Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #55
Gooi-het-eruit-topic #55
Cynthia zei op 31 mei 2015 - 12:42:
Ik had gister zon geweldig feestje bij het vriendje van een vriend van mij dat sinds het begin van hun relatie al een goeie vriend van ons is geworden en yaaaay ik hou zo van het feit dat ze zo openlijk samen zijn <3
Ik had gister zon geweldig feestje bij het vriendje van een vriend van mij dat sinds het begin van hun relatie al een goeie vriend van ons is geworden en yaaaay ik hou zo van het feit dat ze zo openlijk samen zijn <3
1Dzayn zei op 31 mei 2015 - 19:51:
Ik schrijf echt na heeel lang weer in de eerste persoon en het is zo raar o.0
Cynthia zei op 31 mei 2015 - 23:14:
Oh oh oh oh oh! Ik ook, toevallig! 8D
Oh oh oh oh oh! Ik ook, toevallig! 8D
Cynthia zei op 1 juni 2015 - 16:06:
Dubbel sowwy.
Ik werd vanmiddag in mijn pauze gebeld dat oma een hartaanval heeft gekregen. i honestly don't know if she's going to be okay :c
Dubbel sowwy.
Ik werd vanmiddag in mijn pauze gebeld dat oma een hartaanval heeft gekregen. i honestly don't know if she's going to be okay :c
xcarrotx zei op 1 juni 2015 - 19:33:
@cynthie, aww, I hope she's okay<3
Ik ben zó moe! Het lijkt me de bedoeling dat je 's nachts wilt slapen zodat je overdag dingen kunt doen, niet andersom :/
@cynthie, aww, I hope she's okay<3
Ik ben zó moe! Het lijkt me de bedoeling dat je 's nachts wilt slapen zodat je overdag dingen kunt doen, niet andersom :/
1Dzayn zei op 2 juni 2015 - 18:03:
Ik ben gevraagd of ik morgen op werk langs wil komen en ik heb echt geen idee waarvoor en nu ben ik aan het stressen
Ik ben gevraagd of ik morgen op werk langs wil komen en ik heb echt geen idee waarvoor en nu ben ik aan het stressen
NovaFlowne zei op 2 juni 2015 - 19:38:
@ Cyn: Heel veel sterkte!
Schrijven met hoofdpijn gaat niet zo geweldig...
@ Cyn: Heel veel sterkte!
Schrijven met hoofdpijn gaat niet zo geweldig...
Cynthia zei op 2 juni 2015 - 21:22:
Dank je wel <3 Hopen dat jouw hoofdpijn snel verdwijnt!
Dank je wel <3 Hopen dat jouw hoofdpijn snel verdwijnt!
1Dzayn zei op 3 juni 2015 - 14:17:
Opeens hoef ik niet meer langs te komen op mn werk. Ehm wat
Opeens hoef ik niet meer langs te komen op mn werk. Ehm wat
1Dzayn zei op 3 juni 2015 - 17:03:
Nee, want ik hoefde dus niet meer langs te komen, maar verder is me geen reden gegeven.
Nee, want ik hoefde dus niet meer langs te komen, maar verder is me geen reden gegeven.
xjeszell zei op 3 juni 2015 - 18:11:
Een van m'n favoriete judoka's ligt er de komende tijd uit want hij heeft z'n mediale band gescheurd... Hij ging de afgelopen toernooien zooo lekker. Zo balen dit
Een van m'n favoriete judoka's ligt er de komende tijd uit want hij heeft z'n mediale band gescheurd... Hij ging de afgelopen toernooien zooo lekker. Zo balen dit
SCREAM! SHOUT! LET IT ALL OUT!