Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Wat zit er op dit moment in je tas/broekzak.
Wat zit er op dit moment in je tas/broekzak.
xEmma zei op 21 jan 2011 - 21:13:
Mobiel x3
Tas ligt beneden. Maar er zit als het goed is mijn portemonnee in. En mijn certificaat voor het begeleiden van een zooitje wannabe-bruggers die elkaar continu achterna zaten met de veiligheidsspeld van hun badges, hun mutsen binnenstebuiten droegen, en als ze die niet droegen badges in hun haar hadden, plannen smeedden om kauwgom in het haar van een andere tutor te smeren [best goed plan, door die tutor had een van mijn schatjes geen stoel/tafel ö], om de zoveel tijd op de grond lagen en achter de kluisjes langs gingen tijgeren opdat hun moeders hun niet zouden zien [wat serieus nog is gelukt ook!].
Het was echt een geniaal stelletje kinderen
Mobiel x3
Tas ligt beneden. Maar er zit als het goed is mijn portemonnee in. En mijn certificaat voor het begeleiden van een zooitje wannabe-bruggers die elkaar continu achterna zaten met de veiligheidsspeld van hun badges, hun mutsen binnenstebuiten droegen, en als ze die niet droegen badges in hun haar hadden, plannen smeedden om kauwgom in het haar van een andere tutor te smeren [best goed plan, door die tutor had een van mijn schatjes geen stoel/tafel ö], om de zoveel tijd op de grond lagen en achter de kluisjes langs gingen tijgeren opdat hun moeders hun niet zouden zien [wat serieus nog is gelukt ook!].
Het was echt een geniaal stelletje kinderen
xEmma zei op 21 jan 2011 - 23:06:
@ Marije: en het waren niet eens bruggers x'D
Het waren kindjes uit groep acht. Die misschien naar mijn school gaan. [OMG, dan ga ik nooit meer rust krijgen o.o]
En ze waren echt chill x3
Ontopic: niets, want ik heb mijn pyjamabroek aan en die heeft geen zakken x)
@ Marije: en het waren niet eens bruggers x'D
Het waren kindjes uit groep acht. Die misschien naar mijn school gaan. [OMG, dan ga ik nooit meer rust krijgen o.o]
En ze waren echt chill x3
Ontopic: niets, want ik heb mijn pyjamabroek aan en die heeft geen zakken x)
ZeroGravity zei op 22 jan 2011 - 14:33:
in mijn broekzak zit niets, ghehe
in mijn tas zitten kortingsbonnen van frs, een schrift plus pen, verschillende soorten lipgloss, een reclamefoldertje over boeken en een bonnetje van the best off th cd
in mijn broekzak zit niets, ghehe
in mijn tas zitten kortingsbonnen van frs, een schrift plus pen, verschillende soorten lipgloss, een reclamefoldertje over boeken en een bonnetje van the best off th cd
CosmicPurple zei op 4 maart 2011 - 16:41:
Een usb-stick en een halve kilo kleingeld.
Een usb-stick en een halve kilo kleingeld.
KolaLollie zei op 4 maart 2011 - 16:43:
eenlepel, eenhoopoudepapiertjes, hetdopjevanmijnpen, eenelastiekje, entweecent. ^^
eenlepel, eenhoopoudepapiertjes, hetdopjevanmijnpen, eenelastiekje, entweecent. ^^
ZeroGravity zei op 4 maart 2011 - 16:45:
Een griezelverhaal, geschreven op een votje, mijn broeksknoop die losgeschoten is, en mijn halfdode mobiel...
Een griezelverhaal, geschreven op een votje, mijn broeksknoop die losgeschoten is, en mijn halfdode mobiel...
Geesz zei op 4 maart 2011 - 16:46:
In mijn broekzak: Samsung star, oortjes van dat ding en twee aanstekers.
In mijn (school)tas: Agenda, flesje vitaminewater en een bijna pakje L&M.
In mijn broekzak: Samsung star, oortjes van dat ding en twee aanstekers.
In mijn (school)tas: Agenda, flesje vitaminewater en een bijna pakje L&M.
Mine zei op 4 maart 2011 - 17:33:
Broekzak: Samsung Corby en bus abonnement.
Tas: School boeken, mascara, gymspullen, oogpotlood, agenda, etui, deo, oortjes, haar borstel
Broekzak: Samsung Corby en bus abonnement.
Tas: School boeken, mascara, gymspullen, oogpotlood, agenda, etui, deo, oortjes, haar borstel
Okeeee ik heb niks te doen dus ik d8, eey leuk :3
Nou mensen... wat zit er op dit moment in je tas/broekzak?