Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [3]

FanFic Schrijft [3]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 jan 2015 - 11:56:
Lieve FanFic'ers,

Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma

Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K
- Dorien - 7K - Speed of Darkness
- xCalPal - 7K - The Last of Us
- Jess - 7K

Gezamenlijk woordendoel
267500 woorden [210500]

Huidig aantal woorden
131199

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 jan 2015 - 0:36:
Inspiratie is aan het borrelen. Ik ga vannacht vast heel lang schrijven. Don't know if that is a very good idea.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 jan 2015 - 0:45:
Totaal nu 4621 woorden, yaaay! En ik weet nu hoe je een auto moet opstarten met behulp van startkabels Also, dit is misschien wel het leukste stukje van mijn productie vandaag:
Luid geknetter bracht meer vonken, nu ook aan Bills kant van de kabel, en dit keer was het Libby die als eerste reageerde.
‘Zijn ogen!’ riep ze. ‘Hij opent zijn ogen!’
Ze had bijna gelijk. Bill knipperde heftig en voor een fractie van een seconde scheen hij zijn ogen open te kunnen houden. Hij bewoog, er trok een huivering door zijn tengere lijf. Toen drong een smerige geur hun bewustzijn binnen, de geur van iets dat verschrikkelijk verbrandde, en dikke rook walmde uit de open motorkap.

@ Yara: 's nachts schrijven is altijd goed, als je moe bent denk je minder na over of het wel okay is wat je schrijft, dus dan schrijf je makkelijker door. ^^

Ik ga nu naar bed, though. Mijn arm heeft rustig nodig en mijn brein ook wel. _0_

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 jan 2015 - 0:47:
@Dezh; oh wauw. Dat wist ik niet. Daarom ben ik 's nachts meer productief dan overdag. Ik schrijf mijn meeste blogposts ook 's avonds/'s nachts.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 jan 2015 - 0:51:
Vermoeidheid leidt tot minder remming, da's een biologische reactie, kan Ems je vast veel beter uitleggen, maar ja. Het is in elk geval inclusief inner editor, die is ook vermoeid en dus heb je er minder last van.

Succes & welterusten!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 jan 2015 - 0:54:
Damn, thanks!
Dank je wel!! Welterusten! *insert Niall's butt pic here*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 jan 2015 - 1:00:
Ik heb vandaag (technisch gezien gisteren) niet kunnen schrijven want ik was hersendood (en lichaamsdood). Dus ik hoop dat morgen (technisch gezien vandaag) in te halen. (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 jan 2015 - 1:28:
Heeft iedereen eigenlijk net zo'n verhaal als mij waar voor je giga veel research moet doen om het een beetje logisch te laten?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 jan 2015 - 1:43:
Niet echt, want de mijne is pretty much fantasy en de doden kunnen dingen doen HAHAHA! _0_ Nee, maar seriously, ik heb van tevoren (voor november al, want ik schrijf verder aan m'n NaNoverhaal) wel research gedaan naar Lilith als mythische (e.d.) figuur, but that's it.

Edit: ik lieg! Soms moet ik "vertaalresearch" doen, want dan heb ik ergens een speciale naam voor nodig, maar dan weet ik een goed woord in het Engels of zo en moet ik een goede vertaling hebben. Of ik heb een woord samengesteld uit woorden in meerdere talen en dat moet dan ook Nederlands en dan spit ik woordenboeken door. En Dezh heeft ook een keer geholpen

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 jan 2015 - 1:46:
*zucht* ik had een beter onderwerp moeten kiezen. Haha nee, maar de research die in mijn verhaal zit, is echt verbazingwekkend veel. Who knew cancer was a difficult subject?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 jan 2015 - 1:48:
Well, ik kan me voorstellen dat je daar veel werk mee hebt.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 jan 2015 - 2:01:
@Juul; daar heb ik ook last van. Ik wist net wel het woord in het Engels maar niet in het Nederlands. Dus Google wordt daarin ook veel gebruikt.
Naja, hopelijk wordt het een beetje een leuk verhaal en vind ik hem straks post-waardig voor FanFic.
Maaaaaar, ik ga zo slapen. Want het is twee uur en ik wil morgen op een iets normalere tijd uit mijn bed rollen. Goodnight!! xx

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 2 jan 2015 - 9:10:
nog eens 1687 woorden erbij

totaal:5973

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 jan 2015 - 11:17:
@Dezh; schrijf je weer met de hand?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 jan 2015 - 12:02:
Ik heb vandaag de rest van de dag vrij, dus ik ga mn doel halen!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 jan 2015 - 12:25:
Ik moet vanmiddag werken, dus ik ben nu alvast flink aan het schrijven

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15