Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #249
Offtopic #249
xjeszell zei op 21 jan 2016 - 21:25:
Ik ben hier in september zeven jaar. Zullen we al onze jubileums vieren met koekjes?<3
Ik ben hier in september zeven jaar. Zullen we al onze jubileums vieren met koekjes?<3
Merula zei op 21 jan 2016 - 21:39:
Maken we dan een uitzondering en mag dat een keer in hoekjes?
Maken we dan een uitzondering en mag dat een keer in hoekjes?
CosmicPurple zei op 21 jan 2016 - 21:49:
Ja en dan probeer ik er eindelijk nog eens een keertje bij te zijn want holy fuck. Bad me.
Ja en dan probeer ik er eindelijk nog eens een keertje bij te zijn want holy fuck. Bad me.
Kayley zei op 21 jan 2016 - 21:59:
Ik ben ook voor een nieuwe meeting!
Gingen we niet een keer een meeting doen om op te breien/haken en te kleuren? Bc I'm all about that life.
Ik ben ook voor een nieuwe meeting!
Gingen we niet een keer een meeting doen om op te breien/haken en te kleuren? Bc I'm all about that life.
Merula zei op 21 jan 2016 - 22:02:
*Klapt in de handen* Wat een spontane gezelligheid! ^^
*Klapt in de handen* Wat een spontane gezelligheid! ^^
CosmicPurple zei op 21 jan 2016 - 22:30:
Even tussendoor: ik ben 28 februari in Haarlem voor de Quidditch Benelux cup, dus mensen die willen komen Quidditch kijken (of die mij gewoon willen zien rondrennen op een buis), dit is jullie kans.
Even tussendoor: ik ben 28 februari in Haarlem voor de Quidditch Benelux cup, dus mensen die willen komen Quidditch kijken (of die mij gewoon willen zien rondrennen op een buis), dit is jullie kans.
Chayenne zei op 21 jan 2016 - 22:38:
OOOH Cap ik wil jouw eigenlijk wel zien Quidditch spelen Beetje jammer dat onse club niet van de grond komt :'(
Maar misschien kom ik
OOOH Cap ik wil jouw eigenlijk wel zien Quidditch spelen Beetje jammer dat onse club niet van de grond komt :'(
Maar misschien kom ik
Barst maar los.