Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #24
Gooi-het-eruit-topic #24
KolaLollie zei op 29 aug 2011 - 3:52:
hetiszoleeghier,nu. datik. halfverwacht. datwatikzegteruggaatechoën,alsikop"PlaatsReactie"klik.
hetiszoleeghier,nu. datik. halfverwacht. datwatikzegteruggaatechoën,alsikop"PlaatsReactie"klik.
xEmma zei op 29 aug 2011 - 8:59:
om twee uur 's nachts.
Kwam mijn moeder, of ik niet bezig was met dingen in de fik te steken.
"nee, ik slí¡í¡p"
"Oh.."
De rookmelder ging af. Nu ben ik doof. -.-Bij ons ook o.o
om twee uur 's nachts.
Kwam mijn moeder, of ik niet bezig was met dingen in de fik te steken.
"nee, ik slí¡í¡p"
"Oh.."
KaulitzFreak zei op 29 aug 2011 - 10:30:
neee, gisteren was een saaie aflevering, had die al zo'n 10 keer gezien...
I'm waiting for the new season! ^^
Ik hou van House <3.<3
neee, gisteren was een saaie aflevering, had die al zo'n 10 keer gezien...
I'm waiting for the new season! ^^
Monster23 zei op 29 aug 2011 - 17:24:
Yaaay! M'n Nederlandsdocente heeft m'n boekenlijst goedgekeurd! Ookal vond ze de boeken wel 'heel pittig' -____-
Yaaay! M'n Nederlandsdocente heeft m'n boekenlijst goedgekeurd! Ookal vond ze de boeken wel 'heel pittig' -____-
Monster23 zei op 29 aug 2011 - 17:34:
Hmm. Even kijken.
Vanmiddag wist ik de titels nog -____-
In ieder geval heb ik Berevaar van Terry Pratchett als énige vertaling, en de rest... De heren van de thee, Vaslav en nog een paar :3
Hmm. Even kijken.
Vanmiddag wist ik de titels nog -____-
In ieder geval heb ik Berevaar van Terry Pratchett als énige vertaling, en de rest... De heren van de thee, Vaslav en nog een paar :3
neversay zei op 29 aug 2011 - 17:49:
OMG! Hij kent Sick Puppies. En. Hij heeft ze gezien. o.o
OMG! Hij kent Sick Puppies. En. Hij heeft ze gezien. o.o
MoonRocker zei op 29 aug 2011 - 17:54:
@Marije: VASLAV IS ZO'N MOOI BOEK<3 En het taalgebruik is om verliefd op te worden, honestly.
Ik heb gisteren The Picture Of Dorian Gray gekocht, want ik was in Amsterdam om m'n oom te zien zingen (hij zit bij een amateuroperagroep) en toen waren we eerst in het centrum en gingen we naar Waterstone's.
En school is weer begonnen. Eigenlijk vind ik dat best fijn, want dan heb ik weer ritme in m'n dagen enzo.
@Marije: VASLAV IS ZO'N MOOI BOEK<3 En het taalgebruik is om verliefd op te worden, honestly.
Ik heb gisteren The Picture Of Dorian Gray gekocht, want ik was in Amsterdam om m'n oom te zien zingen (hij zit bij een amateuroperagroep) en toen waren we eerst in het centrum en gingen we naar Waterstone's.
En school is weer begonnen. Eigenlijk vind ik dat best fijn, want dan heb ik weer ritme in m'n dagen enzo.
Bodine zei op 29 aug 2011 - 18:34:
Ja. ^^
Ik heb pas één hoofdstuk gelezen, maar nou en. Hij is leuk. En. Ja. Nu al.
Ja. ^^
Ik heb pas één hoofdstuk gelezen, maar nou en. Hij is leuk. En. Ja. Nu al.
Gooi het er maar uit. <3