Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 25
Offtopic 25
Kayley zei op 16 maart 2010 - 21:14:
Haha
Mijn stiefbroer zei vandaag dat hij ook op FanFic zit. (Wat niet zo is, ftw)
Stel dat het tóch waar zou zijn, volgens mij ontloopt hij mij dan voor de rest van mijn leven.
Haha
Stel dat het tóch waar zou zijn, volgens mij ontloopt hij mij dan voor de rest van mijn leven.
Kayley zei op 16 maart 2010 - 21:14:
Sort of.
cewl.
isdemakervanzo'nzakjemetsuikerdatjeincafézieteenNGO? ^^''
Sort of.
Rianne zei op 16 maart 2010 - 21:15:
Gheheheehe
Haha
Gheheheehe
xSoParanoid zei op 16 maart 2010 - 21:26:
>__< lowl
Miss is hij wel iemand van ons
*kijkt bang omzich heen*
*pakt lamp als sherlock*
! ben jij ! Gwen !
of is het Jeffrey?
>__< lowl
Miss is hij wel iemand van ons
*kijkt bang omzich heen*
*pakt lamp als sherlock*
! ben jij ! Gwen !
of is het Jeffrey?
xDevilBitch zei op 16 maart 2010 - 21:26:
Laat ik zeggen dat een deel van mijn klas de site kent (ik haat het dat mijn agenda kennelijk erg steelbaar is), en dat al die mensen me weten te vinden.
Ik mag hopen dat ze er vandaag niet waren, ze kwamen of niet meer bij (tja, volgens hen passen ik en schattig niet in één zin, tenzij het woordje niet er ook in staat), of ze zijn nu zwaar geshockeerd (géén gevoel voor humor, ik kan het weten). Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze nu moordneigingen hebben.
Laat ik zeggen dat een deel van mijn klas de site kent (ik haat het dat mijn agenda kennelijk erg steelbaar is), en dat al die mensen me weten te vinden.
Ik mag hopen dat ze er vandaag niet waren, ze kwamen of niet meer bij (tja, volgens hen passen ik en schattig niet in één zin, tenzij het woordje niet er ook in staat), of ze zijn nu zwaar geshockeerd (géén gevoel voor humor, ik kan het weten). Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze nu moordneigingen hebben.
Kayley zei op 16 maart 2010 - 21:29:
Of dat ze paranoia zijn geworden en bang worden als je 'soep', 'lichaamsdeel' of 'kannibaal' zegt en enge stuiptrekkingen krijgen als je ze aanraakt, om daarna spastisch hinnikend door de gangen te rennen met de handen boven het hoofd en schreeuwend 'ik ben te jong om te sterven'.
Of dat ze paranoia zijn geworden en bang worden als je 'soep', 'lichaamsdeel' of 'kannibaal' zegt en enge stuiptrekkingen krijgen als je ze aanraakt, om daarna spastisch hinnikend door de gangen te rennen met de handen boven het hoofd en schreeuwend 'ik ben te jong om te sterven'.
KolaLollie zei op 16 maart 2010 - 21:32:
O_O
datwiloooooook. ;D
-raaktFransleraaraan-
O_O
datwiloooooook. ;D
-raaktFransleraaraan-
xDevilBitch zei op 16 maart 2010 - 21:41:
Ah,
Nou, maandag heb ik verzorging en in het lokaal is een keuken? *wbw*
Ah,
KolaLollie zei op 16 maart 2010 - 21:43:
o.o
ikwilooklesineenkeuken. ;D
goh. ikwilveelvandaag. :x
Ah,
o.o
ikwilooklesineenkeuken. ;D
Kayley zei op 16 maart 2010 - 21:58:
@FanFiccers: Mag ik julie gebruiken in mijn nieuwe nietTHverhaal als personages?
@FanFiccers: Mag ik julie gebruiken in mijn nieuwe nietTHverhaal als personages?
And all I wanna be is just a novel writer <3