Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #250
Offtopic #250
xDevilBitch zei op 23 feb 2016 - 10:59:
Het is weer één van die dagen dat we nostalgisch kunnen doen over Tokio Hotel.
@Juul, ahw, sterkte!
Het is weer één van die dagen dat we nostalgisch kunnen doen over Tokio Hotel.
@Juul, ahw, sterkte!
Kayley zei op 23 feb 2016 - 11:37:
OMFG. It's been six years.
Also. Lemme just. Bring this back. (Uit het allereerste Post-your-face-topic, van Daan.)
:'
OMFG. It's been six years.
Also. Lemme just. Bring this back. (Uit het allereerste Post-your-face-topic, van Daan.)
:'
xjeszell zei op 23 feb 2016 - 12:57:
@Juul: *plet* <3
En ja, hoe dan. Aan de ene kant voelt het zoveel langer geleden en tegelijkertijd ook weer niet. Dat was mijn allereerste concert ooit.
@Juul: *plet* <3
En ja, hoe dan. Aan de ene kant voelt het zoveel langer geleden en tegelijkertijd ook weer niet. Dat was mijn allereerste concert ooit.
xNadezhda zei op 23 feb 2016 - 13:14:
I hate you so much, Kay _0_
Serieus though, ik herinner me dat concert eigenlijk helemaal niet zo goed meer, alleen de sfeer en het gevoel en het wooooooow. En dat we langs de rij kampeerders liepen (want we hadden zitplaatsen) en die mensen begonnen randomly te schreeuwen en Kay zo "dank u, dank u, vandaag geen handtekeningen" :'
I hate you so much, Kay _0_
Serieus though, ik herinner me dat concert eigenlijk helemaal niet zo goed meer, alleen de sfeer en het gevoel en het wooooooow. En dat we langs de rij kampeerders liepen (want we hadden zitplaatsen) en die mensen begonnen randomly te schreeuwen en Kay zo "dank u, dank u, vandaag geen handtekeningen" :'
MoonRocker zei op 23 feb 2016 - 13:26:
Hahaha. En dat jullie naar ons gingen zwaaien vanaf dat balkon. En die foto! Wat. Een. Cutieeeees *-*
Hahaha. En dat jullie naar ons gingen zwaaien vanaf dat balkon. En die foto! Wat. Een. Cutieeeees *-*
Kayley zei op 23 feb 2016 - 13:27:
En iedereen die mij zag omdat ik licht reflecteerde.
Luminous being am I.
En iedereen die mij zag omdat ik licht reflecteerde.
Luminous being am I.
YarahartBill zei op 23 feb 2016 - 13:49:
Why wasn't I there??!! Why did I miss all of this greatness??!!
Why wasn't I there??!! Why did I miss all of this greatness??!!
Bodine zei op 23 feb 2016 - 14:25:
Ik was er wel, maar heb geen van jullie gezien daar </3
Overigens was ik er vrij hard van overtuigd dat we het over 4 maart hadden, until I realised - fucking Humanoid City is dus al zes jaar geleden. Omfg. Guys. I cried so so so so hard. So ridiculously hard.
Ik was er wel, maar heb geen van jullie gezien daar </3
Overigens was ik er vrij hard van overtuigd dat we het over 4 maart hadden, until I realised - fucking Humanoid City is dus al zes jaar geleden. Omfg. Guys. I cried so so so so hard. So ridiculously hard.
2-5-0!