Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » help ;'(
help ;'(
BABBELICIOUS zei op 20 maart 2010 - 16:36:
maak een remake van the titanic met in de hoofdrol je oude teddybeer ;x.
maak een remake van the titanic met in de hoofdrol je oude teddybeer ;x.
Bodine zei op 21 maart 2010 - 3:21:
XD Heb jij nog schoenen om te pimpen dan? Ik dacht dat ik ze allemaal al volgeklad had.
Hou jezelf wakker tot het ongeveer vier uur is en ga dan tosti's maken en worstjes koken. Om dan tot de conclusie te komen dat tegen de tijd dat het beiden klaar is, je tosti koud is en je geen trek hebt in worstjes (of gooi de pan over je stiefbroer heen...).
&Doos gaat ze op straat verkopen =D
Pimp je schoenen!
XD Heb jij nog schoenen om te pimpen dan? Ik dacht dat ik ze allemaal al volgeklad had.
Hou jezelf wakker tot het ongeveer vier uur is en ga dan tosti's maken en worstjes koken. Om dan tot de conclusie te komen dat tegen de tijd dat het beiden klaar is, je tosti koud is en je geen trek hebt in worstjes (of gooi de pan over je stiefbroer heen...).
xEmma zei op 21 maart 2010 - 10:40:
Ga een drukke kledingwinkel in, claim een omkleedhokje en schreeuw na een tijdje door de hele winkel: 'Het WC-papier is op!'
Ga een drukke kledingwinkel in, claim een omkleedhokje en schreeuw na een tijdje door de hele winkel: 'Het WC-papier is op!'
xDevilBitch zei op 21 maart 2010 - 11:32:
Ohmy... ik wil niet weten wat jullie gister/vannacht uitgevreten hebben?
(...)
Ohmy... ik wil niet weten wat jullie gister/vannacht uitgevreten hebben?
xEmma zei op 21 maart 2010 - 13:45:
Ga in een kledingwinkel tussen de kleren zitten en zeg als er iemand in de buurt is met een piepstemmetje: 'Neem mij, neem mij'
Ga in een kledingwinkel tussen de kleren zitten en zeg als er iemand in de buurt is met een piepstemmetje: 'Neem mij, neem mij'
xjeszell zei op 21 maart 2010 - 13:47:
Ja, ik heb binnenkort witte schoenen voor 8 euro. *wbw*
(...)
Ja, ik heb binnenkort witte schoenen voor 8 euro. *wbw*
BABBELICIOUS zei op 21 maart 2010 - 15:02:
knoop een badhandoek om je hals, pak de pleeborstel, en ren door het huis heen gillend; ''IK BEN HARRY POTTER!''
knoop een badhandoek om je hals, pak de pleeborstel, en ren door het huis heen gillend; ''IK BEN HARRY POTTER!''
VampireFangs zei op 21 maart 2010 - 15:03:
Hhehe, ze is al sinds 4 november niet meer online trouwens x']
Hhehe, ze is al sinds 4 november niet meer online trouwens x']
BABBELICIOUS zei op 21 maart 2010 - 15:04:
Ja. en dat is jammer. want ik mis chantou. ;(
Ja. en dat is jammer. want ik mis chantou. ;(
BABBELICIOUS zei op 25 maart 2010 - 18:04:
ga een groot, wit laken kopen, en maak deze aan beide kanten zwart met een watervaste stift.
ga een groot, wit laken kopen, en maak deze aan beide kanten zwart met een watervaste stift.
xjeszell zei op 25 maart 2010 - 19:06:
Strip tijdens gym.
geen goed idee, maar hé, je moet iets doen. Al zou ik het niet doen,.
Strip tijdens gym.
Ik verveel me 24/7 de laatste tijd en als ik me verveel gaak vreeten en dan word ik dik en ik ben al fucked up dik dus wie weet iets om verveling tegen te gaan ;o