Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #217
Offtopic #217
xEmma zei op 30 maart 2014 - 8:52:
Gefeliciteeeeerd!
(Ik snap niet hoe laat het is, dus ik hoop er achtee te komen door deze post.)
Gefeliciteeeeerd!
(Ik snap niet hoe laat het is, dus ik hoop er achtee te komen door deze post.)
Pline zei op 30 maart 2014 - 9:55:
@Emms hahaha tijdveranderingen zijn vreselijk he, mijn wekker stond nog verkeerd maar men gsm niet... moest ik zorgen dat ik op tijd wakker was zonder wekker en dan uitpluizen welke juist stond :p
@Emms hahaha tijdveranderingen zijn vreselijk he, mijn wekker stond nog verkeerd maar men gsm niet... moest ik zorgen dat ik op tijd wakker was zonder wekker en dan uitpluizen welke juist stond :p
YarahartBill zei op 30 maart 2014 - 10:32:
Oooooh ja. Zomertijd is alweer aangebroken. Daarom sliep ik vannacht zo vreselijk.
Oooooh ja. Zomertijd is alweer aangebroken. Daarom sliep ik vannacht zo vreselijk.
1Dzayn zei op 30 maart 2014 - 10:38:
Alle klokken in het huis weer verzetten woo geweldig
Alle klokken in het huis weer verzetten woo geweldig
YarahartBill zei op 30 maart 2014 - 11:24:
Ben ik de enige die bij hen thuis klokken heeft die zich automatisch op de goede tijd zetten?
Ben ik de enige die bij hen thuis klokken heeft die zich automatisch op de goede tijd zetten?
xDevilBitch zei op 30 maart 2014 - 11:44:
Wij hebben coole analoge klokken die dat dus niet doen.
Wij hebben coole analoge klokken die dat dus niet doen.
1Dzayn zei op 30 maart 2014 - 11:57:
De enigste klokken in mijn huis die zich vanzelf verzetten zijn die van de telefoons en laptops. De rest is heerlijk handwerk *kuch*
De enigste klokken in mijn huis die zich vanzelf verzetten zijn die van de telefoons en laptops. De rest is heerlijk handwerk *kuch*
Chayenne zei op 30 maart 2014 - 12:57:
Same. Haha, het is maar goed dat ik het hier even lees, anders was ik een uur te laat op school geweest morgen.
Ik was het helemaal vergeten.
Same. Haha, het is maar goed dat ik het hier even lees, anders was ik een uur te laat op school geweest morgen.
Ik was het helemaal vergeten.
Bella01 zei op 30 maart 2014 - 13:18:
Ugh, wij hebben thuis meer dan 5 klokken..
Ik heb geen flauw idee hoelaat het is xd
Ugh, wij hebben thuis meer dan 5 klokken..
Ik heb geen flauw idee hoelaat het is xd
Chayenne zei op 30 maart 2014 - 13:19:
20 over 1
Miep. Ik wil graag naar Panic op 28 April maar ik mag niet
20 over 1
Miep. Ik wil graag naar Panic op 28 April maar ik mag niet
Chayenne zei op 30 maart 2014 - 14:07:
'Je gaat ook al naar One Direction Jen' - Mijn moeder
Grrrr.
Ik mag niet echt naar concerten en alles als ik dat wil, dat vind mijn moeder onzin
'Je gaat ook al naar One Direction Jen' - Mijn moeder
Grrrr.
Ik mag niet echt naar concerten en alles als ik dat wil, dat vind mijn moeder onzin
Chayenne zei op 30 maart 2014 - 14:16:
Ja dat weet ik en geloof me ik ben zo freaking blij dat ik daar heen ga want vorig jaar ben ik ook niet geweest en daar was ik enorm verdrietig over want mn vriendinnen gingen wel enblablabla.
Maar ik ben de laatste tijd hele andere muziek gaan luisteren. En nouja ik wil Panic gewoon live horen (Net als FOB, ATL en Imagine Dragons, maar daar mocht ik ook al niet heen )
Ander keertje hopelijk
Ja dat weet ik en geloof me ik ben zo freaking blij dat ik daar heen ga want vorig jaar ben ik ook niet geweest en daar was ik enorm verdrietig over want mn vriendinnen gingen wel enblablabla.
Maar ik ben de laatste tijd hele andere muziek gaan luisteren. En nouja ik wil Panic gewoon live horen (Net als FOB, ATL en Imagine Dragons, maar daar mocht ik ook al niet heen )
Ander keertje hopelijk
Kijk ons even die offtopic's verslinden! Me so proud! <3