Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » brave kindjes hier, of niet?
brave kindjes hier, of niet?
xDevilBitch zei op 19 okt 2010 - 19:15:
Ik zei het ook nog verkeerd, het waren twee stukjes knex. [want ze zaten inelkaar geschoven.]
Ik zei het ook nog verkeerd, het waren twee stukjes knex. [want ze zaten inelkaar geschoven.]
xSoParanoid zei op 19 okt 2010 - 19:18:
ze verdiende het niet denk k o.o?
en ojha ik heb vaak mensen in elkaar geslagen ^_^
XD ben ik niet braaf mensen
Mensen aan het huilen maken valt toch niet onder slecht? Toch niet als ze het verdienen? x;
ze verdiende het niet denk k o.o?
en ojha ik heb vaak mensen in elkaar geslagen ^_^
XD ben ik niet braaf mensen
Eliros zei op 19 okt 2010 - 19:39:
Ik zei het ook nog verkeerd, het waren twee stukjes knex. [want ze zaten inelkaar geschoven.]NEE TOCH! We hebben een ware crimineel hier op FF... Ö
xjeszell zei op 19 okt 2010 - 19:40:
Jamaar. Jamaar. Datmag? ;'D
Datisleuk.
Daan toch, ik ga je aangeven. o.o
Maar dan ben ik ook illegaal omdat ik, als ik daar zin in heb, Doos en Jess stalk.
Jamaar. Jamaar. Datmag? ;'D
Datisleuk.
xEmma zei op 19 okt 2010 - 20:11:
Niet zoveel hoor [a]
Alleen een Italiaan als stalker gehad. Bier over mensen heen gegooid. Liters bier gedronken. Gepraat over piemeloorbellen.
Verder alles oke ^-^
Niet zoveel hoor [a]
Alleen een Italiaan als stalker gehad. Bier over mensen heen gegooid. Liters bier gedronken. Gepraat over piemeloorbellen.
Verder alles oke ^-^
Eliros zei op 19 okt 2010 - 20:20:
Was die Italiaan lekker? :'3
En, bier gooien is leuk. En en, piemeloorbellen... uh, ja. Volkomen normaal. *kuch*
Was die Italiaan lekker? :'3
En, bier gooien is leuk. En en, piemeloorbellen... uh, ja. Volkomen normaal. *kuch*
xEmma zei op 19 okt 2010 - 20:21:
Heb ik jou niet over mijn Italiaan verteld o.o?
& ik was aangeschoten dus ik gooide helaas het grootste deel over de verkeerde persoon heen
Heb ik jou niet over mijn Italiaan verteld o.o?
& ik was aangeschoten dus ik gooide helaas het grootste deel over de verkeerde persoon heen
Eliros zei op 19 okt 2010 - 22:49:
Not that i'm aware of, no. Dus, tell me. ^^
En, uh, nou ja, bier gooien is nog steeds leuk. :'D
Not that i'm aware of, no. Dus, tell me. ^^
En, uh, nou ja, bier gooien is nog steeds leuk. :'D
TWINcest zei op 19 okt 2010 - 23:12:
Ik doe eigenlijk niet echt iets spannends..
In de middelbare heb ik twee weken achter elkaar gespijbeld zonder dat mijn moeder het wist en mijn school ook niet [of ze vonden mij al hopeloos, want ik was in geen enkele les]
Verder had ik vijf piercings gezet in een jaar, was ze ook niet zo happy over, maar ik was toen 16 dus ja.
Bij mij is het meer laksheid.
Ik doe eigenlijk niet echt iets spannends..
In de middelbare heb ik twee weken achter elkaar gespijbeld zonder dat mijn moeder het wist en mijn school ook niet [of ze vonden mij al hopeloos, want ik was in geen enkele les]
Verder had ik vijf piercings gezet in een jaar, was ze ook niet zo happy over, maar ik was toen 16 dus ja.
Bij mij is het meer laksheid.
xEmma zei op 20 okt 2010 - 9:15:
@ Elise: hmmm.. ik denk dat ik het dan op je kaart heb geschreven. Ohja! dat was mijn plan, maar het paste niet ><
@ Elise: hmmm.. ik denk dat ik het dan op je kaart heb geschreven. Ohja! dat was mijn plan, maar het paste niet ><
Roelxiv zei op 20 okt 2010 - 16:34:
Ik ben best braaf... Maar ik kom ook bijna nooit buiten.. Dus er kan ook niet veel gebeuren... Ik ga ook nooit uit ofzo.. Afentoe een consert of Bios... Maar dat is rustig... En ik vind bier niet lekker... Dus stomme dingen doen terwijl ik dronken ben... Nope...
Braaf kindje... (a)
T ergeste is denk ik wel... dat ik van de trap gevallen was en gezegt had dat mn zus me geduwd had... OW... die kreeg straf... (a) was eigenlijk niet aardig...
Ik ben best braaf... Maar ik kom ook bijna nooit buiten.. Dus er kan ook niet veel gebeuren... Ik ga ook nooit uit ofzo.. Afentoe een consert of Bios... Maar dat is rustig... En ik vind bier niet lekker... Dus stomme dingen doen terwijl ik dronken ben... Nope...
Braaf kindje... (a)
T ergeste is denk ik wel... dat ik van de trap gevallen was en gezegt had dat mn zus me geduwd had... OW... die kreeg straf... (a) was eigenlijk niet aardig...
Encore zei op 20 okt 2010 - 16:40:
Roken & rippen.
Ook een keertje gesmoord, maar daarna niet meer gedaan ;d
Oja, ook waterpijp. Niet dat dat allemaal erg is maar mijn ouders mogen het niet weten ;d
Roken & rippen.
Ook een keertje gesmoord, maar daarna niet meer gedaan ;d
Oja, ook waterpijp. Niet dat dat allemaal erg is maar mijn ouders mogen het niet weten ;d
Wat is het ergste dat je al hebt gedaan, iets wat je ouders totaal niet mogen weten?