Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 10
Offtopic 10
xDevilBitch zei op 16 nov 2009 - 21:07:
Dat is verschrikkelijk!
Op de humanoid cover staat de mooiste alien ooit <3333
(...)
Ja, ze rolden zo uit onze printer =O
ikmoestvoorbeeldendevormingplaatjesvanalienszoeken, hebdeHumanoidcovererechtnietbijgedaanhoor
Dat is verschrikkelijk!
MoonRocker zei op 16 nov 2009 - 21:20:
Ik weet
Daarom heb ik die ook vooral niet uitgeprint x]
(...)
Dat is verschrikkelijk!
Ik weet
xDevilBitch zei op 16 nov 2009 - 21:46:
Zodat de personen die het zien geen hartverzakking krijgen?
(...)
Ik weet
Zodat de personen die het zien geen hartverzakking krijgen?
Rianne zei op 16 nov 2009 - 21:48:
ik heb eindelijk mooie nagels
french-manicure roze
met 4 zwarte rondjes
1 ingekleurd met blauw
andere met groen
andere oranje
laatste roze
ik heb eindelijk mooie nagels
french-manicure roze
met 4 zwarte rondjes
1 ingekleurd met blauw
andere met groen
andere oranje
laatste roze
xDevilBitch zei op 16 nov 2009 - 22:55:
Ik heb het idee dat een of ander figuur heeft ingesteld dat je alleen onder schooltijd op schoolmail kan? Zodra ik weet wie het is sla ik hem verrot met een koekenpan.
Ik heb het idee dat een of ander figuur heeft ingesteld dat je alleen onder schooltijd op schoolmail kan? Zodra ik weet wie het is sla ik hem verrot met een koekenpan.
Kayley zei op 17 nov 2009 - 15:47:
Waarom, als gewoon hét perfecte moment er is om mijn moeder te vragen of ik met Nadezh naar Tokio Hotel mag gaan, gebeurt er iets waardoor mijn moeder haar geweldige humeur verliest en omslaat tot de chagrijnige moeder die scheldt en vloekt en tiert?
Come on, guys. Gimme a break -,-'
En mijn ego is vandaag enorm gegroeid ;o
Waarom, als gewoon hét perfecte moment er is om mijn moeder te vragen of ik met Nadezh naar Tokio Hotel mag gaan, gebeurt er iets waardoor mijn moeder haar geweldige humeur verliest en omslaat tot de chagrijnige moeder die scheldt en vloekt en tiert?
Come on, guys. Gimme a break -,-'
KolaLollie zei op 17 nov 2009 - 15:55:
ehm. omdat moeders dat hóren te doen, en omdat er misschien een veel beter, perfecter moment komt, en je het dus niet had moeten vragen vandaag, omdat je dan beter dan kon doen?
wat?waarom? - eindelijk.
ehm. omdat moeders dat hóren te doen, en omdat er misschien een veel beter, perfecter moment komt, en je het dus niet had moeten vragen vandaag, omdat je dan beter dan kon doen?
Kayley zei op 17 nov 2009 - 16:03:
Euhm... Ik hoop dat je gelijk hebt.
Eindelijk? Ik was blij met mijn ego ter grootte van een euro. -,-'
Maar, om 2 redenen.
- We hadden voor de herfstvakantie een leestest, waarbij we een tekst van 4 bladzijden moesten lezen en nota's mochten maken. Iedereen las hem 1 keer en had 2 bladzijden vol nota's. Ik las hem 4 keer en maakte geen nota's. En ik had een 9.5, en was de beste van de klas.
- Meneer Bergmans zei vandaag tijdens de les(We hebben het over bekende, Belgische auteurs waaronder Hugo Claus, Dimitri Verhulst en Guido Gezelle):
Over een goede 5 jaar staat Kayley bij in het onderwijsplan als auteur die zeker gekend moet zijn.
Ja, dan moet je wel even blozen en groeit je ego zo snel dat je het amper bij kan houden.
Oh, waarvoor ik nog bloosde vandaag was:
Ik moest aan bord komen bij Economie. Iets met consumentensurplus aanduiden of zo. Ik snapte er geen reet van. Dus ik sta daar een goeie 2 minuten, en duid dan aan wat ik denk dat klopt. Het klopte nog ook, en onder applaus ben ik weer gaan zitten.
wat?waarom? - eindelijk.
Euhm... Ik hoop dat je gelijk hebt.
Maar, om 2 redenen.
- We hadden voor de herfstvakantie een leestest, waarbij we een tekst van 4 bladzijden moesten lezen en nota's mochten maken. Iedereen las hem 1 keer en had 2 bladzijden vol nota's. Ik las hem 4 keer en maakte geen nota's. En ik had een 9.5, en was de beste van de klas.
- Meneer Bergmans zei vandaag tijdens de les(We hebben het over bekende, Belgische auteurs waaronder Hugo Claus, Dimitri Verhulst en Guido Gezelle):
Over een goede 5 jaar staat Kayley bij in het onderwijsplan als auteur die zeker gekend moet zijn.
Ja, dan moet je wel even blozen en groeit je ego zo snel dat je het amper bij kan houden.
Oh, waarvoor ik nog bloosde vandaag was:
Ik moest aan bord komen bij Economie. Iets met consumentensurplus aanduiden of zo. Ik snapte er geen reet van. Dus ik sta daar een goeie 2 minuten, en duid dan aan wat ik denk dat klopt. Het klopte nog ook, en onder applaus ben ik weer gaan zitten.
KolaLollie zei op 17 nov 2009 - 16:22:
enhoezodat?
ofisdatgewoonredeloosennormaalenmagikjealtijdgewoonkomenknuffelen? ^^
enhoezodat?
ofisdatgewoonredeloosennormaalenmagikjealtijdgewoonkomenknuffelen? ^^
Wie niet weg is is gezien,
Ik kom!