Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic #5
Fangirl-topic #5
YarahartBill zei op 25 april 2015 - 18:45:
Guys, kijk nou maar het filmpje. Dan zie je wat de situatie is. Het was ook een Prank dus whatefs
Guys, kijk nou maar het filmpje. Dan zie je wat de situatie is. Het was ook een Prank dus whatefs
Kayley zei op 27 april 2015 - 9:04:
@Daan: yasssss. Nerds zijn de leukste soort mensen om bij te zijn. c:
@Daan: yasssss. Nerds zijn de leukste soort mensen om bij te zijn. c:
Chayenne zei op 29 april 2015 - 12:12:
*Rent enthousiast 5000 rondjes ofzo* GAME OF THRONES EXHIBITION WOOW.
Morgen kan ik eindelijk kaarten bestellen
Gaan er meer mensen?
*Rent enthousiast 5000 rondjes ofzo* GAME OF THRONES EXHIBITION WOOW.
Morgen kan ik eindelijk kaarten bestellen
Gaan er meer mensen?
Chayenne zei op 29 april 2015 - 12:54:
Jaaa er is weer een game of thrones exhibition. En ik ben zo happy want de vorige keer kon ik niet en nu welll.
Het is 27 t/m 31 mei, maar de 31 is iets vaags en kan je alleen de kaarten winnen ofzo. En het is Amsterdam.
Jaaa er is weer een game of thrones exhibition. En ik ben zo happy want de vorige keer kon ik niet en nu welll.
Het is 27 t/m 31 mei, maar de 31 is iets vaags en kan je alleen de kaarten winnen ofzo. En het is Amsterdam.
MoonRocker zei op 29 april 2015 - 13:05:
JA VERDORIE. Binnenkort is-ie ook in Berlijn, gratis kaarten, maar ik was net te laat *huilen*
JA VERDORIE. Binnenkort is-ie ook in Berlijn, gratis kaarten, maar ik was net te laat *huilen*
Chayenne zei op 29 april 2015 - 13:25:
Ik moet alleen 20 euro betalen voor de reis heen en terug. But that it Ik hoop wel dat je zelf kan kiezen op welke dag je gaat, want doordeweeks kan ik niet ;\
Ik moet alleen 20 euro betalen voor de reis heen en terug. But that it Ik hoop wel dat je zelf kan kiezen op welke dag je gaat, want doordeweeks kan ik niet ;\
MoonRocker zei op 29 april 2015 - 13:41:
Ja, als het goed is kun je een timeslot op een bepaalde dag kiezen.
Ja, als het goed is kun je een timeslot op een bepaalde dag kiezen.
Cynthia zei op 29 april 2015 - 14:24:
Wat is exhibition?
Edit: o jongens, ik kijk ja Arrow op Netflix en Barry Allen is er al een tijdje en hij is zo leuk maar eh. Ja. Hij is nu in coma. Don't spoil me maar ik vind het zo leeeeuuuuk. Ook al loop ik,achter.
Wat is exhibition?
Edit: o jongens, ik kijk ja Arrow op Netflix en Barry Allen is er al een tijdje en hij is zo leuk maar eh. Ja. Hij is nu in coma. Don't spoil me maar ik vind het zo leeeeuuuuk. Ook al loop ik,achter.
Chayenne zei op 29 april 2015 - 14:39:
Arrow staat ook nog op mijn to watch lijstje
Een exhibition is een soort bijeenkomst voor mensen die van het bepaalde thema houden. En er zijn allemaal props van de set en allemaal leuke en lieve mensen en voorstellingen en het is gewoon heel leuk vind ik
Arrow staat ook nog op mijn to watch lijstje
Een exhibition is een soort bijeenkomst voor mensen die van het bepaalde thema houden. En er zijn allemaal props van de set en allemaal leuke en lieve mensen en voorstellingen en het is gewoon heel leuk vind ik
AAAAAAAAAAAAAAAH!! *goes nuts*