog een keer nakijken & laten bèta-en, maar toch. Ik heb het voor mijn doen heel snel geschreven x)
Heeft nu 16.237 woorden O.O
YarahartBill zei op 26 feb 2011 - 12:38:
Wat uber cute!!
Oooh ooh oohhh!!! Ze gaan vechten in 30 seconds to mars clip!!
Aaaww K*t is afgelopen.
Wat uber cute!!
Oooh ooh oohhh!!! Ze gaan vechten in 30 seconds to mars clip!!
Aaaww K*t is afgelopen.
Bodine zei op 26 feb 2011 - 12:39:
Muh. Ik ken eigenlijk de oude albums niet, want ik luister vooral This Is War. Slecht, maar die is zo addictive. <3
Muh. Ik ken eigenlijk de oude albums niet, want ik luister vooral This Is War. Slecht, maar die is zo addictive. <3
Eliros zei op 26 feb 2011 - 12:40:
Oooh ooh oohhh!!! Ze gaan vechten in 30 seconds to mars clip!!Welke clip?
Aaaww K*t is afgelopen.
Fell in love with an alien