Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #200
Offtopic #200
realMe zei op 6 nov 2013 - 19:15:
Horror films? die zijn eng, kan ik niet tegen. Dan pas ik wel met kijken, anders is iedereen straks doof. Ik gil heel hard en verschiet heel snel, zelfs als ik het zie aankomen.
Wat leuk dat iedereen terugkomt
@Bodine: Afrika will do. Het is er groot genoeg voor ja.
Horror films? die zijn eng, kan ik niet tegen. Dan pas ik wel met kijken, anders is iedereen straks doof. Ik gil heel hard en verschiet heel snel, zelfs als ik het zie aankomen.
Wat leuk dat iedereen terugkomt
@Bodine: Afrika will do. Het is er groot genoeg voor ja.
YarahartBill zei op 6 nov 2013 - 19:16:
Melk is lekker. En vooral als je echt heel erge dorst hebt en dan je dan zo lekker koude melk drinkt. Jaaaaaaaaaam.
@Iedereen; Aber ik ga, me beste vriend komt zo en we gaan taart eten. Dus ik spreek jullie morgen weer. xxxxxxxx love ya all. <3
Melk is lekker. En vooral als je echt heel erge dorst hebt en dan je dan zo lekker koude melk drinkt. Jaaaaaaaaaam.
@Iedereen; Aber ik ga, me beste vriend komt zo en we gaan taart eten. Dus ik spreek jullie morgen weer. xxxxxxxx love ya all. <3
xEmma zei op 6 nov 2013 - 19:27:
Ik wil ook taart! Maar ik heb wel chocolademousse, dus da's een troost.
Ik wil ook taart! Maar ik heb wel chocolademousse, dus da's een troost.
MariTom zei op 6 nov 2013 - 19:34:
IEUW MELK. IEUW.
Maar taaaart. Chocomouuuusse. Nomnomnom. Nu krijg ik honger.shh ik heb niet net gegeten
IEUW MELK. IEUW.
Maar taaaart. Chocomouuuusse. Nomnomnom. Nu krijg ik honger.
xEmma zei op 6 nov 2013 - 19:36:
Melk zit ook in taart ja, en in mousse. Zo hypocriet!
En ik ben nog aan het eten (en melk aan het drinken), maar ik kijk alvast heel erg uit naar mijn chocomousse.
Melk zit ook in taart ja, en in mousse. Zo hypocriet!
En ik ben nog aan het eten (en melk aan het drinken), maar ik kijk alvast heel erg uit naar mijn chocomousse.
xEmma zei op 6 nov 2013 - 19:42:
Beter ja haha!
OMG Kurt (Hugo Schneider) heeft een dubstep versie met viool van de Pokemon Theme Song gemaakt hahaha. Ik ben zelf geen Pokemonfan, maar ik vind het toch echt fantastisch.
Beter ja haha!
OMG Kurt (Hugo Schneider) heeft een dubstep versie met viool van de Pokemon Theme Song gemaakt hahaha. Ik ben zelf geen Pokemonfan, maar ik vind het toch echt fantastisch.
neversay zei op 6 nov 2013 - 19:53:
IK OOOOK. En ik wil geen godsdienst leren want het is saaaaai
IK OOOOK. En ik wil geen godsdienst leren want het is saaaaai
MariTom zei op 6 nov 2013 - 19:55:
Godsdienst lijkt me stiekem wel heel interessant hehe. Wat moet je precies leren?
Ik ging kunst leren vandaag. En het was zo awesome. Want ik bekeek de powerpoints en ik had steeds zoiets van 'dat weet ik' 'en dat ook' en toen was ik binnen 10 minuten klaar en had ik onverwacht een middagje vrij en mhiii.
En haha, Emma, dat klinkt echt geniaal.
Godsdienst lijkt me stiekem wel heel interessant hehe. Wat moet je precies leren?
Ik ging kunst leren vandaag. En het was zo awesome. Want ik bekeek de powerpoints en ik had steeds zoiets van 'dat weet ik' 'en dat ook' en toen was ik binnen 10 minuten klaar en had ik onverwacht een middagje vrij en mhiii.
En haha, Emma, dat klinkt echt geniaal.
xEmma zei op 6 nov 2013 - 19:59:
@ Marit: Oh da's fijn. Maar ik heb chocolademousse, da's ook fijn mwahahah. Alleen heb ik eigenlijk te veel gegeten dus zit ik heel erg vol.
@ Marit: Oh da's fijn. Maar ik heb chocolademousse, da's ook fijn mwahahah. Alleen heb ik eigenlijk te veel gegeten dus zit ik heel erg vol.
MariTom zei op 6 nov 2013 - 20:00:
Dat gebeurt mij nou ook altijd met chocolademousse. Het is alles of niets.
Dat gebeurt mij nou ook altijd met chocolademousse. Het is alles of niets.
neversay zei op 6 nov 2013 - 20:01:
@Marit: over de moskee, hoe dat eruit ziet enzo. Op 2h/v niveau :'
@Marit: over de moskee, hoe dat eruit ziet enzo. Op 2h/v niveau :'
xjeszell zei op 6 nov 2013 - 20:02:
Ik heb eh. Haribo kersjes. Is ook best fijn. En lekker. :'
Ik heb eh. Haribo kersjes. Is ook best fijn. En lekker. :'
TWEEHONDERD GUYS!!!
200!!!!!!!!