Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Series
Series
Bodine zei op 20 juni 2015 - 10:17:
Ja en nee. Pas in seizoen 5 gaan ze echt heel erg afwijken en ze trekken de lijnen nu weer een beetje samen.
Ja en nee. Pas in seizoen 5 gaan ze echt heel erg afwijken en ze trekken de lijnen nu weer een beetje samen.
Chayenne zei op 22 juni 2015 - 12:55:
Mijn hart is gebroken want ik heb Reign nu uitgekeken en ik heb nu zowel Game of Thrones als Reign niet meer :'(
Mijn hart is gebroken want ik heb Reign nu uitgekeken en ik heb nu zowel Game of Thrones als Reign niet meer :'(
MoonRocker zei op 22 juni 2015 - 13:55:
Ja, maar GoT komt toch volgend jaar pas weer? Ik denk dat Jen dat bedoelt.
Ja, maar GoT komt toch volgend jaar pas weer? Ik denk dat Jen dat bedoelt.
Bodine zei op 22 juni 2015 - 13:58:
Jawel maar ik probeerde 'R een lichtpuntje in de duisternis te geven :/
Jawel maar ik probeerde 'R een lichtpuntje in de duisternis te geven :/
Chayenne zei op 22 juni 2015 - 14:15:
OH ja dat bedoelde ik dat ik nu de hele zomervakantie niks heb. Reign komt in oktober ook weer terug.
Pff, op Game of Thrones moeten we helemaal lang wachten.
OH ja dat bedoelde ik dat ik nu de hele zomervakantie niks heb. Reign komt in oktober ook weer terug.
Pff, op Game of Thrones moeten we helemaal lang wachten.
Chayenne zei op 22 juni 2015 - 16:31:
Een serie van CW over Frankrijk, Schotland en Engeland die in oorlog zijn/raken
Een serie van CW over Frankrijk, Schotland en Engeland die in oorlog zijn/raken
Cynthia zei op 22 juni 2015 - 18:04:
@Jen I highly reccomend The Following *port Iv*
&The Flash. &Heroes. &Prison Break. &Grimm. &Fear TWD.
@Jen I highly reccomend The Following *port Iv*
&The Flash. &Heroes. &Prison Break. &Grimm. &Fear TWD.
Kayley zei op 23 juni 2015 - 11:46:
Ik ga nu Dishonored spelen. Heb zo'n twee en half jaar geleden wel eens een half uurtje gespeeld, maar nu ga ik 't for real doen. c:
Ik ga nu Dishonored spelen. Heb zo'n twee en half jaar geleden wel eens een half uurtje gespeeld, maar nu ga ik 't for real doen. c:
Kayley zei op 23 juni 2015 - 13:30:
Oops. Nja, oorspronkelijk ging ik zeggen, "Vandaag ga ik GoT bijkijken maar heb net Dishonored gegift gekregen van iemand". My brain, it does things sometimes.
Oops. Nja, oorspronkelijk ging ik zeggen, "Vandaag ga ik GoT bijkijken maar heb net Dishonored gegift gekregen van iemand". My brain, it does things sometimes.
Om te voorkomen dat we het filmtopic onderspammen met series... Een serie-topic! Yay!