Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #190
Offtopic #190
MariTom zei op 5 maart 2013 - 21:55:
Oui tegen jou.
Maar huh ik ook? Moet ik me nu zorgen gaan maken om mijn computer?nee vast niet, want voor de rest doet alles het perfect
Oké, aan browsers kan het dus niet liggen.
Wat praten we heerlijk door elkaar, haha
Maar ik ga jongens. Adios <3
Oui tegen jou.
Maar huh ik ook? Moet ik me nu zorgen gaan maken om mijn computer?
Oké, aan browsers kan het dus niet liggen.
Maar ik ga jongens. Adios <3
xEmma zei op 5 maart 2013 - 21:56:
Bij mij doet 'ie 't nu ook weer sneller trouwens, joepie!
Bij mij doet 'ie 't nu ook weer sneller trouwens, joepie!
Bodine zei op 5 maart 2013 - 21:57:
Het kan ook aan je provider liggen misschien, of zo. I don't knooooow.
I don't know much now do I.
Tschüss Marit <3
Het kan ook aan je provider liggen misschien, of zo. I don't knooooow.
I don't know much now do I.
Tschüss Marit <3
xDevilBitch zei op 5 maart 2013 - 21:58:
Maar zitten FF en Quizlet niet op dezelfde server, en kunnen problemen op Q daardoor niet tot problemen hier leiden?
Ik ga morgen mijn informaticaleraar wel vragen hoe sites ineens kapot kunnen gaan. ^^
Maar zitten FF en Quizlet niet op dezelfde server, en kunnen problemen op Q daardoor niet tot problemen hier leiden?
Ik ga morgen mijn informaticaleraar wel vragen hoe sites ineens kapot kunnen gaan. ^^
YarahartBill zei op 5 maart 2013 - 22:04:
Dat kan vast wel! FF is toch het zusje van Q. Dan zitten ze vast en zeker op de zelfde server.
Dat kan vast wel! FF is toch het zusje van Q. Dan zitten ze vast en zeker op de zelfde server.
xEmma zei op 5 maart 2013 - 22:06:
Maar zitten FF en Quizlet niet op dezelfde server, en kunnen problemen op Q daardoor niet tot problemen hier leiden?Tof! Ik ben nu best nieuwsgierig. ^_^
xEmma zei op 5 maart 2013 - 22:11:
Nou lieve mensen, ik ga zo maar eens slapen. Over twaalf uur moet ik alweer pareltjes van bageltjes maken, en daarvoor moet ik wat meer uitgerust zijn dan ik vandaag was (ookal ben ik gisteren ook op tijd gaan slapen, mijn collega's noemden me "zombieus" ). Welterusten allemaal en zo, ik spreek jullie vast morgen wel weer want ik ben nou eenmaal een FF-stalker! Slaap zacht en heb mooie dromen over eenhoorns en regenbogen en dat soort dingen. Bye byeeeeeeee.
Nou lieve mensen, ik ga zo maar eens slapen. Over twaalf uur moet ik alweer pareltjes van bageltjes maken, en daarvoor moet ik wat meer uitgerust zijn dan ik vandaag was (ookal ben ik gisteren ook op tijd gaan slapen, mijn collega's noemden me "zombieus" ). Welterusten allemaal en zo, ik spreek jullie vast morgen wel weer want ik ben nou eenmaal een FF-stalker! Slaap zacht en heb mooie dromen over eenhoorns en regenbogen en dat soort dingen. Bye byeeeeeeee.
Bodine zei op 5 maart 2013 - 22:13:
En Louis.
Slaap lekker. <3
Ik moet ook gaan slapen, maar geen tijd want ik moet schrijven.
Slaap lekker. <3
Ik moet ook gaan slapen, maar geen tijd want ik moet schrijven.
YarahartBill zei op 5 maart 2013 - 22:15:
Ik denk dat ik ook maar de binnenkant van mijn oogleden ga bestuderen. Morgen weer vroeg op school zijn. Gelukkig maar tot 12 uur les. Goooooooodnight. En tot morgen.
Ik denk dat ik ook maar de binnenkant van mijn oogleden ga bestuderen. Morgen weer vroeg op school zijn. Gelukkig maar tot 12 uur les. Goooooooodnight. En tot morgen.
xDevilBitch zei op 5 maart 2013 - 22:20:
En Adrian en Trops en Lucas en Edwin en Harry en Jack en Cas en Dean...
Bodine zei op 5 maart 2013 - 22:27:
Ik zou Adrian nou niet echt associëren met regenboogjes. En Cas en Dean zeg maar ook niet. En wie the fuck is Jack nou weer?
Ik bedoel.
Oh.
Sorry.
Thanks for bringing the trauma back.
Maar hij heeft ook weinig met regenboogjes te maken.
Ik zou Adrian nou niet echt associëren met regenboogjes. En Cas en Dean zeg maar ook niet. En wie the fuck is Jack nou weer?
Ik bedoel.
Oh.
Sorry.
Thanks for bringing the trauma back.
Maar hij heeft ook weinig met regenboogjes te maken.
xNadezhda zei op 5 maart 2013 - 23:03:
(Pssst. Ik ben er nu. Bodine, nog steeds hulp nodig met die ene zin?)
(Pssst. Ik ben er nu. Bodine, nog steeds hulp nodig met die ene zin?)
Nothing lasts forever.
Forever is a lie.
All we have is what's in between hello and goodbye.