Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi het eruit topic #39

Gooi het eruit topic #39

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 juli 2013 - 22:49:
Let it all out!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 juli 2013 - 15:29:
En waarom denk je: Waarom ga ik dit doen?

Yay, gezond! Mooi zo. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2013 - 15:33:
Ik vind 't wel fijn en rustig zo, alleen. En ik ben best een beetje onzeker, dus ik ga mezelf continu afvragen of ik wel goed genoeg ben en mezelf verloochenen als ik denk dat hij me dan leuker vindt. Ik ben een beetje een probleempakket, af en toe.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 juli 2013 - 15:38:
Hij heeft jou gevraagd, neem ik aan?
Emma, als hij jou gevraagd heeft, dan vindt hij jou leuk. Zoals hij je nu kent, zoals je nu bent, zoals je bent als je niet je best doet om extra leuk te zijn. Je hoeft niet te doen alsof je iemand anders bent, want jij - JIJ - bent al extra leuk. Trust me, I've met you, I know. You're awesome & I'm serious. (en ik studeer psychologie, dus ik moet verstand hebben van mensen, right?)
En anders bekijk je het zo: als je nu denkt dat je liever niet iets serieus met hem begint, dan maakt het ook niet uit of hij je superleuk vindt en kan je rustig daarheen gaan en het gezellig hebben.
Zeg tegen hem dat je het wel fijn en rustig vindt alleen, dus dat je niet desperate bent voor een relatie of iets, maar je vindt hem wel een leuk persoon, of niet? Dus er is niks op tegen om een gezellige date te hebben, als het maar rustig gaat en jij de kans krijgt om je comfortabel te voelen.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 juli 2013 - 16:31:
Alles wat Dezh zegt, sowieso.
En Emms; hoe durf je onzeker te zijn over of hij je leuk vind. Hij heeft maanden achter je aangelopen toch? Of niet dan?
Niet dat ik het niet snap hoor, maar ja, toch ^.^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2013 - 19:57:
Ik snap mezelf niet helemaal, dat is misschien een beetje het probleem. Ik vind 'm wel een leuke jongen. Misschien zou een relatie wel leuk zijn, maar het is niet alsof ik het zelf supergraag wil en ik weet niet of 't 't risico waard is.

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 25 juli 2013 - 0:27:
Iemand die reclame van de Toni&Guy haarspray spullen gezien?
Die look kan ik ook krijgen door 's ochtends uit bed te stappen en mijn haar niet te borstelen! :'D

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 25 juli 2013 - 18:51:
Grmblklfdg. Waarom woon ik in narnia en heb ik geen credit card. Ik wil merch en er is maar een heel klein beetje en nu protesteert PayPal en nu ben ik boos.

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 27 juli 2013 - 11:39:
Ik werd vanmorgen wakker door onweer en ben naar beneden gegaan... zit ik gezellig beneden, regenbui en onweer zijn bijna niet meer te horen... zie ik vanuit mijn ooghoek een flits en daarna meteen een kei harde knal. Dus ik kijk meteen naar waar de flits vandaan kwam, staat onze waspaal buiten lekker heen en weer te dansen... ik ben net getuige geweest van een blikseminslag in onze waspaal... het enige wat ik kan denken: friggin' awesome!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 31 juli 2013 - 16:55:
Ik ging gisteren de stad in met vriendinnen van school, die ik al een paar weken niet gezien had. En één van hen vroeg of ik afgevallen was, omdat ik er zo anders uitzag (maar ik ben niet afgevallen, eerder aangekomen haha). Later zei ze dat ze het wist: ik zag er heel ontspannen en uitgerust uit, en zo had ze me al lang niet meer gezien. Dat vond ik toch wel leuk om te horen, dat het haar opviel dat het weer beter met me gaat (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 aug 2013 - 23:52:
SHERLOCK TEASER WHAT IS AIR? ASDFGHJKLKJHGFD

Richelle
Richelle

Richelle is offline

[1]
Richelle zei op 4 aug 2013 - 18:37:
Ik heb mijn cavia in bad gedaan xd #nutteloze info

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 4 aug 2013 - 23:08:
Waarom is The Pretty Reckless gecancelled? TT-TT

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 aug 2013 - 11:30:
Screwing up so badly & loving it so much.

Tommonline
Tommonline

Tommonline is offline

[1]
Tommonline zei op 8 aug 2013 - 19:23:
Werk even mee en geef me een boost inspiratie. Ik word nog eens gek van frustratie. -Dat rijmt!-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 aug 2013 - 17:09:
Ik heb een kamer in Maastricht!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15