Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 34
Offtopic 34
MoonRocker zei op 30 maart 2010 - 14:36:
Mhehe
Of!
We binden hem vast en blazen hem omver met Tokio Hotel muziek? [tenzij hij van TH houdt, maar ik neem aan van niet?]
Mhehe
Of!
We binden hem vast en blazen hem omver met Tokio Hotel muziek? [tenzij hij van TH houdt, maar ik neem aan van niet?]
KolaLollie zei op 30 maart 2010 - 14:41:
OEHW. ;D
nouja. watjullieookdoen - veel plezier ermee. ikganaarboven. ikwileenversterker.
Mhehe
Of!
OEHW. ;D
nouja. watjullieookdoen - veel plezier ermee. ikganaarboven. ikwileenversterker.
xDevilBitch zei op 30 maart 2010 - 15:41:
Mitchel ja. Is mensjes martelen een sport? Zo ja, dan zijn jullie morgen welkom [/sportdag]
Mitchel ja. Is mensjes martelen een sport? Zo ja, dan zijn jullie morgen welkom [/sportdag]
xDevilBitch zei op 30 maart 2010 - 15:45:
Het is beter dan bommen [Dansen, maar mijn school is gaar en noemt het bommen?]
KaulitzFreak zei op 30 maart 2010 - 15:45:
OOOhhh god, waar ben ik aan begonnen??
Ik heb gistere een verhaal gedownload (A good thing), vandaag open ik het en zie dat dat ding 192 wordpagina's lang is!!! Begin ik er deze morgen om 10 uur vol goede moed aan te lezen, en nu ben ik net iets over de helft .....
Ergens was ik toch van plan om het vndg nog uit te lezen.....
OOOhhh god, waar ben ik aan begonnen??
Ik heb gistere een verhaal gedownload (A good thing), vandaag open ik het en zie dat dat ding 192 wordpagina's lang is!!! Begin ik er deze morgen om 10 uur vol goede moed aan te lezen, en nu ben ik net iets over de helft .....
Ergens was ik toch van plan om het vndg nog uit te lezen.....
MoonRocker zei op 30 maart 2010 - 15:46:
WTF? o.o
@Anke: je moet het zo zien; kan je lang van het verhaal genieten en heb je geen reden je te vervelen
WTF? o.o
@Anke: je moet het zo zien; kan je lang van het verhaal genieten en heb je geen reden je te vervelen
~ Hoi :"'D ! ~