Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 57
Offtopic 57
MariTom zei op 21 mei 2010 - 18:36:
Omg, mijn zus was haar cd's aan het opruimen, en ik kwam ff kijken. Liggen er allemaal van die oude hitzones, ZO grappig. x'D
Ben nu 22 aan het luisteren, en ik heb echt zo'n heerlijke haat aan sommige liedjes dat het geweldig is
Omg, mijn zus was haar cd's aan het opruimen, en ik kwam ff kijken. Liggen er allemaal van die oude hitzones, ZO grappig. x'D
Ben nu 22 aan het luisteren, en ik heb echt zo'n heerlijke haat aan sommige liedjes dat het geweldig is
miniboesz zei op 21 mei 2010 - 19:17:
ik moest dus van mn ma een jas aan tijdens het skaten omdat ik anders mijn ellebogen helemaal open zal halen als de 1% dat ik viel uitkwam.. en nu ben ik zowat flauwgevallen van de hitte >.<
ik moest dus van mn ma een jas aan tijdens het skaten omdat ik anders mijn ellebogen helemaal open zal halen als de 1% dat ik viel uitkwam.. en nu ben ik zowat flauwgevallen van de hitte >.<
Kayley zei op 21 mei 2010 - 19:26:
Het is inderdaad echt warm!
En ik niet. Maar ik hoop dat TH iets wint. ^^
Jij wel?
Het is inderdaad echt warm!
En ik niet. Maar ik hoop dat TH iets wint. ^^
Jij wel?
xNadezhda zei op 21 mei 2010 - 19:33:
@Jess-in-HitOrShittopic: Julia heeft me aangestoken met het CinemaBizarre-luisteren. :3
Dus, ja, sinds kort luister ik CB. EN KIRO IS CUTE. AMEN.
-kuch-
Bill blijft mijn nummer één, no worries. *-*
En, zijn de Comets vandaag dan? o.o
@Jess-in-HitOrShittopic: Julia heeft me aangestoken met het CinemaBizarre-luisteren. :3
Dus, ja, sinds kort luister ik CB. EN KIRO IS CUTE. AMEN.
-kuch-
Bill blijft mijn nummer één, no worries. *-*
En, zijn de Comets vandaag dan? o.o
MariTom zei op 21 mei 2010 - 19:33:
Ik zit nu al de hele middag naar dat livestream ding te staren, en nu doet ie het net niet, hopelijk straks om 8 uur wel *.*
Ik zit nu al de hele middag naar dat livestream ding te staren, en nu doet ie het net niet, hopelijk straks om 8 uur wel *.*
xjeszell zei op 21 mei 2010 - 19:35:
http://livestream.viva.tv/comet/
=3
-&@Dezh; Kiro is idd cute.<3
http://livestream.viva.tv/comet/
=3
-&@Dezh; Kiro is idd cute.<3
MariTom zei op 21 mei 2010 - 19:36:
Doet hij het bij jullie? Bij mij namelijk helemaal niet meer >.<
Doet hij het bij jullie? Bij mij namelijk helemaal niet meer >.<
Zo.
Alsjeblieft.
Klets maar weer verder.
En Kay,
dat was het eerste dat ik dacht. En hoopte. En nog steeds hoop.
Want like,
anders is ie onderhand het toppunt van domheid.
-praat maar weer verder-