Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Welkom-thuis-Dezh-meeting
Welkom-thuis-Dezh-meeting
YarahartBill zei op 24 feb 2014 - 12:46:
Sorry, ik had aan mijn vader beloofd thuis te eten. En ik ben nu heel blij dat ik dat heb gedaan.
Sorry, ik had aan mijn vader beloofd thuis te eten. En ik ben nu heel blij dat ik dat heb gedaan.
YarahartBill zei op 24 feb 2014 - 13:47:
Omdat mijn zus en haar vriend vertelde dat ze verloofd zijn. C:
Omdat mijn zus en haar vriend vertelde dat ze verloofd zijn. C:
MariTom zei op 24 feb 2014 - 14:00:
Ja, ik moest wel zo vroeg weg, want ik was nu om half 10 thuis dus ja. C:
En ieeeeh wat leuk Yaar! Gefeliciteeerd :'D
Ja, ik moest wel zo vroeg weg, want ik was nu om half 10 thuis dus ja. C:
En ieeeeh wat leuk Yaar! Gefeliciteeerd :'D
YarahartBill zei op 24 feb 2014 - 14:59:
@Huss&Dare; thanks gals. <3
Volgende keer moeten we gewoon weer een giga meeting organiseren. [liefst in de zomer want mooi weer] En dan gaan we met zijn allen eten. ^^
@Huss&Dare; thanks gals. <3
Volgende keer moeten we gewoon weer een giga meeting organiseren. [liefst in de zomer want mooi weer] En dan gaan we met zijn allen eten. ^^
CosmicPurple zei op 24 feb 2014 - 15:14:
Omfg. Zouden we pizza kunnen bestellen en laten afleveren aan de ingang van de Melkweg, als we daar 18 april met z'n allen een halve dag voor de deur kamperen? :'
Omfg. Zouden we pizza kunnen bestellen en laten afleveren aan de ingang van de Melkweg, als we daar 18 april met z'n allen een halve dag voor de deur kamperen? :'
CosmicPurple zei op 24 feb 2014 - 15:16:
Enfin, gaan we effectief kamp opslaan voor de deuren of gaan we door A'dam flaneren?
Enfin, gaan we effectief kamp opslaan voor de deuren of gaan we door A'dam flaneren?
YarahartBill zei op 24 feb 2014 - 15:26:
@Do; hebben we al een keer laten doen dus ja, je kan daar pizza laten bezorgen. ^^
En ik zeg kamp opslaan. Gaan we daarna wel door A'dam flaneren.
@Do; hebben we al een keer laten doen dus ja, je kan daar pizza laten bezorgen. ^^
En ik zeg kamp opslaan. Gaan we daarna wel door A'dam flaneren.
Onze eigen Dezh komt weer thuis na een half jaar Deutschland, en dat moeten we vieren! Also: we meet.
Wanneer?
23 februari (tussen 13:00 en 14:00 verzamelen op de brug tussen de perronnen)
Waar?
Delft, I assume.
Wie?
- Dezh!
- Emms
- Bodine
- Daan
- Dare
- Hussel
- Tesja