Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 161
Offtopic 161
xjeszell zei op 31 maart 2011 - 22:21:
Mh, slapen wordt hem niet. Ik heb ineens weer leuk veel energie.
Mh, slapen wordt hem niet. Ik heb ineens weer leuk veel energie.
MoonRocker zei op 31 maart 2011 - 22:39:
@mensenmetvriendjesenvriendinnetjes: ik eh - voorlopig kunnen mannen mijn rug op. [toch Bo? ;']
Enikwilnietslapen. Dusikganogniet. :'D
@mensenmetvriendjesenvriendinnetjes: ik eh - voorlopig kunnen mannen mijn rug op. [toch Bo? ;']
Enikwilnietslapen. Dusikganogniet. :'D
KolaLollie zei op 31 maart 2011 - 22:59:
@Juliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -nee,sorry. maarjouwnaamisleukigmetveela's. ^^''-; datzeijeopdemeetingookal. :3
@Juliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -nee,sorry. maarjouwnaamisleukigmetveela's. ^^''-; datzeijeopdemeetingookal. :3
MoonRocker zei op 31 maart 2011 - 23:05:
@Kol: ja, daarom x' Maar ik wist alleen nog dat Bo daarbij zat *fail*
[enElisavonddatookal,vandiea's]
Hehe.
@Kol: ja, daarom x' Maar ik wist alleen nog dat Bo daarbij zat *fail*
[enElisavonddatookal,vandiea's]
Hehe.
xDevilBitch zei op 31 maart 2011 - 23:09:
Dat heb ik helemaal niet meegekregen. XD
Trouwens, Bo heeft nog meetingfoto's als het goed is. Help me herinneren dat ik het morgen aan haar vraag, oké?
Dat heb ik helemaal niet meegekregen. XD
Trouwens, Bo heeft nog meetingfoto's als het goed is. Help me herinneren dat ik het morgen aan haar vraag, oké?
ZeroGravity zei op 1 april 2011 - 8:31:
@ Julia, laat maardat maakt niet uit -mijn spatie doet het heelmoeizaam, ik zit op school- maar jouw proefdruk is zo megaawesom Serieus, als ik dat zo zie, dan heb ik echt zo'n mwhii gevoel, dat is zo superleuk voor je ^^
@ Julia, laat maardat maakt niet uit -mijn spatie doet het heelmoeizaam, ik zit op school- maar jouw proefdruk is zo megaawesom Serieus, als ik dat zo zie, dan heb ik echt zo'n mwhii gevoel, dat is zo superleuk voor je ^^
Frenemy zei op 1 april 2011 - 14:36:
En wie heeft er nog geniale grappen uitgehaald vandaag?
En wie heeft er nog geniale grappen uitgehaald vandaag?
missxangel zei op 1 april 2011 - 15:45:
Kzit nu heerlijk op stage, dus voor mij geen 1 april grappen, hoop ik (a) *kloptafophout*
Kzit nu heerlijk op stage, dus voor mij geen 1 april grappen, hoop ik (a) *kloptafophout*
xEmma zei op 1 april 2011 - 16:09:
Naah, alleen een gewone "ik hoop dat je niet over je veters struikelt zo"
Naah, alleen een gewone "ik hoop dat je niet over je veters struikelt zo"
Gelukkige verjaardag Georg<3