Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Ik kom jullie verrassen.
Ik kom jullie verrassen.
JustDream zei op 5 dec 2011 - 17:23:
Hallow, nog een medebewoner hier, Laura is de naam, ook wel bekend als Bronte, op Q
Hallow, nog een medebewoner hier, Laura is de naam, ook wel bekend als Bronte, op Q
NaNaa zei op 5 dec 2011 - 17:23:
Wie was Jana ookalweer? &Chantou is alweer een tijd geleden. 2 jaar minstens, zou ik zeggen.
Wie was Jana ookalweer? &Chantou is alweer een tijd geleden. 2 jaar minstens, zou ik zeggen.
Bodine zei op 5 dec 2011 - 17:32:
Jana was volgens mij dat kind dat alleen maar in Post Your Face postte. Praktisch alleen maar. Not sure though.
Jana was volgens mij dat kind dat alleen maar in Post Your Face postte. Praktisch alleen maar. Not sure though.
Hallo'tjes
Hier spreekt Countenance, op Quizlet beterbekend als Countenance en ik zoek de rust op en verhuis tijdelijk vanuit de grote stad Quizlet, naar het heerlijke dorpje Fanfic.
Of ja, ik kom jullie overladen met mijn Facfitions en schiet jullie te hulp bij het leven brengen in eht forum, gezien het feit dat ik nauwelijks One Direction en/of Justin Bieber ben tegengekomen en wel van die zalige dingen als Tokio Hotel, maakt jullie totaal vesrschillend van Quizlet op een goede manier :"D
Dus wie geeft mij een rondleiding door het dorpje en wie zijn mijn nieuwe buren?