Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #247
Offtopic #247
Kayley zei op 20 nov 2015 - 21:06:
Jongens, dit is nog altijd een Nederlandstalig forum. Ik praat zelf genoeg in het Engels, maar niet een hele pagina vol.
Jongens, dit is nog altijd een Nederlandstalig forum. Ik praat zelf genoeg in het Engels, maar niet een hele pagina vol.
1Dzayn zei op 20 nov 2015 - 21:48:
*neemt slok bier*
Goed. Ik ga Bo doorverwijzen naar een AA meeting
*neemt slok bier*
Goed. Ik ga Bo doorverwijzen naar een AA meeting
xjeszell zei op 21 nov 2015 - 0:44:
Paar weken niet op de mat gestaan en dus nu is de spierpijn weer wat erger dan normaal ):
Paar weken niet op de mat gestaan en dus nu is de spierpijn weer wat erger dan normaal ):
Chayenne zei op 21 nov 2015 - 11:16:
Ik zit op eem iPad mini woop. Helaas is ie niet van mij :/ I love iPads though :3
And what are you guys doing on this beautiful saturday?
Ik zit op eem iPad mini woop. Helaas is ie niet van mij :/ I love iPads though :3
And what are you guys doing on this beautiful saturday?
Kayley zei op 21 nov 2015 - 11:28:
Ik kijk nu de afleveringen van De Slimste Mens die ik opgenomen heb en vanavond ga ik naar de bios met mijn zusje.
Edit: toch niet naar de bios. :c
Ik kijk nu de afleveringen van De Slimste Mens die ik opgenomen heb en vanavond ga ik naar de bios met mijn zusje.
Edit: toch niet naar de bios. :c
Bodine zei op 21 nov 2015 - 11:34:
Ik ga maar eens studeren, want daar ben ik van de week niet echt aan toegekomen. en daarna weer naar het zwembad
VANAVOND WEDSTRIJD. Wie gaat met me warren? :3
Ik ga maar eens studeren, want daar ben ik van de week niet echt aan toegekomen. en daarna weer naar het zwembad
VANAVOND WEDSTRIJD. Wie gaat met me warren? :3
Chayenne zei op 21 nov 2015 - 12:37:
Ooooh ik dacht al *paniek*
Ik ga er vanavond ook aan werken, denk ik...
Ooooh ik dacht al *paniek*
Ik ga er vanavond ook aan werken, denk ik...
xjeszell zei op 21 nov 2015 - 12:46:
Ik weet niet wat ik doe. Wss lezen of misschien Astrid lastig vallen. Wilde naar Dylan maar die "weet niet of hij wil dat ik vandaag kom".
Ik weet niet wat ik doe. Wss lezen of misschien Astrid lastig vallen. Wilde naar Dylan maar die "weet niet of hij wil dat ik vandaag kom".
YarahartBill zei op 21 nov 2015 - 17:59:
*gaat met gebogen hoofd naar AA meeting*En? Hoe was de eerste meeting?
YarahartBill zei op 22 nov 2015 - 12:11:
Heb je goed over je probleem kunnen praten?
Heb je goed over je probleem kunnen praten?
Bijna 250! : D