Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #9
Yay-topic #9
CosmicPurple zei op 3 feb 2014 - 15:59:
MD lijkt op Sapph qua design, het is ook zo met die dubbele bandjes.
Volgende keer dat ik beha's nodig heb, ga ik ook eens Sapph zoeken.
MD lijkt op Sapph qua design, het is ook zo met die dubbele bandjes.
Volgende keer dat ik beha's nodig heb, ga ik ook eens Sapph zoeken.
CosmicPurple zei op 3 feb 2014 - 16:49:
Ik wil een t-shirt met "BH's zijn kut" erop.
Ik wil een t-shirt met "BH's zijn kut" erop.
YarahartBill zei op 3 feb 2014 - 17:17:
Ik draag alleen maar Hunkmöller lingerie. Zit het lekkerste en gaat lang mee.
But I would totally wear that t-shirt!
Ik draag alleen maar Hunkmöller lingerie. Zit het lekkerste en gaat lang mee.
But I would totally wear that t-shirt!
xEmma zei op 3 feb 2014 - 22:12:
Sapph's zijn vrij saai, vind ik. Sowieso is het lastig om aan leuke beha's te komen. Ik wilde laatst een zwarte kanten beha, en het heeft me drie winkels in twee steden gekost voordat ik iets enigszins acceptabel vond.
Sapph's zijn vrij saai, vind ik. Sowieso is het lastig om aan leuke beha's te komen. Ik wilde laatst een zwarte kanten beha, en het heeft me drie winkels in twee steden gekost voordat ik iets enigszins acceptabel vond.
missxangel zei op 4 feb 2014 - 11:17:
Ik zweer bij H&M, maar deze zit ook goed.
Maar er klopt idd niks van de cupmaten.
Ik vind mijn Sapph niet saai, roze met zwart met een paar zwarte en een paar roze bandjes. En ook geen bouw werk om aan te trekken!! Ik heb eergisteren een outlet gevonden in Utrecht, dus ik denk dat ik wel meer Sapph ga kopen!!!
Ik zweer bij H&M, maar deze zit ook goed.
Maar er klopt idd niks van de cupmaten.
Ik vind mijn Sapph niet saai, roze met zwart met een paar zwarte en een paar roze bandjes. En ook geen bouw werk om aan te trekken!! Ik heb eergisteren een outlet gevonden in Utrecht, dus ik denk dat ik wel meer Sapph ga kopen!!!
CosmicPurple zei op 4 feb 2014 - 11:20:
Ik heb er één van Gilly Hicks gekregen van mijn ma, en die vond ik heel lekker zitten voor ik wist dat Gilly Hicks een deel is van de Abercrombie-keten, en toen zat die beha prompt een pak minder goed :3
Ik heb er één van Gilly Hicks gekregen van mijn ma, en die vond ik heel lekker zitten voor ik wist dat Gilly Hicks een deel is van de Abercrombie-keten, en toen zat die beha prompt een pak minder goed :3
Het negende topic speciaal voor iedereens vreugde-uitbarstingen. ^^