Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #170
Offtopic #170
AppleSauce zei op 22 aug 2011 - 13:09:
Ik Had Bodine beloofd dat ik een nieuw verhaal hier zou beginnen en ik heb het idee in mijn hoofd maar de INTRO wilt niet
Ik Had Bodine beloofd dat ik een nieuw verhaal hier zou beginnen en ik heb het idee in mijn hoofd maar de INTRO wilt niet
Bodine zei op 22 aug 2011 - 13:27:
Maar dan - doe je het over een paar uurtjes/daagjes opnieuw en dan lukt het wel? ^^
BTW guys, ik was ff meeting foto's aan 't terugkijken en - eh. Hoe heette die ballon ookweer?
Und. Wie is dit?
Maar dan - doe je het over een paar uurtjes/daagjes opnieuw en dan lukt het wel? ^^
BTW guys, ik was ff meeting foto's aan 't terugkijken en - eh. Hoe heette die ballon ookweer?
Und. Wie is dit?
Bodine zei op 22 aug 2011 - 13:30:
Oh. Ik dacht dat 't Mars was, maar ik kon 't echt niet zien. (:
Oh. Ik dacht dat 't Mars was, maar ik kon 't echt niet zien. (:
TWINcest zei op 22 aug 2011 - 13:32:
@Bo
Nee, Beer heb ik bijna twee jaar haha!
Maar soms geeft zijn gedrag mij het gevoel dat hij niet altijd een hond is geweest..
@Bo
Nee, Beer heb ik bijna twee jaar haha!
Maar soms geeft zijn gedrag mij het gevoel dat hij niet altijd een hond is geweest..
AppleSauce zei op 22 aug 2011 - 13:45:
Ik staar naar het lege document but it isn't coming... hmm
ajha dan maar The Notebook kijken
Ik staar naar het lege document but it isn't coming... hmm
ajha dan maar The Notebook kijken
xEmma zei op 22 aug 2011 - 14:01:
Mwuh. Mijn trainingen zijn op maandag en dinsdag. Heb liever dat er een dagje tussen zit *zeurt*
Mwuh. Mijn trainingen zijn op maandag en dinsdag. Heb liever dat er een dagje tussen zit *zeurt*
MoonRocker zei op 22 aug 2011 - 14:02:
@Bo: de ballon heette inderdaad Jimmy. En van wanneer is die foto? Want als die van de meeting met de ballon is, dan ben ik het niet, want toen was ik niet met de trein. Anders denk ik dat ik het ben x'
@Bo: de ballon heette inderdaad Jimmy. En van wanneer is die foto? Want als die van de meeting met de ballon is, dan ben ik het niet, want toen was ik niet met de trein. Anders denk ik dat ik het ben x'
xNadezhda zei op 22 aug 2011 - 14:53:
Het is jouw broek toch, Julia? Die herken ik. ^^
Oude brief-aan-topics herlezen is slecht voor je humeur... En doet me beseffen dat sommige mensen best wel veranderd zijn, waaronder ikzelf. Ook al lijkt het misschien niet zo.
Het is jouw broek toch, Julia? Die herken ik. ^^
Oude brief-aan-topics herlezen is slecht voor je humeur... En doet me beseffen dat sommige mensen best wel veranderd zijn, waaronder ikzelf. Ook al lijkt het misschien niet zo.
xNadezhda zei op 22 aug 2011 - 15:12:
Weet ik niet. Omdat ik me verveelde? .__. Het kwam gewoon in me op.
Weet ik niet. Omdat ik me verveelde? .__. Het kwam gewoon in me op.
MoonRocker zei op 22 aug 2011 - 15:19:
@Dezh: mijn broek valt me nu pas op x'D
& aww *aai* Maar iedereen verandert. Tenzij je je hele leven echt níks doet, maar dat doet (vrijwel) niemand.
@Dezh: mijn broek valt me nu pas op x'D
& aww *aai* Maar iedereen verandert. Tenzij je je hele leven echt níks doet, maar dat doet (vrijwel) niemand.
Hallo! :'D