Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)
DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)
missxangel zei op 9 maart 2011 - 22:44:
(bericht aangepast door een moderator)
Aangezien Angela in deze reactie de regels voor de afscheidspost aan haar laars heeft gelapt (rollen verklappen, hints/tips geven), is deze reactie verwijdert.
(bericht aangepast door een moderator)
Kayley zei op 9 maart 2011 - 23:04:
Goed, ik ga me er aan wagen en het vorige topic herlezen.
Goed, ik ga me er aan wagen en het vorige topic herlezen.
xEmma zei op 9 maart 2011 - 23:07:
Context: Julia vroeg zich af waarom de badside niet meteen Kayley eruit had gegooid, aangezien ze haar beter kwijt dan rijk zijn.
Dit spreekt in het voordeel van Daan. Stel ze zou badside zijn, uit dit berichtje is op te maken dat ze weet hoe gevaarlijk Kayley kan zijn. Dus waarom zou ze haar dan niet meteen geluncht hebben?
Het kan ook zijn dat ze beide aan de badside-kant staan en dat Kayley er daarom niet is uitgekickt, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien ze nogal aanvallend was tegenover Angela.
Of misschien wilde ze het spel niet verpesten, en vond ze het een goed argument om later in haar voordeel te gebruiken.
Context: Angela stelde haar de vraag of ze Kayley verdacht vond. [het begin gaat dus over Kayley]
Was het hele punt niet dat Angela anders reageerde dan in vorige spelletjes, vooral te zien aan dat ze niet echt de verdediging in ging en sommige stukjes negeerde [zoals over Daan.]?
Context: Josette heeft een heel verhaal over Kayley van wal gestoken [en maakt ondertussen ook Rosalie en Sarita verdacht], dit is Angela's reactie.
Oké, oké, gevoel is natuurlijk niet de beste richtlijn bij dit spel, maar ik vind het zo samenhorig klinken. Was het Angela's idee om Josette verdacht te maken? Of dacht ze dat als een schaap over de dam is, de anderen zouden volgen en we allemaal Josette zouden gaan vertrouwen, waar ze weer later gebruik van zou kunnen maken? Zo zou zij de actieve badsider kunnen worden.
Context: Bodine had Kayley verdedigd.
Het feit dat Bodine zegt dat we de actieve leden moeten koesteren, spreekt in haar voordeel. Voor de badside zou het een stuk gemakkelijker zijn als er slechts inactieve leden waren. Dan hoeven ze zich niet eens te verdedigen.
Een paar stukjes die mij opvielen.
Ik weet dat ik telkens niet echt een standpunt in neem, maar dat is even nodig, ik wil proberen om met een geheel nieuwe en heldere blik erna te kijken, scusa.
Daan: @Juul, hmm, het is vrij logisch voor de badside om haar eruit te willen, volgens mij zou dat geen specifieke mensen verdacht maken?
Context: Julia vroeg zich af waarom de badside niet meteen Kayley eruit had gegooid, aangezien ze haar beter kwijt dan rijk zijn.
Dit spreekt in het voordeel van Daan. Stel ze zou badside zijn, uit dit berichtje is op te maken dat ze weet hoe gevaarlijk Kayley kan zijn. Dus waarom zou ze haar dan niet meteen geluncht hebben?
Het kan ook zijn dat ze beide aan de badside-kant staan en dat Kayley er daarom niet is uitgekickt, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien ze nogal aanvallend was tegenover Angela.
Of misschien wilde ze het spel niet verpesten, en vond ze het een goed argument om later in haar voordeel te gebruiken.
Josette: Ook probeert ze drie mensen verdacht te maken, alleen van Angela heb ik een echte verdediging gezien
Context: Angela stelde haar de vraag of ze Kayley verdacht vond. [het begin gaat dus over Kayley]
Was het hele punt niet dat Angela anders reageerde dan in vorige spelletjes, vooral te zien aan dat ze niet echt de verdediging in ging en sommige stukjes negeerde [zoals over Daan.]?
Angela: Eigenlijk bedoelde ik dat je het voor jezelf zou uitmaken, maar als ik dit zo lees komt het wel lekker over. Je hebt het mooi samengevat!
Context: Josette heeft een heel verhaal over Kayley van wal gestoken [en maakt ondertussen ook Rosalie en Sarita verdacht], dit is Angela's reactie.
Oké, oké, gevoel is natuurlijk niet de beste richtlijn bij dit spel, maar ik vind het zo samenhorig klinken. Was het Angela's idee om Josette verdacht te maken? Of dacht ze dat als een schaap over de dam is, de anderen zouden volgen en we allemaal Josette zouden gaan vertrouwen, waar ze weer later gebruik van zou kunnen maken? Zo zou zij de actieve badsider kunnen worden.
Bodine: Ik zeg alleen dat ik de redenen voor verdenking tot nu toe nogal zwak vind, en dat we de actieve leden [voorlopig] moeten koesteren.
Context: Bodine had Kayley verdedigd.
Het feit dat Bodine zegt dat we de actieve leden moeten koesteren, spreekt in haar voordeel. Voor de badside zou het een stuk gemakkelijker zijn als er slechts inactieve leden waren. Dan hoeven ze zich niet eens te verdedigen.
Een paar stukjes die mij opvielen.
Ik weet dat ik telkens niet echt een standpunt in neem, maar dat is even nodig, ik wil proberen om met een geheel nieuwe en heldere blik erna te kijken, scusa.
Kayley zei op 9 maart 2011 - 23:11:
Even over dat laatste. Het spreekt tegen mij, maar misschien is Bodine badside en is de andere badsider ook actief. Dan zouden de actieven dus in bescherming genomen worden, en zouden ze enkel op de inactieven afgaan. Het is niet heel logisch, maar deze stukjes kunnen eigenlijk allemaal langs twee kanten bekeken worden. Dat doe je bij het laatste niet, waarom? Je bent zelf actief. Dat geeft me reden tot verder denken...
Edit: En ik denk dat ik iets gevonden heb...
Even over dat laatste. Het spreekt tegen mij, maar misschien is Bodine badside en is de andere badsider ook actief. Dan zouden de actieven dus in bescherming genomen worden, en zouden ze enkel op de inactieven afgaan. Het is niet heel logisch, maar deze stukjes kunnen eigenlijk allemaal langs twee kanten bekeken worden. Dat doe je bij het laatste niet, waarom? Je bent zelf actief. Dat geeft me reden tot verder denken...
Edit: En ik denk dat ik iets gevonden heb...
xEmma zei op 9 maart 2011 - 23:17:
Edit: Oh, tell us, please!
Even over dat laatste. Het spreekt tegen mij, maar misschien is Bodine badside en is de andere badsider ook actief. Dan zouden de actieven dus in bescherming genomen worden, en zouden ze enkel op de inactieven afgaan. Het is niet heel logisch, maar deze stukjes kunnen eigenlijk allemaal langs twee kanten bekeken worden. Dat doe je bij het laatste niet, waarom? Je bent zelf actief. Dat geeft me reden tot verder denken...Hmm.. Daar heb ik eerlijkgezegd totaal niet aan gedacht. Er wordt hier zo vaak inactiviteit in verband gebracht met badside, dat dat idee totaal langs me is geschoten. Maar je hebt wel gelijk, het is mogelijk dat alle badsiders actief zijn.
Edit: Oh, tell us, please!
Kayley zei op 9 maart 2011 - 23:25:
Ben bezig met het forum door te lezen, ik wil zeker weten dat deze poging tot theorie het waard is alles op het spel te zetten waar ik tot nu toe ik geloofde.
Ben bezig met het forum door te lezen, ik wil zeker weten dat deze poging tot theorie het waard is alles op het spel te zetten waar ik tot nu toe ik geloofde.
Kayley zei op 9 maart 2011 - 23:29:
I'm a first class dramaqueen, en ik zit te diep in mijn secret organisation/assasins programma.
I'm a first class dramaqueen, en ik zit te diep in mijn secret organisation/assasins programma.
MoonRocker zei op 9 maart 2011 - 23:32:
Oké, ik heb even bijgelezen.
En ik weet niet meer wat ik ging zeggen.
Maar ik heb net Criminal Minds gekeken. Ik denk dat ik paranoïde word, man o.o
In ieder geval: Kay, waiting for what you've found.
Oké, ik heb even bijgelezen.
En ik weet niet meer wat ik ging zeggen.
Maar ik heb net Criminal Minds gekeken. Ik denk dat ik paranoïde word, man o.o
In ieder geval: Kay, waiting for what you've found.
xEmma zei op 9 maart 2011 - 23:35:
@ Julia: Reids genialiteit heeft vast een goede invloed. [maar niet zeggen wat er gebeurd is, want ik ga morgen kijken xd]
Maar ik ben nu ook heel benieuwd naar wat Kayley te zeggen heeft.
Trouwens, Laura moet denk ik even wakkergeschud worden. Want als ze nog een keer niet stemt, ligt ze uit het spel [of vergis ik me?]
@ Julia: Reids genialiteit heeft vast een goede invloed. [maar niet zeggen wat er gebeurd is, want ik ga morgen kijken xd]
Maar ik ben nu ook heel benieuwd naar wat Kayley te zeggen heeft.
Trouwens, Laura moet denk ik even wakkergeschud worden. Want als ze nog een keer niet stemt, ligt ze uit het spel [of vergis ik me?]
MoonRocker zei op 9 maart 2011 - 23:37:
@Emma: Reids genialiteit heeft me van het padje gebracht, man. In ieder geval, CM werkt niet goed samen met DA en ik zie straks vast spoken.
Ik wil echt weten wat Kay gevonden heeft.
Ik denk dat ik zo ook nog maar eens flink ga spitten. Als het lukt x'
@Emma: Reids genialiteit heeft me van het padje gebracht, man. In ieder geval, CM werkt niet goed samen met DA en ik zie straks vast spoken.
Ik wil echt weten wat Kay gevonden heeft.
Ik denk dat ik zo ook nog maar eens flink ga spitten. Als het lukt x'
xEmma zei op 9 maart 2011 - 23:40:
Dit zei Daan een tijdje geleden. Toen Rosalie en Angela nog in het spel waren.
Op dat moment was de kans best aanwezig dat een deel van die groep badside was. Daan gaat er verder niet op in, dus ik vraag me af hoe ze dit zo weet.
We hebben hier vier minder ervaren spelers: Sarita, Lipsey (die al een paar keer mee heeft gedaan maar nooit echt actief is geweest, toch?), Rosalie en Mascha. De kans is niet heel erg groot dat ze samen de badside vormen...
Dit zei Daan een tijdje geleden. Toen Rosalie en Angela nog in het spel waren.
Op dat moment was de kans best aanwezig dat een deel van die groep badside was. Daan gaat er verder niet op in, dus ik vraag me af hoe ze dit zo weet.
MoonRocker zei op 9 maart 2011 - 23:44:
@Emma: ik geloof dat ik je punt een beetje mis. [/het is laat, sorry]
@Emma: ik geloof dat ik je punt een beetje mis. [/het is laat, sorry]
Mine zei op 9 maart 2011 - 23:44:
Ik denk juist eerder dat Laura de badside is. Ze houd zich zo stil
Ik denk juist eerder dat Laura de badside is. Ze houd zich zo stil
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.
De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'
Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Deelnemers
1. xDevilBitchBeschermer2. Bodine
3. KayleyJager4. Rosie16Tovenaar5. missxangelWolf6. neversayOpperbadsider7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoidTovenaar10. PlineTovenaar11. MoonRockerWaarzegger12. MineWolf13. Lipsy
Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry1x Beschermer ~ Kanye West1x Waarzegger ~Ke$ha3x Tovenaar ~ Beyoncé,
Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore),Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)1x Opperbadsider ~ Justin Bieber1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor MomsenEr is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.